Wanna z prysznicem - jaka?

1. Data: 2006-09-11 08:49:17

Temat: Wanna z prysznicem - jaka?
Od: BartoszP <b...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar wstawić wannę prostokątną do mojej łazienki. Chciałbym
również brać w niej prysznic. Jaką wannę polecacie? Zależy mi na tym,
żeby miała jak najbardziej płaskie dno, była w środku jak najszersza
(wymiar zewnętrzny wanny: dł. 150cm, szer. ok 80cm) oraz najniższa.

--
pozdr
BartoszP

2. Data: 2006-09-11 13:36:18

Temat: Re: Wanna z prysznicem - jaka?
Od: "NATANEL" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmm..
ciężko będzie w tych wymiarach trafić w twoje wymogi polecam obejrzeć ofertę
firmy RICHO
Zresztą zawsze można zrobić Wannę z płyt marmurowych albo mozaiki etc
Pozdrawiam

3. Data: 2006-09-11 20:55:43

Od: "Wujek dobra rada" <m...@w...gazeta.stad.pl.to> szukaj wiadomości tego autora

> firmy RICHO

chyba RIHO bo to czeska firma

4. Data: 2006-09-12 00:21:59

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"BartoszP" <b...@B...pl> wrote in message
> [...]
> żeby miała jak najbardziej płaskie dno, była w środku jak najszersza
> (wymiar zewnętrzny wanny: dł. 150cm, szer. ok 80cm) oraz najniższa.

Czy jesteś pewien co do tego "najniższa"? W niskiej i krótkiej wannie (bo
150 cm to bardzo krótka wanna) ciężko będzie wziąć kąpiel z prawdziwego
zdarzenia - w każdej pozycji kolana będziesz miał nad wodą. Zwróć uwagę, na
jakiej wysokości jest górny odpływ - to ogranicza poziom wody. I dodatkowy
problem - niektóre wanny mają bardzo ładnie profilowane boki, ale przy
długości 150 cm następuje przerost formy nad treścią i WEWNĘTRZNA pojemność
wanny bardzo się kurczy. Dorosłemu mężczyźnie ciężko się w czymś takim
zmieścić:)) Najlepiej dogadaj się z magazynierem i niech Ci pozwolą wejść do
wanny zanim ją kupisz. Wcale nie żartuję. U nas po takim eksperymencie
stanęła wanna Koła, zwyczajna, blaszana, NAJGŁĘBSZA z dostępnych na rynku
(też 150 cm i też przedtem szukaliśmy czegoś ładniejszego). Jest
wykorzystywana i jako wanna i jako prysznic - nikt nie narzeka, że ciasno (a
korzystają 3 dorosłe osoby)
Anka

5. Data: 2006-09-12 08:17:58

Od: BartoszP <b...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka napisał(a):
> [...]
> (też 150 cm i też przedtem szukaliśmy czegoś ładniejszego). Jest
> wykorzystywana i jako wanna i jako prysznic - nikt nie narzeka, że ciasno (a

Niestety, wielkość wanny ogranicza tutaj wymiar łazienki (już tu pisałem
http://groups.google.pl/group/pl.rec.dom/msg/549bf62
437af535e?hl=pl ).
Teraz też kąpię się w wannie 150cm więc jestem przyzwyczajony
(szczególnie, że nie jestem bardzo wysoki) i nawet mi to nie przeszkadza.

Co do wysokości wanny to chodziło mi o obniżenie "stopnia" jakim jest
ściana wanny jeśli używałbym jej jako brodzika prysznica. Prawdopodobnie
będzie możliwość obniżenia osadzenia wanny (dosyć gruba wylewka, którą
można skuć w tym miejscu), więc zostaje tylko poszukanie wanny, która
miałaby najbardziej płaskie i szerokie dno (przy tych wymiarach wanny
niestety).

Natanel podała (podał?) mi firmę Riho. Znalazłem u nich w ofercie wannę
Klasic 150 http://www.riho.pl/vanayes-s.htm?9 . Niestety nie ma rysunku
technicznego, ale ze zdjęcia wnioskuję, że to może być to (napisałem
majla, może odpowiedzą). Używa ktoś tej wanny?

--
pozdr
BartoszP

6. Data: 2006-09-14 09:54:50

Od: "NATANEL" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki Wujek racja po twoje stronie
Pzdr
Natanel
Użytkownik "Wujek dobra rada" <m...@w...gazeta.stad.pl.to> napisał w
wiadomości news:ee4ifs$slc$1@news.dialog.net.pl...

> chyba RIHO bo to czeska firma

pytanie o pralkę
rysa na PCV
kanapa i kaloryfer
wyprzedaz mebli ogrodowych/tarasowych - gdzie? Kraków
Pralka z konkretnymi wymaganiami - która posiada takie mozliwości?