Walki w makaronie

1. Data: 2004-01-19 10:21:11

Temat: Walki w makaronie
Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jest taki program, w ktorym pan byznesmen
szuka dziewczat, ktore by robily prezentacje bielizny,
a teraz zminil profil na walki w kisielu i makaronie.

Bylo jedno dziewcze zachecane do walk w makaronie, lat 14 i pokazana
rodzina.
Ojciec sie na to zgodzil :)
A matka nie chciala, no i byla rozmowa z byznesmenem
i ten zrobil z kobiety glupka (chociaz ta dobrze sie odcinala),
ze trzyma coreczke za krotko, ze teroryzuje rodzine :)
Tak sobie mysle ... grunt to tupet.

Dziwne ze ojciec nie zabral glosu, moze i dobrze,
bo jak nie rozumie zycia to lepiej niech nic nie mowi :)
Duch

1. Data: 2004-01-19 10:50:01

Temat: Re: Walki w makaronie
Od: "Walduś" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bylo jedno dziewcze zachecane do walk w makaronie, lat 14 i pokazana
> rodzina.
> Ojciec sie na to zgodzil :)

Widać ten typ tak ma;-))))

> A matka nie chciala, no i byla rozmowa z byznesmenem

Chyba byzneschamem?

> i ten zrobil z kobiety glupka

Wg mnie z siebie zrobił debila (chociaż wcale nie musiał sie wiele trudzić
;-)))))))

> Tak sobie mysle ... grunt to tupet.

Taki świat niestety.

> Dziwne ze ojciec nie zabrał głosu, może i dobrze,

Powinien obić mu mor...... ja bym bynajmniej tak zrobił.
Ps. Jestem tolerancyjny;-))

1. Data: 2004-01-19 12:24:20

Od: "Joanna_Maria" <j...@g...pl_wytnij> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <a...@p...com> napisał:
> Jest taki program, w ktorym pan byznesmen
> szuka dziewczat (..)

Aaaa.. to jest straszne! Z jednej strony ta stara alkoholiczka z obwislymi
cyckami i giftem przyklejonym do ust, z drugiej naturalne malzenstwo z
lolitka w masce zamiast twarzy, a z trzeciej obsliniony erotoman obmacujacy
nastoletnie biusty "w celach zawodowych" i obiecujacy 'kariere' dziewczynom
ze wsi. Co jeden to gorszy egzemplarz, chamstwo, bezczelnosc i sloma z
butow. Wariatkowo.

J.

1. Data: 2004-01-19 13:11:47

Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <a...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Tak sobie mysle ... grunt to tupet.
>
> Dziwne ze ojciec nie zabral glosu, moze i dobrze,
> bo jak nie rozumie zycia to lepiej niech nic nie mowi :)

Oglądam ten program,
jest co tydzień w niedziele wieczorem.
Facet ma tupet...mówię o byznesmenie jak go nazywasz :-))
Ale mimo wszystko kasę robi na głupich dziewczynach
marzących o karierze modelek !
Edyta

1. Data: 2004-01-19 13:35:15

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna_Maria" <j...@g...pl_wytnij> napisał w wiadomości

> z drugiej naturalne malzenstwo z lolitka w masce zamiast twarzy,

Ta babka jest naprawde dziwna... az przestrasza

To profesionalyyysta! ;)
Duch

1. Data: 2004-01-19 14:40:16

Od: "Joanna_Maria" <j...@g...pl_wytnij> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <a...@p...com> napisał:
> Ta babka jest naprawde dziwna... az przestrasza

Jesli ona t a k wyglada w telewizji to jak wyglada na zywo??? ;)
A widziales odcinek jak opowiadala jak sie poznali z mezem? >>"To ty nie
jestes alfonsem?" - zapytalam. A on "to ty nie jestes dziwką?"<<
Calkiem normalna to ona nie jest, choc pewnie taka przegieta, lolitkowata
dzunia podoba sie niektorym facetom :)

> dziewczynom
>
> To profesionalyyysta! ;)

Tak. Profesjonalny Obmacywacz Biustow :)

J.

1. Data: 2004-01-19 23:16:16

Od: zielsko <zielsko_p@_wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Jan 2004 11:21:11 +0100, Duch wrote in
<bugb2g$amh$1@atlantis.news.tpi.pl>:

> Jest taki program, w ktorym pan byznesmen
> szuka dziewczat, ktore by robily prezentacje bielizny,
> a teraz zminil profil na walki w kisielu i makaronie.

Ten od warkoczyka? Czarek zdaje się.
Tak sobie pomyślałem, że dał bym w pysk ot tak społecznie.

> Bylo jedno dziewcze zachecane do walk w makaronie, lat 14 i pokazana
> rodzina.
> Ojciec sie na to zgodzil :)

Ciekwe, czy tatko widział, że te niewiasty czasem z panami walczą?

> A matka nie chciala, no i byla rozmowa z byznesmenem
> i ten zrobil z kobiety glupka (chociaz ta dobrze sie odcinala),
> ze trzyma coreczke za krotko, ze teroryzuje rodzine :)

Ten sam numer za każdym razem.

> Dziwne ze ojciec nie zabral glosu, moze i dobrze,
> bo jak nie rozumie zycia to lepiej niech nic nie mowi :)

Bo się mu wydaje, że córeczka przyniesie kasę.... ale Czarek jakoś się do
wypłat nie spieszy. Dziecko jako towar?

--
Paweł Zioło http://fotozielsko.prv.pl
GnuPGP:09504E96 ICQ:236822802

1. Data: 2004-01-20 14:41:30

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <zielsko_p@_wytnij_to_tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]

[ciach]
> A matka nie chciala, no i byla rozmowa z byznesmenem

> wypłat nie spieszy. Dziecko jako towar?

Zanotował bodajże numer telefonu, zadzwoni, gdy dziewczyna będzie
pełnoletnia.

enni

1. Data: 2004-01-20 15:34:44

Od: "Joanna_Maria" <j...@g...pl_wytnij> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <zielsko_p@_wytnij_to_tlen.pl> napisał:

> Bo się mu wydaje, że córeczka przyniesie kasę.... (..)

A ja mialam wrazenie, ze ten tatus to typ liscia na wietrze. Jak coreczka
prosi to sie zgodzi, a jak zona mowi inaczej to nie protestuje. Dla mnie
brr... facet bez jaj i swojego zdania, szczesliwy byle nie musial sie
odzywac i angazowac.

J.

Wojewodzki, Cejrowski
Konkurs parapsychologiczny