dzięcięca narzuta na łóżko

1. Data: 2005-10-10 07:54:07

Temat: dzięcięca narzuta na łóżko
Od: "bebekot" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chce zrobić jakąś kolorową narzutę na łóźko dla mojej córki. Łóżko ma wymiar
90/200. Wiem, że korzystacie z jakiejś rosyjskiej strony. Niestety nie znam
rosyjskiego i nie wiem jak mam znaleźć cokolwiek na tej stronie. Czy mogłabym
prosić was o pomoc w znalezieniu czegoś ciekawego?

bebekot

2. Data: 2005-10-10 08:00:51

Temat: Re: dzięcięca narzuta na łóżko
Od: "bebekot" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rosyjskiego i nie wiem jak mam znaleźć cokolwiek na tej stronie. Czy mogłabym
> prosić was o pomoc w znalezieniu czegoś ciekawego?

Chce zrobić tę narzutę na szydełku

3. Data: 2005-10-10 08:23:58

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Oct 2005 09:54:07 +0200, "bebekot" <b...@v...pl>
wrote:

> [...]
>rosyjskiego i nie wiem jak mam znaleźć cokolwiek na tej stronie. Czy mogłabym
>prosić was o pomoc w znalezieniu czegoś ciekawego?

Poczytaj ten wątek, sporo wzorów (wiekszosc po angielsku)
http://glinki.com/?l=gbitxv
a tu jest wyjasninie jak poruszać sie po 7ya
http://glinki.com/?l=bf4yct
Pozdrawiam
Moolinea

Szydełko - na Boże Narodzenie (ładne wzory)
(szydełko)czapka na halloween
(szydelko) diabelki
Lanarte 15612
szydełko- płaszczyk z motywów