Wasz premier

11. Data: 2018-10-03 21:27:25

Temat: Re: Wasz premier A mogl byc Wasz!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-03 o 21:04, XL pisze:
> <Kviat> wrote:
>>
>> Powrotu do zdrowia życzę.
>> Piotr
>>

> Pisz, pisz.

A pewnie, że będę pisał.
Obiecałem ci przecież, że będzie kara za pisanie rasistowskich i
faszystowskich głupot. I wygląda na to, że ty lubisz się tak ośmieszać...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2018-10-04 00:23:55

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-02 22:20, Kviat wrote:

> A miało być lepiej.

Lepiej już było.
https://wiadomosci.wp.pl/morawiecki-premier-z-tasmy-
kiedys-czlowiek-tuska-dzis-o-zwiazkach-z-po-chce-zap
omniec-6301681208645249a

13. Data: 2018-10-04 00:26:35

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-03 18:44, XL wrote:

> [...]
> priorytetów.
> A to, co powiedział o młodych Nigeryjczykach - czy ktokolwiek z MYŚLĄCYCH
> ludzi tego nie wiedział, nie przewidywał?
> I teraz połączmy: Morawiecki w tej wypowiedzi przewidział rzecz oczywistą
> dla każdego myślącego człowieka - mianowicie to, PO CO Merkel zaprosiła
> czarnych/muzułmanów: by WYWOŁAĆ WOJNĘ W EUROPIE, bo Niemcy na niej się
> wzbogacą i ODRODZĄ.
> A także piwiedział ważną rzecz O NAS - że się będziemy BRONIĆ.
>
> Dziekuję kvietii za te cytaty! Dobra robota, kolego!

Tak powiedział, ale raczej, jeszcze nie był wtajemniczony w to, co
neo_marksisci robią _tymi_ Murzynami w Europie.

14. Data: 2018-10-04 00:38:13

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-03 19:48, Kviat wrote:

> Merkel po prostu wcześniej zrozumiała, że bogactwem trzeba się podzielić,

Widać, że dawno w Bundesrepublik GmbH nie byłeś.

Frau Bundeskanzlerin Angela Dorothea Merkel, to się może chcieć
podzielic tym gigantycznym zadłużeniem.

https://www.nationaldebtclocks.org/debtclock/germany

15. Data: 2018-10-04 10:42:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-03 o 18:44, XL pisze:

> No ale co? Nie miał racji Morawiecki czy co?

https://web.facebook.com/AndrzejSaramonowicz/posts/1
790183064383323

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Po balu
Choroby psychiczne i objawienia
,,Partia wewnętrzna" w Kościele" czyli "potrzebny mi ksiądz..." ;)
dr Czerniak: "Zaczyna się holocaust Polaków"
Ciekawy gostek. Szczepionki, polityka, służba zdrowia, procedury leczenia w PL.