Warszawa/zdjecia

1. Data: 2001-12-10 08:57:20

Temat: Warszawa/zdjecia
Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odebralem wczoraj pierwsza, kolorowa czesc zdjec. Druga, czarno-biala jest w
aparacie, a aparat u Eryka :-) (BTW ktos ma moze aktualny nr telefonu
Eryka?)

Buzki strasznie usmiechniete - wypadaloby je zeskanowac i ZAMIESCIC :-)
Kto z Warszawy mi w tym pomoze, bo niestety w firmie mam utrudniony dostep
do skanera?

Jak juz zeskanujemy, rozesle uwiecznionym do akceptacji, chyba ze któras z
nw. osób akceptuje swoje wizerunki w ciemno:

guniek, Eryk, Yans Yansen, stm, Oliwia, Grzegorz Malicki + femme, Mimir &
Wilczek's femme

Pozdri

Saulo

1. Data: 2001-12-10 09:24:43

Temat: Re: Warszawa/zdjecia
Od: "Grzegorz Malicki" <G...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" <d...@p...onet.pl>
> Jak juz zeskanujemy, rozesle uwiecznionym do akceptacji,
> chyba ze któras z nw. osób akceptuje swoje wizerunki w ciemno:
>
> guniek, Eryk, Yans Yansen, stm, Oliwia,
> Grzegorz Malicki + femme,
Chyba zapomnialem powiedziec na imprezie,
ze wbrew pozorom, to nie jest "moja kobieta",
wiec ten plus jest chyba nie na miejscu :-)
A na imie ma Kasia.

Pozdrawiam,
Grzegorz Malicki
G...@m...com
Ps. A co do skanowania, to musze sprawdzic,
jak bede wiedzial, to dam znac na priva.

1. Data: 2001-12-10 09:39:59

Od: "Rusalka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Malicki napisał(a) w wiadomości:
>Chyba zapomnialem powiedziec na imprezie,
>ze wbrew pozorom, to nie jest "moja kobieta",
>wiec ten plus jest chyba nie na miejscu :-)
>A na imie ma Kasia.

Jak by Ci to powiedziec?
Hmm - "na cudza" nie wygladala :)

--
Rusalka
r...@i...pl

1. Data: 2001-12-10 09:55:54

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Malicki" <G...@m...com> wrote in message
> Użytkownik "Saulo" <d...@p...onet.pl>

> Chyba zapomnialem powiedziec na imprezie,
> ze wbrew pozorom, to nie jest "moja kobieta",
> wiec ten plus jest chyba nie na miejscu :-)
> A na imie ma Kasia.

No mój drogi - przeciez napisalem tylko "femme" - a kobieta byla bez
watpienia :-)

Saul

Daj znac.

1. Data: 2001-12-10 10:14:28

Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo"

> Buzki strasznie usmiechniete - wypadaloby je zeskanowac i ZAMIESCIC :-)
> Kto z Warszawy mi w tym pomoze, bo niestety w firmie mam utrudniony dostep
> do skanera?

Ja mam dostep i moge zeskanowac .......

Oliwia

1. Data: 2001-12-10 11:05:36

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uoliwia <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "Saulo"

> Ja mam dostep i moge zeskanowac .......
>
> Oliwia

No to chyba juz wiem, komu przypadnie w udziale ten zaszczyt :-))

Saul

1. Data: 2001-12-10 11:22:51

Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

/Oliwia/

/Saul/
> No to chyba juz wiem, komu przypadnie w udziale ten zaszczyt :-))

Mysle ze to dobry pomysl .... zrobie od razu pierwsza przesiewke zdjec
;-))))))))))))))))))

Oli

1. Data: 2001-12-10 11:31:03

Od: "Daga" <d...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <d...@p...onet.pl> w artykule news:9v1tdp$l2g$1@news.tpi.pl
pisze...

> [...]
:-)
> Kto z Warszawy mi w tym pomoze, bo niestety w firmie mam utrudniony

No jak zwykle - u mnie dyżurny skaner. :)))
Tylko jeszcze ojca przegonię sprzed kompa i możemy poskanować np. w
sobotę. :)

Pozdrówka,
Daga

1. Data: 2001-12-10 12:05:16

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> /Oliwia/
>
> /Saul/
>

> Mysle ze to dobry pomysl .... zrobie od razu pierwsza przesiewke zdjec
;-))))))))))))))))))

> Oli

... drugą... :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))

Saul

1. Data: 2001-12-10 12:06:36

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Daga" <d...@a...net.pl> wrote in message
> [...]
>
> No jak zwykle - u mnie dyżurny skaner. :)))
> Tylko jeszcze ojca przegonię sprzed kompa i możemy poskanować np. w

Merci Dag Dag, ale skaner Oli juz sie grzeje w oczekiwaniu na przyjecie
kolorowych pocztówek z eRykowiska :-))

S.

Willie The Pimp
Szukam: religijnosc-nerwica natrectw