Wahania temperatury w lodówce

1. Data: 2002-09-27 10:00:55

Temat: Wahania temperatury w lodówce
Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem lodówkę i musiałem pownikać, co i jak, więc kupiłem też termometr.
Lodówka jest ukstawiona na maksa, w samej lodówce temperatura się waha
od 1 do 10 stopni, a w zamrażlniku od -21 do -13.
Czy takie wahania są normalne czy mam coś zepsute?

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

1. Data: 2002-09-27 11:21:19

Temat: Re: Wahania temperatury w lodówce
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 27 Sep 2002, Grzegorz Janoszka wrote:

> [...]
> od 1 do 10 stopni, a w zamrażlniku od -21 do -13.
> Czy takie wahania są normalne czy mam coś zepsute?

Nie jest to normalne, ale zwaliłbym to raczej na błąd pomiaru.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-09-27 11:28:47

Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 27 Sep 2002 13:21:19 +0200 I had a dream that Grzegorz W. Fedorynski
<a...@z...mimuw.edu.pl> wrote:
>Nie jest to normalne, ale zwaliłbym to raczej na błąd pomiaru.

No mam termometr, co prawda pokojowy, ale zakres temperatur ma od -30 do +50.
Nie wierzę, żeby błąd był aż tak duży.
Mierząc nie biorę termometru do ręki, żeby nie ogrzewać go, po prostu
otwieram i już widzę termometr.

1. Data: 2002-09-27 11:31:38

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie wierzę, żeby błąd był aż tak duży.
> Mierząc nie biorę termometru do ręki, żeby nie ogrzewać go, po prostu

No cóż, nadal nie chce mi się wierzyć w jakość termometru pokojowego, ale
rzeczywiście sprawa wygląda na taką, którą należy zainteresować się
bliżej. Skombinuj inny termometr, jeżeli rzecz się potwierdzi - reklamuj
lodówkę.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-09-27 11:43:57

Od: "Jarosław A. Sokół" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@U...onet.pl>
napisał w wiadomości
edu.pl...
> [...]
> od 1 do 10 stopni, a w zamrażlniku od -21 do -13.
> Czy takie wahania są normalne czy mam coś zepsute?

Czy to Polar ?
Bo moj ma podobnie (nie mierzylem, ale widac np. po stanie zamrozenia lodow
:-)
Wg instrucji to normalne - ma zapobiegac gromadzeniu sie lodu w zamrazalniku
i faktycznie zapobiega.
Ale niezbyt mi sie to podoba - to chyba nie najlepiej dla zywnosci ?

Pozdrawiam,
Jarosław A. Sokół j...@p...onet.pl
--
Join the Army: meet interesting people and kill them

1. Data: 2002-09-27 11:50:48

Od: "Chopek" <c...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz W. Fedorynski" informuje:
> Nie jest to normalne, ale zwaliłbym to raczej na błąd pomiaru.

Może tak być. Często otwiera drzwi aby temp. sprawdzić :-)
Dla pewności spróbuj termomertem elektronicznym. Czujnik do lodówki,
wyświetlacz na zewnątrz.

Pozdrawiam, Chopek.

1. Data: 2002-09-27 11:51:34

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 27 Sep 2002, Jarosław A. Sokół wrote:

> Wg instrucji to normalne - ma zapobiegac gromadzeniu sie lodu w zamrazalniku
> i faktycznie zapobiega.
> Ale niezbyt mi sie to podoba - to chyba nie najlepiej dla zywnosci ?

-13 w zamrażalniku to chyba zdecydowanie za wysoko. Gdyby wahało się
między -30 a -20, to ewentualnie można nie mieć pretensji...

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-09-27 12:08:29

Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 27 Sep 2002 13:43:57 +0200 I had a dream that Jarosław A. Sokół
<j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
>i faktycznie zapobiega.
>Ale niezbyt mi sie to podoba - to chyba nie najlepiej dla zywnosci ?

No właśnie Polar i mam też takie wątpliwości...

1. Data: 2002-09-27 12:14:42

Od: "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może tak być. Często otwiera drzwi aby temp. sprawdzić :-)
> Dla pewności spróbuj termomertem elektronicznym. Czujnik do lodówki,
> wyświetlacz na zewnątrz.

albo taki co podaje max/min, sprawa bedzie jasna.

wojtek

1. Data: 2002-09-27 14:02:43

Od: "Jarosław A. Sokół" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@U...onet.pl>
napisał w wiadomości
edu.pl...
[...]
> No właśnie Polar i mam też takie wątpliwości...

No to przynajmniej Cie pociesze, ze to nie usterka lodowki. Ten typ tak ma.

Pozdrawiam,
Jarosław A. Sokół j...@p...onet.pl
--
If you look like your passport photo, you're too ill to travel.

Poszukuje duzej rolety bambusowej
AQUA-SEAL - lakier do parkietu jesionowego?. Proszę o opinię.
Re: Lozko - Warszawa dobre sklepy
Re: Jak lepiej/taniej gotować wodę? Prądem czy gazem?
Re: Jak lepiej/taniej gotować wodę? Prądem czy gazem?