Wasze typy owocowe

31. Data: 2006-07-23 14:33:26

Temat: Re: Wasze typy owocowe
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> Ja się nie śmieję. Ja się tylko tarzam po podłodze :)

śmiej się śmiej;-)Kompostownik też już mam, tylko osioł, co to wczoraj
mi kosił,( ten niby rolnik) napchał świeżo
skoszonej trawy do niego;-( i ja teraz biegam, co godzinę gmyram,
mając nadzieję, że nie zgnije;-(Niech go szlag, jeszcze skosił mi
nowozakupioną funkię June. Kosiarkowy Kiler! Ostatni raz połakomiłam się
na zlecenie koszenia komuś

> Rozejrzyj się po okolicy, jakie gatunki uprawiają (jeśli uprawiają) - a
> potem można porozmawiać o odmianach. Choć od razu daję głos na wiśnię
> Książęcą, gruszę Konferencję i dorzucę jabłoń James Grieve. Oraz linka:
> http://www.republika.pl/podszarotka/index1.html?http
%3A%2F%2Fwww.republika.pl%2Fpodszarotka%2Fodmiany.ht
ml

W okolicy mają jak najbardziej, ale nazw, to już nikt nie zna.
Zapisałam, dziekuję;-)

--

Gosia

32. Data: 2006-07-23 14:38:28

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:00a601c6ae53$51ccc250$0100a8c0@NOWY Tadeusz Smal
<s...@s...pl> napisał(a):

> :)
> podesle Tobie na priv
> wykaz innych owocowych jakie posiadam na te chwile w pojemnikach
> :)

Hejka. Zgrabnie się zareklamowałeś. ;-)
Pozdrawiam merkantylnie Ja...cki

33. Data: 2006-07-23 15:19:49

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mając nadzieję, że nie zgnije;-(Niech go szlag, jeszcze skosił mi
> nowozakupioną funkię June. Kosiarkowy Kiler! Ostatni raz połakomiłam się

Nie, dlaczego? jedyny problem, przećwiczony przeze mnie i wszystkie sąsiadki
to taki, że nieogrodowi faceci nie rozrożniają roślin i wobec tego wszystko,
co niej trawą, to należy zabezpieczać. Krawężniki, paliki (wbite bardzo
gęsto! jeden patyk jest niezauważalny), w ostateczności czerwona taśma:)))))
Oczywiście można też pomyśleć o elektrycznym pastuchu...nie wiem dlaczego,
ale wizja używania go na koszących funkie facetach jest bardzo pociągająca!
;)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

34. Data: 2006-07-23 15:32:27

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> Oczywiście można też pomyśleć o elektrycznym pastuchu...nie wiem dlaczego,
> ale wizja używania go na koszących funkie facetach jest bardzo pociągająca!
> ;)

Mniammm, rozmarzyłam się, prądem gooo!Muszę zakupic czerwoną taśmę,
obawiam się, że patyki też skosi

--

Gosia

35. Data: 2006-07-23 16:00:20

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> U mnie przemarza :(

Miałam dwie. Jedna padła po zimie, a druga dogorywa :-(.

Z pozdrowieniami, Maria

36. Data: 2006-07-23 19:30:47

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan"

> Grusza azjatycka, niebo w gębie.Nie ma chorób,nie ma szkodników.

A ja tam wolę sprawdzone w Polskich warunkach klapsy !

Serdecznie Miłka

37. Data: 2006-07-23 19:45:51

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Jul 2006 17:32:27 +0200, Gosia Plitmik napisał(a):

> Mniammm, rozmarzyłam się, prądem gooo!Muszę zakupic czerwoną taśmę,
> obawiam się, że patyki też skosi

Skosi. "Jakieś straty muszą być". Ale paprocie zostawił...

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

38. Data: 2006-07-23 19:55:51

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "mirzan"

> A ja tam wolę sprawdzone w Polskich warunkach klapsy !

A mnie się przypomniała tradycyjna grusza Lipcówka, bardzo smaczne owoce:)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

39. Data: 2006-07-23 20:31:29

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

>Oczywiście można też pomyśleć o elektrycznym pastuchu...nie wiem dlaczego,
>ale wizja używania go na koszących funkie facetach jest bardzo
>pociągająca!
;)
nawet wydaje mi sie
ze wiem na jakiej wysokosci bylby drut