Warcholstwo

21. Data: 2013-10-02 11:03:21

Temat: Re: Warcholstwo
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-02 10:48, Adrenalinka pisze:
> Ewa
> Najlepsze jest to że rodziców chcą zmuszać do rodzenia kalekich dzieci, a kalekie
dzieci i niepełnosprawnych prześladują. To jest terroryzm, piedolec wiejski z
bezkarności już wszystkich chce zaciukać, ale nie przejmuj się zapłacą za swoją
nienawiść i prześladowanie polaków, bo sama chyba widzisz jak na słowo katol ludziom
siekiery w oczach stają, skończy Ikselka bandziorować bardzo szybko jak tylko się za
nią wezme, zapłaci burok za wszystkie krzywdy.

Glob, nie bierz na siebie obowiązku walki z wszystkimi krzywdami tego
świata. Weź się lepiej za siebie.

Ewa

22. Data: 2013-10-02 11:35:16

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa
A ty się łudzisz że w polsce nie dojdzie do rozlewu krwi, kler zawsze dzielił
społeczeństwo, poczytaj o tutsi i hutu , zobaczysz to samo co w PL. gdy kler
doprowadził i brał udział w ludobójstwie, podobnie odstawiają w polsce i sami zaczną,
bo nie widzą reakcji ludzi bo to ludzi zawsze nigdy nie zauważa, a ich w tej chwili
jest z 15 % tylko mają urojenia stadne i ich się tu zapierdoli zdrajców i oprawcóww
Polaków. I z przyjemnością Ikselkę doprowadze do stanu w jakim rodzą się kalekie
dzieci, by w ciągu kilku godzin umrzeć w wielkim cierpieniu na oczach matki, Ikselka
raz w życiu poczuje co czuł drugi człowiek dzięki temu że jest gestapówa.

23. Data: 2013-10-02 12:04:21

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne, przecież tych niepełnosprawnych na wózkach i tak nigdzie na ulicach
> nie widać, więc po co im robić te ułatwienia. :>

Ojacieprzepraszam...Ewo- to czystej wody demagogia. Przepraszam- ale tak
uważam. Stać Cię na to, żeby w swoim domku mieć windę a na schodach windę
dla wózków- i chcesz mieć takie bajery, żeby móc gościć niepełnosprawnych?
No to sobie zbuduj. Jednak nie każ tego robić biedakowi- który też ma dom,
też gości niepełnosprawnych- jednak czasem nie ma nawet na jedzenie, więc
nakazanie mu tego jest wręcz barbarzyństwem. A taki nakaz w Polsce istnieje.
Winda kosztuje- raz. Potem- ktoś ją konserwuje, ktoś szkoli ludzi z jej
obsługi. To wiele razy. Idę się założyć, że wielu ludzi z radością pomoże
niepełnosprawnemu wjechać na piętro zwykłą windą- wystarczy, żeby schody
miały takie 2 "pasy" dla wózków. A nawet i bez tego. I myśl co chcesz-
ludzie wychowani w takich warunkach z całą pewnością będą uwrażliwieni na
losy niepełnosprawnych- przynajmniej o wiele bardziej niż np dziś, gdzie są
miejsca na parkingach (obok sklepu dla inwalidów- Łódź, Tuwima), gdzie na 7
miejsc parkingowych jest 5 dla inwalidów. Odkąd to wprowadzono- najczęściej
te 5 jest pustych, albo stoi jakiś samochód, i nierzadko bez plakietki- co
lubi wykorzystywać straż miejska.

> BTW Na którym piętrze mieszkasz?

Mieszkam na 3- bez windy

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

24. Data: 2013-10-02 12:29:22

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-02 12:04, Chiron pisze:

> [...]
> biedakowi- który też ma dom, też gości niepełnosprawnych- jednak czasem
> nie ma nawet na jedzenie, więc nakazanie mu tego jest wręcz

A, to ja przepraszam w takim razie. Nie wiedziałam, że chodzi o Twój
prywatny domowy teatr.

> A taki nakaz w Polsce istnieje. Winda kosztuje- raz.
> Potem- ktoś ją konserwuje, ktoś szkoli ludzi z jej obsługi. To wiele
> razy.

Tak BTW ci ktosie mają dzięki temu pracę.

> Idę się założyć, że wielu ludzi z radością pomoże
> niepełnosprawnemu wjechać na piętro zwykłą windą- wystarczy, żeby schody
> miały takie 2 "pasy" dla wózków.

No ale z czego to niby wynika, że niepełnosprawny nie może jeździć
zwykłą windą?

> A nawet i bez tego. I myśl co chcesz-
> ludzie wychowani w takich warunkach z całą pewnością będą uwrażliwieni
> na losy niepełnosprawnych- przynajmniej o wiele bardziej niż np dziś

Dlaczego bardziej niż dziś? Przecież wymogi ułatwień dla
niepełnosprawnych są stosunkowo od niedawna, więc powinniśmy być na ich
potrzeby wrażliwi wg Twojej teorii.

> Mieszkam na 3- bez windy

To życzę Ci tych wnuków, najlepiej od razu bliźniąt. I żeby Cię często z
wózkiem odwiedzali. :)

Ewa

25. Data: 2013-10-02 13:47:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 02 Oct 2013 11:03:21 +0200, FEniks napisał(a):

> [...]
nią wezme, zapłaci burok za wszystkie krzywdy.

> Glob, nie bierz na siebie obowiązku walki z wszystkimi krzywdami tego

Powinien w tym wieku mieć już ze trójkę ZDROWYCH dzieciaków.

26. Data: 2013-10-02 13:57:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 02 Oct 2013 12:29:22 +0200, FEniks napisał(a):

> To życzę Ci tych wnuków, najlepiej od razu bliźniąt. I żeby Cię często z
> wózkiem odwiedzali. :)

A co to Chirek sam będzie nosił ten wózek? - będą do tego przynajmniej 2
osoby jeszcze.

27. Data: 2013-10-02 15:20:41

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W ogóle należy wydusić wszystkie dzieci - wszystkie kosztują jednakowo!
> :->

Nie kosztują jednakowo. Nie masz dziecka niepełnosprawnego więc nie gardłuj
bo trzeba Cię będzie udusić dla uspokojenia.

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

28. Data: 2013-10-02 16:59:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Oct 2013 15:20:41 +0200, LeoTar napisał(a):

> Nie kosztują jednakowo. Nie masz dziecka niepełnosprawnego więc nie gardłuj
> bo trzeba Cię będzie udusić dla uspokojenia.

"Analitycy z Centrum im. Adama Smitha ocenili, że koszt wychowania jednego
dziecka w Polsce (do osiągniecia dwudziestego roku życia) to 160 tys. zł, a
dwójki - ok. 280 tys. zł."
http://dzieci.pl/gid,14017047,img,14017226,kat,10335
53,title,Ile-kosztuje-dziecko,galeria.html?smgputica
id=611698

29. Data: 2013-10-02 17:09:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Oct 2013 13:47:01 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
nią wezme, zapłaci burok za wszystkie krzywdy.

> Powinien w tym wieku mieć już ze trójkę ZDROWYCH dzieciaków.

...bo te chore oczywiście by zabił. Żeby nie było :-/

30. Data: 2013-10-02 17:25:21

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-02 13:47, Ikselka pisze:

> [...]
nią wezme, zapłaci burok za wszystkie krzywdy.

> Powinien w tym wieku mieć już ze trójkę ZDROWYCH dzieciaków.

Nie powinien.

Ewa

pysznosc swiezo odkryta
Piniondze
Epidemia psychopatii jako skutek cywilizacji pieniądza
Rozważania nastolatek
Buractwo, czyli włazić z buciorami innym w życie.