Wałęsa jako przejaw zaczadzenia.

11. Data: 2016-03-17 14:51:16

Temat: Re: Wałęsa jako przejaw zaczadzenia.
Od: "Pajdak" <l...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lord Donald" <l...@s...pl> napisał w wiadomości
news:ncdnrc$1uep$1@gioia.aioe.org...

> Wy wyznawcy POsrańców na wszystko macie jedną odpowiedź. Wasi wodzowie wam
> tak nasrali do łba, że od lat tylko to samo wyznajecie jedną retorykę, kto
> kwestionuje kwik POsrańców do koryta to komuch. Ciągle wydaje wam się, że
> walczycie z komuną dając się robić w ciula swoim partyjnym panom, wtedy
> kiedy oni sprzedają kraj i trzymają was w nędzy tłumacząc to wam tym że
> tak musi być bo nadal walczycie z komuną.

Nie wróci twoja komuna, ryczysz i chlipiesz daremnie. Jedyne co ci pozostało
to szczere wznanie grzechów przed sukienkowym. Może trafisz do komuszego
raju.

--
Lepudruk

12. Data: 2016-03-17 15:49:38

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-17 o 14:51, Pajdak pisze:
> [...]

> Nie wróci twoja komuna, ryczysz i chlipiesz daremnie. Jedyne co ci
> pozostało to szczere wznanie grzechów przed sukienkowym. Może trafisz do

Komuna nie wróci na pewno ale ta forma kapitalizmu, którą zaserwowano
nam w Polsce też nie przetrwa. Nie przetrwa też kapitalizm, gdyż jest
systemem niewolniczym.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/

13. Data: 2016-03-17 15:52:05

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
> Lepudruk

Komuna nie wróci na pewno ale ta forma kapitalizmu, którą zaserwowano
nam w Polsce też nie przetrwa. Nie przetrwa też demokracja parlamentarna
z kapitalizmem jako systemem własności, gdyż są to twory niewolniczego
wyzysku człowieka przez człowieka.

14. Data: 2016-03-17 15:54:31

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Komuna nie wróci na pewno ale ta forma kapitalizmu, którą zaserwowano
nam w Polsce też nie przetrwa. Nie przetrwa też demokracja parlamentarna
z kapitalizmem jako systemem własności, gdyż są to twory służące
niewolniczemu wyzyskowi człowieka przez człowieka.

15. Data: 2016-03-17 16:20:17

Od: "Pajdak" <l...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <L...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
> w Polsce też nie przetrwa. Nie przetrwa też kapitalizm, gdyż jest systemem

Znasz lepszy? Ja nie czuję się ani nie jestem niewolnikiem. Ten "niewolnik"
jest w twojej głowie.

--
Lepudruk.

16. Data: 2016-03-17 16:21:11

Od: "Pajdak" <l...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kapitalizmem jako systemem własności, gdyż są to twory służące
> niewolniczemu wyzyskowi człowieka przez człowieka.

Możesz jeszcz raz? ;-)))

--
Lepudruk

17. Data: 2016-03-18 02:22:13

Od: stevep <s...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .03.2016 o 15:54 LeoTar <L...@y...com> pisze:

> [...]
> z kapitalizmem jako systemem własności, gdyż są to twory służące
> niewolniczemu wyzyskowi człowieka przez człowieka.

Komuna w najczystszej formie wyłazi z ciebie jak słoma z butów.

--
stevep

18. Data: 2016-03-18 06:00:34

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-18 o 02:22, stevep pisze:

> Komuna w najczystszej formie wyłazi z ciebie jak słoma z butów.

Jestem utopistą a nie komunistą. Kiepsko o Tobie świadczy niezdolność do
odróżnienia tych jakże różnych organizmów społecznych.

19. Data: 2016-03-19 00:50:42

Od: stevep <s...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .03.2016 o 06:00 LeoTar <L...@y...com> pisze:

> Jestem utopistą a nie komunistą. Kiepsko o Tobie świadczy niezdolność do
> odróżnienia tych jakże różnych organizmów społecznych.

Hmmm, komuna to komuna bez względu na niuanse.
--
stevep

20. Data: 2016-03-19 11:55:44

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-19 o 00:50, stevep pisze:

> Hmmm, komuna to komuna bez względu na niuanse.

Jesteś niedouczony więc byśmy mogli rozmawiać ja wskażę Ci zasadnicze
różnice między obydwoma organizacjami społecznymi oraz to co jest dla
nich wspólne. Bo, nie ukrywam, są również elementy wspólne.

Zacznę jednak od tego co je różni w bardzo istotny sposób.

1. Komunizm - hierarchiczność,
Utopia - równość bez żadnych wyjątków czyli brak hierarchii.
2. Komunizm - funkcjonujący brak poczucia własnej wartości,
Utopia - głęboko osadzone poczucie własnej wartości dzięki
rozwiązaniu problemu kompleksu Edypa/Elektry.
3. Komunizm - nierozwiązany problem przyczyn przestępczości,
Utopia - wyeliminowany problem przestępczości.
4. Komunizm - nietrwała rodzina,
Utopia - Bezwzględnie trwała rodzina jako podstawa zdrowego
społeczeństwa.
5. Komunizm - nadal występuje przemoc jako czynnik dominacji i rozwoju,
Utopia - wyeliminowana przemoc jako czynnik rozwoju.
6. Komunizm - wymuszona współpraca (podobnie jak w kapitalizmie),
Utopia - dobrowolna współpraca dla dobra jednostki oraz wspólnoty.
7. Komunizm - rywalizacja jako motor rozwoju (podobnie kapitalizmowi),
Utopia - brak rywalizacji, potrzeby zaspokajane bez wysiłku i
nadmiaru.
8. Komunizm - potrzeba funkcjonowania polityki oraz przywódcy (stada),
Utopia - brak polityki i brak jednego przywódcy, samoorganizacja w
zależności od potrzeb (samo-organizujący się chaos).
9. Komunizm - religia państwowa,
Utopia - brak religii, racjonalizm, wspólna myśl i system wartości.

To by było tyle na początek. Inne cechy są kompilacjami tych wskazanych.

Jedynym podobieństwem miedzy komunizmem a utopią jest wspólnota
kapitału, bogactw naturalnych, środków produkcji z wyłączeniem tego co
jest człowiekowi potrzebne do życia i funkcjonowania w społeczeństwie.

By Utopię zbudować należy jednak tak prowadzić proces wychowawczy
jednostki (dziecka) by nie zostało ono pozbawione poczucia własnej
wartości. Tymi, którzy dokonują tego "dzieła" zniszczenia są rodzice
wychowujący dziecko według obowiązującego nadal zakazowego modelu
wychowawczego; Zakazowego w sferze przygotowania dziecka do życia w
rodzinie, czyli w sferze seksualnej, która jest podstawową dziedziną dla
zachowania gatunku (świadomości gatunku) - wszystkie inne nasze
aktywności mają charakter służebny wobec tej jednej. Zakaz w sferze
seksualnej to poniżanie dziecka (przemoc) przez tego, który jest dla
dziecka najwyższym autorytetem przez to, że daje jeść i zabezpiecza
fizycznie. Dlatego też tak trudno jest dorosłemu już dziecku uwolnić się
od sposobu działania i myślenia do którego zostało wdrożone przez
rodziców. Rodzicielski autorytet jest bardzo trudny do przełamania.

By więc zbudować Utopię, społeczność ludzi wolnych i równych a zarazem
nie stosujących przemocy i dobrowolnie współpracujących trzeba
wyeliminować ZAKAZ jako element wychowania przy czym nie jest to zwykły
zakaz lecz zakaz dotyczący wychowani seksualnego dziecka.

Jak wiadomo z obserwacji świata ludzi i zwierząt uczymy się obserwując,
naśladując i doświadczając bezpiecznie z naszymi rodzicami.
Najważniejsze jest pierwsze doświadczenie, gdyż jest zarówno wzorem na
przyszłość (na całe życie) jak i źródłem pewności siebie (zaufania we
własne siły, poczucie własnej wartości) gdy może stać się źródłem wiary
we własne siły jeżeli zostało odebrane od autorytetu lub źródłem
niepewności jeżeli dostarczyciel doświadczenia nie był pewnym źródłem.
Dotyczy to w szczególności pierwszego doświadczenia seksualnego czyli
inicjacji seksualnej, tego najważniejszego z punktu widzenia trwania
gatunku a więc i Świadomości gatunku. Dlatego właśnie inicjacja
seksualna dziecka powinna dokonać się w trójkącie Ojciec-Dziecko-Matka.
Poza aspektem edukacyjnym akt inicjacji seksualnej dokonany w taki
sposób jest aktem emocjonalnego zrównania się Dziecka z Rodzicem
(Stwórcą i Bogiem Dziecka), dziecko staje się bratem/siostrą swego
rodzica. W taki sposób wyrasta trzeci element sławetnego zawołania
rewolucjonistów: Wolność, Równość i Braterstwo/Siostrzeństwo.

Tylko tak wychowane dzieci są w stanie zbudować organizm utopijny,
organizację be organizacji, która będzie mieć cechy pozytywne z których
niektóre wymieniłem powyżej.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
http://leotar.blog.pl/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

500 ZŁ NA KAŻDEGO KSIĘDZA
Prof. Zimbardo broni Lecha Wałęsy na spotkaniu współorganizowanym przez IPN
Wrogowie ludu
Szczyt Nato odwołany?
Ciekawe, że, dlaczego?