Warcholstwo

11. Data: 2013-10-01 23:12:33

Temat: Re: Warcholstwo
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Oct 2013 22:56:29 +0200, Chiron napisał(a):

> Ja się zastanawiam- glob powtórzy każdą pierdołę, mniejsza o niego. Zauważ
> jednak, że takie argumenty padają ze strony osób, które np na codzień toczą
> pianę jak w jakimś mieście na przejściach dla pieszych nie ma zjazdów dla
> wózków inwalidzkich czy w jakiejś instytucji nie zamontowano wind dla
> inwalidów. A powiedz takiej, że taka winda kosztuje kupę kasy, a przez rok w
> Teatrze Muzycznym w Łodzi skorzystała z niej JEDNA osoba- już byś się
> dowiedziała o sobie wielu nieprzyjemnych rzeczy:-(((

Wiem...

12. Data: 2013-10-01 23:13:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Oct 2013 14:06:24 -0700 (PDT), Adrenalinka napisał(a):

> .tu trzeba zadać pytanie, a kogoś w polsce nie prześladujecie katoliccy
psychopaci.?

Ciebie. Jeszcze :->

13. Data: 2013-10-01 23:27:14

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

No chiron swoim postem odpowiedział
1. prześladować rodziny by rodziły chore dzieci.
2. Prośba o ułatwienie takim życia to skandal dla was, usuwać dla nich ułatwienia bo
krowie katolickiej nie dość że ci ludzie nie mają na leki, to jeszcze ograbić ich z
możliwości jakiegokolwiek ułatwienia które już jest.
3. Resasumując : trzeba wam pizdy w polsce rozjebać bo to jest już terroryzm w
czystej postaci.

14. Data: 2013-10-01 23:43:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Oct 2013 14:27:14 -0700 (PDT), Adrenalinka napisał(a):

> (...)Resasumując : trzeba wam pizdy w polsce rozjebać bo to jest już terroryzm w
czystej postaci.

http://karne.pl/grozba-karalna.html
http://wpolityce.pl/wydarzenia/63451-koniec-z-bezkar
na-obraza-uczuc-religijnych-katolicy-jednocza-sily-i
-walcza-o-konstytucyjne-prawa-nasza-relacja-z-konfer
encji-naukowej-sursum-corda

15. Data: 2013-10-01 23:46:34

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

No dlatego pro life zostało uznane przez USA za organizacje terrorystyczną równą
Alkalidzie, bo to jest jedynie terror dokonywany na społeczeństwie i sami to
pokazaliście.
SS ikselka- masz rodzić kalekie dzieci_

polka- prosze o leki chorego dziecka

- SS Ikselka - ty chyba z huja spadłaś-

polka z dzieckiem na rączkach kwilącym, to chociaż wózek aby mogło wyjść na
powietrze

- SS Chiron co na powietrze , zerwać szmaty z tego dziecka , dam ci polska suko
powierza.

16. Data: 2013-10-01 23:50:07

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
> [...]

na-obraza-uczuc-religijnych-katolicy-jednocza-sily-i
-walcza-o-konstytucyjne-prawa-nasza-relacja-z-konfer

Mamy wojne z terroryzmem i polacy mają prawo walczyć z terroryzującym go okupantem.
Nie będe pisał co ci zrobie jak zaczną polacy was likwidować, bo mi zanim ciebie
znajde samobójstwo popełnisz.

17. Data: 2013-10-02 00:18:00

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adrenalinka" <7...@m...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
Ikselka
> [...]

okupantem. Nie będe pisał co ci zrobie jak zaczną polacy was likwidować, bo
mi zanim ciebie znajde samobójstwo popełnisz.
========================

Oj globik, bo jak mi się będzie chciało to Cię tam nawiedzę w tej Starowej
Górze. I powiesz mi prosto w oczy, o co Ci konkretnie idzie.

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

18. Data: 2013-10-02 00:36:39

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jesne dla każdego mordujecie naród polski fanatyzmem religijnym i ty wyjdź z domu
się rozejrzyj jakie jest nastawienie społeczeństwa do zbrodniarzy katolickich. Takie
jak do PZPR, ale sobie sprawdź .

19. Data: 2013-10-02 10:41:09

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-01 22:56, Chiron pisze:

> [...]
> kupę kasy, a przez rok w Teatrze Muzycznym w Łodzi skorzystała z niej
> JEDNA osoba- już byś się dowiedziała o sobie wielu nieprzyjemnych

Jasne, przecież tych niepełnosprawnych na wózkach i tak nigdzie na
ulicach nie widać, więc po co im robić te ułatwienia. :>

BTW Na którym piętrze mieszkasz?

Ewa

20. Data: 2013-10-02 10:48:46

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa
Najlepsze jest to że rodziców chcą zmuszać do rodzenia kalekich dzieci, a kalekie
dzieci i niepełnosprawnych prześladują. To jest terroryzm, piedolec wiejski z
bezkarności już wszystkich chce zaciukać, ale nie przejmuj się zapłacą za swoją
nienawiść i prześladowanie polaków, bo sama chyba widzisz jak na słowo katol ludziom
siekiery w oczach stają, skończy Ikselka bandziorować bardzo szybko jak tylko się za
nią wezme, zapłaci burok za wszystkie krzywdy.

pysznosc swiezo odkryta
Piniondze
Epidemia psychopatii jako skutek cywilizacji pieniądza
Rozważania nastolatek
Buractwo, czyli włazić z buciorami innym w życie.