Wariatka na strychu i trup w szafie

81. Data: 2008-08-20 18:15:03

Temat: Re: Wariatka na strychu i trup w szafie
Od: "TylkoNicka_A" <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TylkoNicka_A" <t...@v...pl> napisał w wiadomości
news:g8hm7o$b0u$1@inews.gazeta.pl...

> Czy pójdę na obiad, nie wiem jeszcze.

W sensie - razem z mężem. Innej opcji nie ma. Albo razem, albo wcale.

82. Data: 2008-08-20 18:22:29

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie, po prostu rób to, co dotychczas - dla niego to niezły trening, bo musi
> się wysilać, co Ci tu mądrego (póki co - mądrego na razie tylko w jego
> przekonaniu, ale to czasowe przekonanie jest) odpowiedzieć, a to z kolei
> prowadzi do rozwoju pofałdowania kory mózgowej, tak więc być może dzięki
> t(w)emu tren...ingowi stanie się wreszcie norrrmalny...

normalność, to kwestia względna.
równie dobrze można powiedzieć, że on trenuje mnie - abym stał sie w
jego pojęciu normalny.

i ja czasami staram się zatańczyć, jak on mi zagra.
to dość inspirujące. niekiedy :)

ps. ty jesteś normalna?

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

83. Data: 2008-08-20 18:23:05

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Bezwarunkowo.
> Jak zwierzę. ;)

nie mam ambicji dowodzić, że nie jestem zwierzakiem.

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

84. Data: 2008-08-20 18:24:55

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Taaa... i to by była twoja "ostatnia wieczerza" tego typu. ;)
>
> Bardzo odradzam ten GŁUPI pomysł.
> Powaga.

ostatnia, w jakim sensie?
nie zaproszą jej/ich więcej w ogóle?
jeśli stawiają tak idiotyczne i w gruncie rzeczy nieludzkie /
antymałżeńskie warunki muszą się liczyć z tym, że ktoś kopniakiem
wyprowadzi ich z błędu.

przerabiałem to na własnej skórze, oprócz tego.

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

85. Data: 2008-08-20 18:25:08

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W takim razie powinieneś rozumieć TO _doskonale_. ;)

--
CB

86. Data: 2008-08-20 18:27:38

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stary... :))
U mnie nie przekroczyłbyś progu mieszkania po takim numerze.
Wróciłbys razem ze ślubną tam skąd przyszliście.

W temacie się nie wypowiadam, ale zlekceważenie woli gospodarza
jest strzałem sobie w głowę na przyszłość IMHO.

87. Data: 2008-08-20 18:30:44

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> W takim razie powinieneś rozumieć TO _doskonale_. ;)

rozumiem, inaczej zapewne niż sobie roisz.

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

88. Data: 2008-08-20 18:32:22

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
>
> W temacie się nie wypowiadam, ale zlekceważenie woli gospodarza
> jest strzałem sobie w głowę na przyszłość IMHO.

i myślisz, że to mnie w jakiś sposób odstrasza?
to, co zrobiła mamusi, kwalifikuje do tego, aby po takim numerze nie
przekraczać jej progów z własnej, nieprzymuszonej małżeńskiej woli.

panslavi gdzieś tu celnie raz napisał.
o żonach nie budujących własnego domu, tylko przybudówkę przy domku matki.

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

89. Data: 2008-08-20 18:32:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Aug 2008 20:22:29 +0200, tren R napisał(a):

> równie dobrze można powiedzieć, że on trenuje mnie - abym stał sie w
> jego pojęciu normalny.

Nie ma takiej możliwości, jak sądzę.

> i ja czasami staram się zatańczyć, jak on mi zagra.
> to dość inspirujące. niekiedy :)

Ależ oczywiście - to element zaplanowanej taktyki, aby pociągnąć gościa
dalej w szuwary //hie, hie...

> ps. ty jesteś normalna?

Według mojej oceny - niezupelnie. Raczej szczęśliwie odjechana. To chyba
nie jest zgodne z kanonem normalności w naszym społeczeństwie...

"Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
sobie to przyznać."
M.A.S.H.

90. Data: 2008-08-20 18:32:53

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora