Wasabi

21. Data: 2005-11-04 19:19:01

Temat: Re: Wasabi bez wasabi
Od: "mirzan" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pod nalepką w języku polskim znajduje się skład produktu w języku
> angielskim, a tam oprócz chrzanu jest też pozycja Wasabi Extract (0,4%)
> więc chodziło jednak o chrzan.
> A producent to: G Costa&CO Ltd Aylesford Kent UK
>
> Pozdrawiam
> Bea

Z ciekawości kupiłem wasabi.Tubka pasty mała, cena 15 zł.Pasta zielona,
ostra bardzo.Pod polską etykietką jest 0,4% ekstraktu, ale w drodze do nas
zginął i jest tylko chrzan, słodzik,sól, olej,przyprawy, regulator kwaso
wości, witamina C kurkuma i woda.
Jakie to dziwy za granicą rosną, dobrze,że u nas nie ma jabłek bez jabłek.
Pozdrawiam.Mirzan

22. Data: 2005-11-04 19:26:33

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan napisał(a):
> Jakie to dziwy za granicą rosną, dobrze,że u nas nie ma jabłek bez jabłek.
> Pozdrawiam.Mirzan

Są ponoć soki jabłkowe w kartonach, a w nich głównie woda i ???.
;-)
pozdr. Jerzy

23. Data: 2005-11-12 13:23:50

Od: "piochu" <nončindirizzo@non.scrivere> szukaj wiadomości tego autora

Mirku, to może kupimy te nasiona wasabi, ja znalazłem za 8 euro masz coś
taniej?
Pozdrawiam.
Piotr

24. Data: 2005-11-12 16:27:37

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mirku, to może kupimy te nasiona wasabi, ja znalazłem za 8 euro masz coś
> taniej?
> Pozdrawiam.
> Piotr

Nie warto szukać taniej, po pół porcji chyba nam wystarczy.A może
przy okazji mają Macca?
Pozdrawiam.Mirzan

25. Data: 2005-11-13 09:44:39

Od: "piochu" <nončindirizzo@non.scrivere> szukaj wiadomości tego autora

Nie mogę znaleźć pod Macca, może masz całą nazwe łacińsą lub inny synonim.
Daj znać. Pozdrawiam.
Piotr

P.S. A co to jest?

26. Data: 2005-11-13 11:38:27

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mogę  znaleźć pod Macca, może masz całą nazwe łacińsą lub inny synonim.
> Daj znać. Pozdrawiam.
> Piotr
>
> P.S. A co to jest?

Lepidium peruvianum, albo Lepidium meyenii.Wygląda jak rzodkiewka,
pochodzi z Peru.Nadaje się do jedzenia, a przy okazji bardzo dobrze
działa na stan zdrowia.Leczy wiele chorób, jest też mocnym afrodyzjakiem.
Miałem kiedyś trzy rośliny, przezimowały, a po ociepleniu przyszedł mróz
i po zielsku.
Pozdrawiam.Mirzan

27. Data: 2005-11-13 11:55:40

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:442b.00000454.437725b2@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> i po zielsku.

Hejka. Zgrabna przenośnia. ;-)
Pozdrawiam subsydiarnie Ja...cki

28. Data: 2005-11-16 17:51:23

Od: "piochu" <nončindirizzo@non.scrivere> szukaj wiadomości tego autora

Mam, jedna forma dzika o białych kwiatach, druga forma o kwiatach żółtych.
Relatywnie pierwsza 13 druga 10 euro. o jaką nam chodzi?
Pozdrawiam.
Piotr

29. Data: 2005-11-16 18:32:39

Od: "mirzanb" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam, jedna forma dzika o białych kwiatach, druga forma o kwiatach żółtych.
> Relatywnie pierwsza 13 druga 10 euro. o jaką nam chodzi?
> Pozdrawiam.
> Piotr

Myślę,ze lepsza będzie pochodząca z zimniejszego klimatu.Jesli nie da się
ustalić ktora lubi chłody, to bierz dziką.
Pozdrawiam.Mirzan

zdjecia
kupiłam winorosle
[-Kupie-] lampy sodowe (HPS) z oprawkami-do szklarni..
Śpieszmy się
Rośliny okrywowe