Wadliwy płód z in vitro - dlaczego media milczą o tym?

11. Data: 2014-07-12 22:54:02

Temat: Re: Wadliwy płód z in vitro - dlaczego media milczą o tym?
Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

Dnia Sat, 12 Jul 2014 22:17:49 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
e.net...

>Chcesz pogadać? - poproś.

Możesz spierdalać.

12. Data: 2014-07-12 22:55:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Jul 2014 22:54:02 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

e.net...

> Możesz spierdalać.

Tak, to zawsze jakiś argument w dyskusji.

13. Data: 2014-07-12 23:05:30

Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Sat, 12 Jul 2014 22:54:02 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

>Tak, to zawsze jakiś argument w dyskusji.

To była prośba której żądałaś.

14. Data: 2014-07-13 00:17:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Jul 2014 23:51:01 +0200, Ikselka napisał(a):

> Dlaczego znowu media zajmują się nie tym, czym należy?

...tzn że ciąża, do której przerwania nie dopuścił prof. Chazan, była
efektem in vitro?

http://www.fronda.pl/a/ile-ludzkich-istnien-pochlani
a-rzadowy-program-in-vitro,39238.html

"Nawet 50 tys. ludzkich istnień mógł pochłonąć rządowy program refundacji
sztucznego zapłodnienia w Polsce. Ministerstwo zdrowia nie podaje
niewygodnych danych. Dlaczego?

Nawet 50 tys. ludzkich istnień mógł pochłonąć rządowy program refundacji
sztucznego zapłodnienia w Polsce. Ministerstwo zdrowia nie podaje
niewygodnych danych: ile embrionów zostało uśmierconych wskutek
przeniesienia lub rozmrażania, bądź jaki procent komplikacji zdrowotnych
występował wskutek zabiegów.

Mija rok od wprowadzenia rządowego programu dofinansowania in vitro w
naszym kraju. Politycy i liberalne media odtrąbiły sukces. Jednak prawda o
tym biznesie jest znacznie bardziej ponura niż się to wydaje opinii
publicznej. Powinniśmy domagać się wszystkich danych o rządowym programie
in vitro jako obywatele na podstawie prawa do informacji publicznej!

Hurtowa aborcja

Według udostępnionych danych wskutek państwowego wsparcia urodziło się 108
dzieci z probówki, a 2,3 tys. matek zaszło w ciążę. Z podanych liczb nie
wynika jednoznacznie, czy 108 urodzeń to wynik 2,3 tys. ciąż, czy urodziło
się ponad 100 dzieci, a 2,3 tys. kobiet ma szansę je urodzić. Obie wersje
są jednakowo prawdopodobne, bo statystycznie, aby urodziło się jedno
dziecko z probówki, musi zostać uśmierconych ok. 20 innych. Jeśli okazałoby
się, że mamy 2,3 tys. udanych sztucznych zapłodnień, prawdopodobnie odbyło
się to kosztem 50 tys. innych ludzkich embrionów, które obumarły wskutek
stosowanej metody.
Wilkołak z Harrego Pottera zmarł w Dolinie Śmierci Wilkołak z Harrego
Pottera zmarł w Dolinie Śmierci

Skąd takie szacunki? Można się opierać na oficjalnym raporcie dla
Ministerstwa Zdrowia Republiki Włoskiej, który opublikował w Polsce w 2010
r. Instytut Globalizacji. Dane naukowe przytaczane w tym zestawieniu są
przerażające. Wynika z niego, że zaledwie co 20. zarodek ma szanse
przeżycia w wyniku sztucznego zapłodnienia. W 2005 r. dokonano 58 869
przeniesień embrionów, co dało zaledwie 3385 urodzeń. Jeden poród wymagał
więc zniszczenia 17 innych istnień. Z kolei w 2007 r. na 71 tys. zarodków
dzieci przeniesionych z probówki do narządów rodnych kobiet, przeżyło
zaledwie 6 tys.

Szokujące są także inne dane na temat ,,skutków ubocznych" tej metody. W
2005 r. 5349 embrionów ludzkich obumarło na skutek rozmrażania. 60 proc.
kobiet poddająca się zabiegowi miała powyżej 50 lat! Z kolei 67 kobiet po
udanym zabiegu rozmyśliło się i poddało się aborcji na życzenie.

Właśnie takich niewygodnych statystyk nie podaje polskie Ministerstwo
Zdrowia, a właśnie tego typu danych powinny domagać się rodzime organizacje
obrony życia. Może wówczas okazać się, że liczba przypadków eugenicznych w
naszym kraju jest zatrważająca.

Biznes to biznes

Polski rynek in vitro, który z entuzjazmem powitał dofinansowanie
sztucznego zapłodnienia przez państwo, szacowany jest nawet na 20 mld
złotych. Z kolei rynek globalny jest obecnie wyceniany na 9,3 mld dolarów z
silną tendencją wzrostową. Jak podaje Reuters, w 2020 r. ma być wart co
najmniej 21 mld dolarów. Jedną z najbardziej intratnych nisz jest turystyka
medyczna. Polska może się stać jednym z kierunków docelowych dla par z
zagranicy. Średni koszt procedury w Nowym Jorku to ok. 10-15 tys. dolarów.
W Polsce jest to tyle samo tysięcy, tyle że w złotych. Różnica w cenie może
być więc wielokrotna.

Środowisko medyczne w Polsce wyznające klauzulę sumienia jest zbulwersowane
rządowym programemem. - Zabiegi in vitro, niemające umocowania w prawie
polskim, dofinansowane są z publicznych pieniędzy (defraudacja publicznych
środków, już 154 miliony, na nielegalny proceder, szkodliwy na
bezprecedensową skalę). A do jakich konsekwencji prowadzą? Wzrost ryzyka
wrodzonych wad rozwojowych u dzieci poczętych metodą in vitro to temat
zakazany dla biznesu in vitro - uważa dr hab. Andrzej Lewandowicz, cytowany
przez ,,Nasz Dziennik".
Wilkołak z Harrego Pottera zmarł w Dolinie Śmierci Wilkołak z Harrego
Pottera zmarł w Dolinie Śmierci

Bulwersujące jest, że kliniki in vitro sprzedają swoje usługi jako
atrakcyjnie opakowane towary. Sprawę wcześniej opisywał miesięcznik
,,Forbes" zauważając, że pakiety zabiegowe sprzedaje się u nas niczym
atrakcyjne wczasy, w ofertach ,,all inclusive" podkreślając komfort,
dyskrecję i miłą atmosferę podczas zabiegów.

Podatnik funduje eugenikę

Rząd wyasygnował już kolejne 170 mln złotych na następny dwuletni cykl
programu. Warto zauważyć, że za in vitro płacą także podatnicy, dla których
owa metoda jest sprzeczna z ich sumieniem. Dofinansowanych zostanie 31
klinik, a te którym się nie udało kłocą się teraz o rządowe pieniądze. Pary
objęte programem płacą ok. 3 tys. za zabieg, resztę dopłaca podatnik.

Skandalem jest, że w Polsce nie prowadzi się oficjalnych statystyk
dotyczących tego procederu, gdy jest on finansowany z publicznych
pieniędzy! Zwłaszcza, że metoda jest dwuznaczna moralnie.

Selekcja zarodków ma charakter eugeniczny, gdyż do zapłodnienia wybiera się
te, które nie mają wad takich jak zespół Turnera czy zespół Edwardsa.
Tematem tabu są powikłania w przypadku metody np. zespół hiperstymulacji
jajników, powstawanie torbieli jajników, powikłania ciąży, poronienia,
ryzyko wystąpienia mózgowego porażenia dziecięcego, wady wrodzone dzieci,
takie jak zespół Beckwitha-Wiedemanna, a także konsekwencje psychologiczne
dla par stosujących metodę - ryzyko wystąpienia zaburzeń lękowych,
depresji, zaburzeń stresowych i ogólnie negatywny wpływ na związek, co
wykazuje wiele badań naukowych.

Jak zauważa bioetyk ks. prof. Artur Jerzy Katolo, autor głośnej książki
,,Contra in vitro", współczesną kobietę wpierw ubezpładnia się wskutek
sztucznej antykoncepcji, a potem podsuwa się jej ,,leczenie" w postaci
zabiegów in vitro. Trudno o bardziej jaskrawy przykład funkcjonowania
cywilizacji śmierci.

Tomasz Teluk"

15. Data: 2014-07-13 00:22:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Jul 2014 23:05:30 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

.net...

> To była prośba której żądałaś.

"Tyle, że kobiecie nie pomoże się, zabijając jej dziecko. W żadnym momencie
ciąży nie czułam się jak ,,inkubator" czy ,,chodząca trumna" dla mojego
dziecka. Dlaczego? Bo uświadomiłam sobie, że jestem jedynym ziemskim domem
dla mojej córeczki. Jedynym miejscem, w którym ona może być cieleśnie.
Wanda Półtawska mówi, że kobieta jest sanktuarium życia i to wtedy bardzo
mocno do mnie dotarło. Zdałam sobie sprawę, często spacerując wtedy z
mężem, że Asia nigdy nie zobaczy drzew, słońca, jeziora, kwiatów... To mnie
motywowało do tego, by stworzyć dla niej jak najgodniejsze warunki. Choć
wiedziałam, że moja córka niebawem umrze, nie zaprzestałam zdrowej, bogatej
w witaminy diety. Nie piłam kawy, alkoholu, brałam kwas foliowy, robiłam to
wszystko, co w normalnej sytuacji robi kobieta w ciąży z szacunku do
dziecka.

Faktem jednak jest, że w tej sytuacji kobieta nosi pod sercem dziecko,
które zaraz umrze...

Ale nigdy nie jest ,,grobem" albo ,,inkubatorem" dla dziecka! Jest jedyną
osobą w tak dramatycznej sytuacji, która może je bezpiecznie zachować,
otulić miłością. To pokazuje, jak wielka jest godność kobiety."

http://tiny.pl/q8bxk

Pogodnych snów.

16. Data: 2014-07-13 09:22:37

Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

http://tnij.org/imperjumzua

17. Data: 2014-07-13 10:28:11

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości >>>Chcesz
pogadać? - poproś.

> Tak, to zawsze jakiś argument w dyskusji.

Zatkało mnie. Wprawdzie jakiś czas mnie tu nie było, ale ten poziom jest
niżej wszelkiego dna. W moim przekonaniu to człowiek, któremu w dzieciństwie
nie okazywano serca. Pochodzi z bardzo toksycznej rodziny. Reaguje tak, jak
się nauczył: każde "okazanie serca" przez rodziców było nieprawdziwe,
manipulujące. Gdy się na nie nabierał- zostawał ponownie krzywdzony. To
dokładnie ten schemat. I nie wierzę, żeby komuś przez internet zaufał.
Pytanie, czy on w ogóle jest w stanie komuś zaufać i obdarzyć go czystym,
bezinteresownym uczuciem: przyjaźni, miłości, a nawet zwykłej sympatii.
Tyle, że to dorosły chłop- i im później, tym trudniej... no ale póki życia,
póty nadziei:-)

--

Chiron

18. Data: 2014-07-13 10:33:47

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> osobą w tak dramatycznej sytuacji, która może je bezpiecznie zachować,
> otulić miłością. To pokazuje, jak wielka jest godność kobiety."

http://niezalezna.pl/57013-nagroda-im-josefa-mengele

co ciekawe, nawet dr.Mengele nie ukarał obozowej położnej Leszczyńskiej za
odmowę wykonania aborcji:-(

--

Chiron

19. Data: 2014-07-13 11:29:30

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-07-13 10:28, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.sci.psych
ologia/_jOq4qBgUkU%5B1-25-false%5D
Buziaczki

20. Data: 2014-07-13 12:21:08

Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

> [...]
>stanie komuś zaufać i obdarzyć go czystym, bezinteresownym uczuciem:
>przyjaźni, miłości, a nawet zwykłej sympatii.

pszeyebane

Chazanowe "przestępstwo" - trzecia strona medalu.
?
?
?
Transcendencja