Wasz ideał

1. Data: 2002-11-29 20:57:12

Temat: Wasz ideał
Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ciekawa jestem, czy macie swój ideał kobiety (chciały byście być podobne do
niej ,jest niedościgłym wzorem), i dlaczego właśnie taki. Co o tym decyduje.
Z powodu rozległości tematu zaznaczę że, bardziej mi zależy na wyglądzie,
niż typach Matka Teresa Z Kalkuty.
W długaśnej rozmowie telefonicznej z koleżanką ustaliłyśmy, że anorektyczki
jakoś chyba wychodzą z mody. Zgodziłyśmy się po burzliwej debacie na:
1. Beatę Kozidrak - ciepła, coraz piękniejsza
2. Kasię Skrzynecką - im starsza tym piękniejsza, zawsze uśmiechnięta i jak
ta powyżej o bardzo kobiecej figurze
3. Grażynę Szapołowską - blask, klasa, elegancja, daj nam Boże tak się
starzeć
4. Modelka co nie wiemy jak się nazywa - posągowa brunetka z reklamówek
Givenichy - za figurę doskonałą i boską twarz

I tylko ode mnie:
5. Renata Dancewicz - za niebanalną buzię, mądre lenistwo, brydża, cygara i
inteligencję.

Sowa

1. Data: 2002-11-29 21:53:47

Temat: Odp: Wasz ideał
Od: "eliza" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hm.... Renata Dancewicz - tak!!!

Ale na pierwszym miejscu: Beata Tyszkiewicz - mój mąż to najlepiej określił,
ma to "coś" co każdemu sugeruje, że jest wielką damą (nie wiem jak to opisa
- arystokrację w jej "wydaniu" widać, ale w ten pozytywny sposób)

Aaaa, i Hanka Bielicka - uwielbiam ją poprostu, za jej wielki optymizm...

1. Data: 2002-11-29 22:44:57

Temat: Re: Wasz ideał
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" wrote:

> 1. Beatę Kozidrak - ciepła, coraz piękniejsza

Ale tak samo ciągle bez gustu.

> 3. Grażynę Szapołowską - blask, klasa, elegancja, daj nam Boże tak się
> starzeć

Jak bedziesz miec tyle pieniazkow co ona na operacje plastyczne, to pewnei
Ci sie to uda ;-))

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2002-11-29 23:17:16

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Uważam, że całkiem niezłe są: Krystyna Janda i Agnieszka Warchulska.

Z zagranicy Sophia Loren.

Teraz się trochę poczepiam...;)))
> 3. Grażynę Szapołowską - blask, klasa, elegancja, daj nam Boże tak się
> starzeć
Raczej błagaj Boga, żeby się tak NIE starzec. Miałam przyjemność(?)
współpracować pewnego razu z p. Szapołowską i przyjżałam się jej uwaznie z
bliska. Zdarzyło się też widzieć ją bez makijażu...Panie Boże uchowaj...Ta
kobieta jest po kilkunastu operacjach, a i tak z bliska wygląda paskudnie. I
prawdą jest, że "nie pomoże puder, róż, kiedy gęba stara już..."

Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2002-11-29 23:38:47

Od: "+Protz+" <proc@naserwerze:wp.pl!> szukaj wiadomości tego autora

co nam tu "Sowa" <s...@w...pl> napisał :

> Witam
> Ciekawa jestem, czy macie swój ideał kobiety (chciały byście być podobne
do
> niej ,jest niedościgłym wzorem)

Mam. Nie musze sie chyba rozpisywac... typ podobny. Mialem nawet dwie
dziewczyny bardzo w tym typie. :)

1. Penelope Cruz

2. Joanna Brodzik

:)

> 1. Beatę Kozidrak - ciepła, coraz piękniejsza

bleeeee..... nigdy.

> 2. Kasię Skrzynecką

Blondynka, nie gustuje, ale piekna kobieta, bardzo kobieca,inteligentna i
mądra, seksowna i dojrzała. Sam miód :) Stawianie jej pod Kozidrak uwazam
za bluznierstwo. ;)

--
+Protz+
GG: 2186383

1. Data: 2002-11-29 23:42:06

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"+Protz+" wrote:

> 1. Penelope Cruz

Jest obłedna, i brak słow zeby opisac jej cudownosc :)

1. Data: 2002-11-29 23:42:26

Od: "R:a:i:s:t" <r...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia"

> [...]
> kobieta jest po kilkunastu operacjach, a i tak z bliska wygląda paskudnie.
> prawdą jest, że "nie pomoże puder, róż, kiedy gęba stara już..."

widzialem ja niedawno w tv, przypadkiem złapaną, zabieganą , bez widocznego
makijazu

niestety bylo widac uplyw lat..

Raist

1. Data: 2002-11-30 00:04:46

Od: "+Protz+" <p...@n...wp.pl!> szukaj wiadomości tego autora

co nam tu "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> napisał :

> Jest obłedna, i brak słow zeby opisac jej cudownosc :)

no to w jednym sie zgadzamy ;)

1. Data: 2002-11-30 00:10:36

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"+Protz+" wrote: