Wadliwy płód z in vitro - dlaczego media milczą o tym?

1. Data: 2014-07-10 23:51:01

Temat: Wadliwy płód z in vitro - dlaczego media milczą o tym?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego znowu media zajmują się nie tym, czym należy?

2. Data: 2014-07-11 00:06:46

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Bo media skończyły podstawówkę

"Niektóre dzieci rodzą się z wadami wrodzonymi. Często przyczyną tego są geny.
Okazuje się jednak, że mogą mieć na to wpływ także czynniki pozagenetyczne. Te
czynniki nazywane są teratogenami. Nieprzypadkowo nazwa ta wywodzi się z łacińskiego
tera, czyli potwór. Wokół teratologii powstały rozmaite koncepcje historyczne.
Niektórzy sądzą, że zniekształcone dzieci to pierwowzory antycznych potworów np.
cyklopa. W średniowieczu dziecko z anomaliami wzbudzało strach, obawiano się, że
następstwem tego będzie kataklizm. Nierzadko takie noworodki były od razu uśmiercane.
Do teratogenów zalicza się m.in.: choroby zakaźne, stosowane leki, stres lub
dietę matki. Powszechnie wiadomo, że anomalie płodu może wywołać różyczka przebyta w
czasie ciąży. W latach '50 dużo kobiet stosowało nieszkodliwy, według zapewnień
farmaceutów środek nasenny talidomid. Następstwem stosowania tego środka przez matki
były dzieci, które rodziły się ze zdeformowanymi kończynami. To właśnie od tego czasu
teratologia, jako dziedzina nauki zaczęła się gwałtownie rozwijać. "

3. Data: 2014-07-11 09:14:44

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-11 00:06, glob pisze:

> [...]
od tego czasu teratologia, jako dziedzina nauki zaczęła się gwałtownie rozwijać. "

Wreszcie wygrzebałeś coś sensownego. Tylko podawaj źródła.

Ewa

4. Data: 2014-07-11 18:34:01

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa
Ale zobacz jak ta wiejska lafirynda szuka winnego Żyda, a jakoś nie dostrzega co
zrobił dr. Mengele Chazan, gestapowiec katolicki. Czy to są ludzie, zachowują się jak
psychopaci pod wpływem kleru.?

5. Data: 2014-07-12 19:40:53

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 10 lipca 2014 23:51:01 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> Dlaczego znowu media zajmują się nie tym, czym należy?
>
> --
>
> XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau

bo media zajmuja sie na ogol nie tym czego bysmy sobie zyczyli. ale czy in vitro czy
nie to jesli plod jest uszkodzony i nie rokuje na zdrowe i bez komplikacji
medycznych, a pozniej spolecznych, socjalnych... i innych - dziecko; to taki polod
zawsze jest lepiej usunac jak najszybciej!

6. Data: 2014-07-12 21:13:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kha

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,16
311389,Ksieza__Dzieci_z_in_vitro_rodza_sie_chore___N
a_Zachodzie.html

7. Data: 2014-07-12 21:45:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Jul 2014 10:40:53 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> jesli plod jest uszkodzony i nie rokuje na zdrowe i bez komplikacji medycznych, a
pozniej spolecznych, socjalnych... i innych - dziecko; to taki polod zawsze jest
lepiej usunac jak najszybciej!

Dla kogo "lepiej"?
:-|

Tylko z powodu kalectwa ten bezosobowy "płód" (jak piszesz, a dla mnie
dziecko), nie ma prawa się urodzić, być choć przez marną chwilę kochanym i
przeżyć to, co mu dane, choćby to było tylko 8 dni? A moze tylko 8 godzin?
http://tiny.pl/q8bqh
:-|

Bajeczka na dobranoc:
Niedługo masz być odstrzelony z powodu swego kalectwa i/lub zbytniego
obciążania społeczeństwa. Odpowiedz (SOBIE) szczerze - czy robiłoby Ci
różnicę odwleczenie momentu odejścia o 8 dni, godzin, minut?
:-|

8. Data: 2014-07-12 22:17:49

Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
e.net...

> [...]
>obciążania społeczeństwa. Odpowiedz (SOBIE) szczerze - czy robiłoby Ci
>różnicę odwleczenie momentu odejścia o 8 dni, godzin, minut?

Dodajmy, ze odstrzelany nie posiada mózgu. Myślę, ze teraz odpowiedz będzie
łatwiejsza.

9. Data: 2014-07-12 22:32:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Jul 2014 22:17:49 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
e.net...

> Dodajmy, ze odstrzelany nie posiada mózgu. Myślę, ze teraz odpowiedz będzie
> łatwiejsza.

http://www.youtube.com/watch?v=WMlVNFpzKNI

I jeszcze jedno, Milusiński: jak ukochanej osobie mózg wypada na asfalt w
wyniku wypadku samochodowego, to ona też "nie ma mózgu" - dlatego od tego
momentu zgodnie z Twoim kryterium oczywiście już jej nie kochamy i
przestała być człowiekiem.
Chcesz pogadać? - poproś.
:->

--
XL dla idei wyciągając z KF

10. Data: 2014-07-12 22:35:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
A to teraz będziecie robić wszystko żeby dziecko mogło przeżyć takie wypadnięcie
mózgu zanim skona. W imię świętej inkwizycji tak?

Chazanowe "przestępstwo" - trzecia strona medalu.
?
?
?
Transcendencja