[Warszawa] - Czy ktoś może polecić SPA na cały dzień?

1. Data: 2005-01-28 19:27:22

Temat: [Warszawa] - Czy ktoś może polecić SPA na cały dzień?
Od: "Faf" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym komuś bliskiemu (kobiecie) zrobić prezent - cały dzień w SPA. Czy
w Warszawie lub okolicach jest jakieś godne polecenia miejsce?

Z góry dziękuję za pomoc,
Rafał

1. Data: 2005-01-28 19:32:50

Od: "Daniel Piłat" <dpilat@_BEZ_SPAMU_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowny Panie www.google.pl

1. Data: 2005-01-28 19:36:38

Od: "Faf" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szanowny Panie www.google.pl

oj, szukałem, szukałem.

Tu nie chodzi o to, żeby pobiec do pierwszego, który mi google znajdzie,
tylko coś godnego polecenia. Gdzie ja znajdę więcej opinii od ewentualnych
byłych korzystających ze SPA?

1. Data: 2005-01-29 19:16:14

Od: "avanti" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ehh ale szczesciara....polecam thalgo albo clarins.ale ceny moga byc
duze...ale jakie efekty....

1. Data: 2005-01-29 19:49:50

Od: "Halina Eisner" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Faf <f...@o...pl> napisał(a):

> Gdzie ja znajdę więcej opinii od ewentualnych
> byłych korzystających ze SPA?
Własnie tu:
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&group=pl.re
c.uroda