Warzywa kosmiczne

11. Data: 2009-03-26 13:34:34

Temat: Re: Warzywa kosmiczne
Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Mar, 08:03, "mirzan" <l...@o...pl> wrote:

>.Ciekawe artykuły Woźniaka o roślinach leczniczych.
> Najbardziej lubię środkowe strony,o wynalazkach.

Też zawzięcie to czytam, gorzej z konstruowaniem wynalazków, które
mogłyby rozwiązać ot choćby problem z kosztami ogrzewania (vide
generator zimnej syntezy jądrowej). Ale czytam i myślę, a intensywną
myślą też można wiele zdziałać :-)

A propos roślin leczniczych i nie tylko:
obdarowano mnie niedawno książką pt."Żyjący ogród". Autorzy Johanna
Paungger i Thomas Poppe zachęcają w niej do prowadzenia ogrodu w
ścisłym rytmie księżycowym. Przypominają zapomnianą wiedzę na ten
temat, która -stosowana od najdawniejszych czasów- nie wymagała
żadnych chemicznych zabiegów.
W każdym razie jestem pod wrażeniem i rozpoczynam wiosenne siewy i
sadzenia tak jak tam napisano.
Będę dzielić się spostrzeżeniami.

mal

12. Data: 2009-03-26 14:04:00

Od: d...@d...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 26 Mar 2009, mal wrote:

> [...]
> żadnych chemicznych zabiegów.
> W każdym razie jestem pod wrażeniem i rozpoczynam wiosenne siewy i

Bardzo to ciekawe. Mam rozumieć, że od ksieżyca zależy aktywność
szkodników?

D.P.

13. Data: 2009-03-26 14:31:58

Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Mar, 15:04, d...@d...abc.com.pl wrote:

> Bardzo to ciekawe. Mam rozumieć, że od ksieżyca zależy aktywność
> szkodników?

Dokładnie tak tam napisano!
Dlatego postanowiłam sprawdzić.

Napisałam tytuł i autorów - można poszukać tej książki i wypróbować
czy to działa.

mal

14. Data: 2009-03-26 15:56:13

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Weź 2 tys. nasion czegokolwiek, po zakończeniu kiełkowania wybierz
> okazy najlepiej nadające się do dalszej hodowli, uprawiaj je w
> najlepszych szklarniach i ciesz się wspaniałymi wynikami dalszej
> hodowli - toż to przepis na sukces znany od setek lat i nie trzeba
> żadnego stanu nieważkości, promieniowania kosmicznego itp. pierdół! :)

Nie takie to proste.Przez tysiące lat,pszenica byłaby jak rękawica,
fasola jak arbuz.
Właśnie promieniowanie kosmiczne i ultrafiolet powodują mutacje,
zwiększenie liczby chromosomów,powiększenie roślin i takie tam pierdoły.
Co można zrobić bez latania w kosmos.
mirzan

15. Data: 2009-03-26 17:18:43

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Właśnie promieniowanie kosmiczne i ultrafiolet powodują mutacje,
> zwiększenie liczby chromosomów,powiększenie roślin i takie tam pierdoły.

Ale im chodzi docelowo o wyprodukowanie wielkiego Chińczyka
który boso dorówna, a i przewyższy siedmiomilowe, zachodnie buty.

--

pozdrawiam!
piotr

16. Data: 2009-03-27 01:20:34

Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:
> Superwarzywa z kosmosu
> 15-05-2008 12:16
>
> nasiona &middot; kosmos &middot; satelita Shijian 8 &middot;
> kiełkować &middot; szklarnie &middot; olbrzymie &middot; owoce
> &middot; warzywa &middot; zerowa grawitacja

to gdzie mogę ten middot kupić?

moon

17. Data: 2009-03-27 07:06:25

Od: d...@d...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 26 Mar 2009, mal wrote:

> Dokładnie tak tam napisano!
> Dlatego postanowiłam sprawdzić.
>
> Napisałam tytuł i autorów - można poszukać tej książki i wypróbować
> czy to działa.
>
> mal

Szkoda czasu. Nigdy nie zauważyłem aby mój apetyt zależał od fazy
księzyca a przecież dla roślinki nie ma różnicy czy zje ją jakiś robal czy
Homo sapiens.

D.P.

18. Data: 2009-03-27 17:23:06

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@d...abc.com.pl pisze:
> Szkoda czasu. Nigdy nie zauważyłem aby mój apetyt zależał od fazy
> księzyca [...]

Naprawdę nie wiesz kiedy wzrasta ci potencja?
:-)
--
pozdr. Jerzy

domek na działce