Warszawa - szkółka roślinna

1. Data: 2007-03-04 10:49:27

Temat: Warszawa - szkółka roślinna
Od: mabix <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Interesuje mnie w jakich szkolkach Warszawiacy kupują rosliny.
Interesują mnie głównie drzewa i krzewy, lecz adresami szkółek z
bylinami, trawami itd tez nie pogardze :)

pozdrawiam
Mehi

2. Data: 2007-03-04 12:30:19

Temat: Re: Warszawa - szkółka roślinna
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Interesuje mnie w jakich szkolkach Warszawiacy kupują rosliny.
> Interesują mnie głównie drzewa i krzewy, lecz adresami szkółek z
> bylinami, trawami itd tez nie pogardze :)

Źle trafiłeś/aś. Warszawiacy nie występują na tak badziewnej grupie.

3. Data: 2007-03-04 17:49:41

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mabix" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Interesuje mnie w jakich szkolkach Warszawiacy kupują rosliny. Interesują
> mnie głównie drzewa i krzewy, lecz adresami szkółek z bylinami, trawami
> itd tez nie pogardze :)

Ja, co prawda, nie Warszawiak, ale gdybym nim była kupowałabym zaciekle w
Ciechanowie.
http://www.szmit.com.pl/p/?co=oszkolce&lang=pl polecam tę szkółkę, ma
wspaniały asortyment.

Pozdrawiam
Kaśka

4. Data: 2007-03-04 18:23:23

Od: "Violetta" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Interesuje mnie w jakich szkolkach Warszawiacy kupują rosliny. Interesują
> mnie głównie drzewa i krzewy, lecz adresami szkółek z bylinami, trawami

Ja też warszawianką nie jestem, ale gdy mam okazję być w Warszawie, to
zaglądam do centrum PNOS- Al. Krakowskie 197/199.

http://pnos.w.interia.pl

pozdrawiam,
Violetta

5. Data: 2007-03-04 21:29:19

Od: alfaro <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Warszawiacy też bywają na tej badziewnej grupie :)
A co do zakupów to zależy co masz ochotę i w jakich ilościach kupić.
Bardzo polecam odwiedzenie MPRO w Umiastowie, ceny są bardzo przyzwoite,
i zakupy hurtowe drzew i krzewów tam właśnie robiłem.
http://www.mpro.com.pl

Dodatkowo polecam szkółkę p. bodajże Maliszewskiego, okoliste
Stanisławowa, droga na Węgrów, tam też zrobiłem kiedyś duże zakupy i w
przyzwoitych cenach, a i wybór nie do pogardzenia.

W Łomiankach jest Centrum Ogrodnicze Floorpak, ceny może nie są
bezkonkurencyjne, ale po pierwsze jest na drodze moich przejazdów, a co
nie bez znaczenia bardzo profesjonalna obsluga

Polecam także odwiedzenie centrum ogrodniczego na Połczyńskiej, w
Broniszach. Wybór imponujący. Ceny może mniej ale jak pisałem zakupy
hurtowe robię w Umiastowie, a w Broniszach szukam czegoś ciekawego.

Gdybyś potrzebował czegoś więcej , służe pomocą.

Pozdrawiam
Alfaro

6. Data: 2007-03-04 22:17:29

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:esfdoo$g0i$1@atlantis.news.tpi.pl alfaro
<a...@w...pl> napisał(a):

> Dodatkowo polecam szkółkę p. bodajże Maliszewskiego, okoliste
> Stanisławowa, droga na Węgrów, tam też zrobiłem kiedyś duże zakupy i
> w przyzwoitych cenach, a i wybór nie do pogardzenia.

Hejka. Móglbyś doprecyzować jak trafić do tej szkółki? :-)
Pozdrawiam lokalizacyjnie Ja...cki
PS Jest jeszcze w tamtej okolicy duże centrum ogrodnicze w Choszczówce
Stojeckiej przy trasie do Mińska Mazowieckiego. :-)

7. Data: 2007-03-06 11:33:22

Od: alfaro <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Specjalnie dla Ciebie odszukałem wizytówkę bo ja tam na pamięć jeżdzę
Marek Łapiński - Kolonie Stanisławów 25.
Jadąc droga nr. 50 od Mińska w kierunku na Łochów , w Stanisławowie
trzeba skręcić w prawo w drogę 637 - kierunek na Węgrów. Po prawej
stronie mija się stację benzynową. Potem jekieś 200-400 m w prawo jest
droga asfaltowa, w którą należy skręcić, i jechać aż do zabudowań
szkółki, która będzie po prawej stronie.
Mam nadzieję że opis jest w miarę czytelny.

Telefonu do szkółki nie podaję, bo to raczej nie miejsce na taką
reklamę, ale na priv. mogę udostępnić

pozdrawiam
Alfaro

8. Data: 2007-03-06 15:25:14

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:esjjph$jpg$1@nemesis.news.tpi.pl alfaro
<a...@w...pl> napisał(a):

> Mam nadzieję że opis jest w miarę czytelny.

Hejka. Jest. :-) Dawniej często tamtędy jeździłem do Węgrowa ale nie
miałem pojęcia, że jest tam jakaś szkółka.
Pozdrawiam benewolencyjnie Ja...cki

Jak się nazywa
begonia i inne takie tam
elementarz cięcia w obrazkach