Wanna z kabina prysznicowa

1. Data: 2007-04-30 19:07:39

Temat: Wanna z kabina prysznicowa
Od: "Waldek" <w...@n...hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Moja łazienka jest dosyć mała i chciałbym mieć wannę, a jednocześnie kabinę
prysznicową w tej wannie.
Wanna ma być prostokątna, bo na narożną nie ma miejsca.
Zależy mi na tym, żeby w czasie kąpieli pod prysznicem nie chlapało się na
łazienkę.

Jedyne rozwiązanie jakie znalazłem to firmy SANPLAST.
Czy są jeszcze jakieś inne rozwiązania?

Waldek

2. Data: 2007-04-30 20:26:17

Temat: Re: Wanna z kabina prysznicowa
Od: "Jakub" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> łazienkę.
>
> Jedyne rozwiązanie jakie znalazłem to firmy SANPLAST.

Doklejam się do pytania... Osobiście nastawiłem się już co prawda na wannę
Dorado z firmy Riho wraz ze szklanym parawanem, ale gdyby ktokolwiek
widział, ktokolwiek wiedział o jakimś alternatywnym rozwiązaniu to z chęcią
żuciłbym okiem. :-)

Jakub

3. Data: 2007-04-30 22:01:51

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub napisał(a):
> [...]
> Dorado z firmy Riho wraz ze szklanym parawanem, ale gdyby ktokolwiek
> widział, ktokolwiek wiedział o jakimś alternatywnym rozwiązaniu to z chęcią

zobaczcie oferte Novelliniego:
http://www.novellini.com/Nov05/linea2.asp?cat=233

--
Pozdrawiam - T0SIA

4. Data: 2007-05-01 06:57:15

Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Kwi, 21:07, "Waldek" <w...@n...hotmail.com> wrote:
> Jedyne rozwiązanie jakie znalazłem to firmy SANPLAST.
> Czy są jeszcze jakieś inne rozwiązania?

Zobacz jeszcze to:
http://www.kolo.com.pl/1857_1201.htm

Szkło lepiej utrzymać w czystości i ładniej wygląda, nie wierz tylko w
cudowną moc antyreflexu bo to bzdura:)
Poza tym widziałam po hipermarketach budowlanych takie coś, gdzie stoi
sobie piękna wanna, a na niej zamontowana jest taka kabina całowicie
zamykana, półokrągła, fajnie też wygląda, tylko zupełnie nie wiem za
ile i kogo i jak się sprawuje;)
Pozdr.
est

5. Data: 2007-05-01 08:21:09

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

poranna.kawa napisał(a):
> [...]
> sobie piękna wanna, a na niej zamontowana jest taka kabina całowicie
> zamykana, półokrągła, fajnie też wygląda, tylko zupełnie nie wiem za

sa jeszcze takie bajery: wanno-kabiny, ale do tanich nie naleza
http://tinyurl.com/ytj2ur

Duscholux ma tez klasyczne parawany nawannowe.
Pozostaje tylko pytanie, ile chcecie na to wydac, bo moze pozostaniecie
przy Sanplaascie.
http://tinyurl.com/2am3rc
http://tinyurl.com/2d3bon
http://tinyurl.com/2xnse9
http://tinyurl.com/ypam2g

a tu Huppe tez z oferta parawanow:
http://www.huppe.com.pl/index_ok.html

Artweger:
seria baseline i cityline top
http://www.artweger.pl/

tak ogolnie producentow jest dosc sporo - tylko popytac trzeba w
lepszych salonach

--
Pozdrawiam - T0SIA

6. Data: 2007-05-01 10:02:07

Od: Magda <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> łazienkę.
>
> Jedyne rozwiązanie jakie znalazłem to firmy SANPLAST.

Zajrzyj na www.ravak.pl
Znajomi są bardzo zadowoleni. Mają narożną wannę z przesuwanym
parawanem wannowym. Niestety nie wiem, który to model.

Pozdrawiam,
Magda

7. Data: 2007-05-01 17:01:10

Od: "magda" <y...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldek" <w...@n...hotmail.com> napisał w
wiadomości news:f15es7$agq$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Moja łazienka jest dosyć mała i chciałbym mieć wannę, a jednocześnie
> kabinę
> prysznicową w tej wannie.

W którymś z marketów (w W-wie chyba w OBI przy lotnisku, albo Castorama
Jerozolimskie) widziałam ostatnio fajny bajer tzn wannę z hydromasażem,
prostokątną z wypasioną kabiną z panelem prysznicowym. Całość kosztowała coś
koło 5-ciu tysięcy. Niestety nie wiem jakiej to było firmy, w każdym razie
gdybym miała problem z małą łazienką i chciałabym mieć przyzwoity prysznic z
przyzwoitą wanną to chyba bym się na to zdecydowała. Co prawda cena wysoka,
ale biorąc pod uwagę wygląd, panel i hydromasaż można się zastanowiać.
Pzdr.
Magda

8. Data: 2007-05-01 17:18:05

Od: "magda" <y...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości news:f15es7$agq$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Moja łazienka jest dosyć mała i chciałbym mieć wannę, a jednocześnie

Zobacz tutaj :)

http://www.sanitec-kolo.com/1881_1827.htm

PS Widziałam jeszcze inne, zaraz podrzucę linki...

Pzdr. Magda

9. Data: 2007-05-01 17:30:38

Od: "magda" <y...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości news:f15es7$agq$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Moja łazienka jest dosyć mała i chciałbym mieć wannę, a jednocześnie

Jeszcze to:

http://www.sklepandbud.pl/prod.php?kat=39&prod=Hansg
rohe

i to:
http://www.allegro.pl/item167953476_kabina_z_hydroma
sazem_duzy_wanno_brodzik_hit.html

Poczytaj też to:
http://www.lazienka.com.pl/?item=artykul&artykul=784
&SID=75c9073a6999e4349adbea463dc68476

Pzdr. Magda

10. Data: 2007-05-01 17:44:06

Od: "magda" <y...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości news:f15es7$agq$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Moja łazienka jest dosyć mała i chciałbym mieć wannę, a jednocześnie

i jeszcze to:
http://www.herbec.pl/index.php?top=3&firm=&kat=22&po
dkat=49

Pzdr
Magda

Pytanie do budowlanca
tarczniki
ELECTROLUX ESF 43011- zmywarka - opinie ?
szyba z motywem - nowe trendy ?
Lodowka - biale krysztalki na przewodach agregatu