Wątek o seksie

91. Data: 2010-03-14 19:11:18

Temat: Re: Wątek o seksie
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Mar 2010 19:59:38 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2010-03-14 19:52, niebożę Zuza wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Dłuuuugoooo by opowiadać.
>
> Qra

Opowiedz.
--

Ikselka.

92. Data: 2010-03-14 19:11:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Mar 2010 12:08:30 -0700 (PDT), Zuza napisał(a):

> On 14 Mar, 19:59, Qrczak <q...@g...pl>, którego nie (za)pytauuuam,
> alle zaszczycił mnie odpowiedzią, raczył napisać:

> Opowiedz jakkolwiek :)
>
> Pozdrawiam,Zuza

Byle o lubieniu swoich.
--

Ikselka.

93. Data: 2010-03-14 19:35:51

Od: Zuza <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Mar, 20:10, XL <i...@g...pl> wrote:

> Nie całkiem "to tak" - lubię własne psy, ponieważ spełniają wszystkie trzy
> warunki mojego lubienia psów: są mądre, zrównoważone, dobrze wychowane
> przez MŚK oraz moje dzieci wychowały się przy nich (może akurat nie przy
> obu, no).
> :-)

Przekonałaś mnie :)

> Ponieważ na wsi muszą być przy domu psy.
> Ponieważ skoro już jest ten jeden, to musi mieć towarzysza.

Słusznie... tylko pomyślauuam, że to naturalne takie:
lubisz własne to i resztę całą też.

> Jak to co? - własne psy :-)

Eeeeeeeeeeee, sciemniłaś ;), alle hockey :)

Pozdrawiam, Zuza

94. Data: 2010-03-14 19:55:27

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" napisał:

> Dobra, odpuszczam :-)

Szkoda.

--
Pozdrawiam - Aicha (zza węgła)

95. Data: 2010-03-14 19:59:42

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-03-14 19:44, niebożę Stalker wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> Świńskiej, moc(z)arny drabie,
> Ale Tyś przyjechał chyba na arabie.

> Tak szybko? Bez walki? Bleeee...
>
> Qra, wypluta i wyżęta aczkolwiek uśmiechnięta

Prawdziwa kobieta :-) Najpierw krzyczy: przestań, przestań, a jak
przestaniesz to się pyta: a czemu przestałeś? :-)

Stalker, ja tam mogę jeszcze długo :-)

96. Data: 2010-03-14 20:07:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Mar 2010 12:35:51 -0700 (PDT), Zuza napisał(a):

> Przekonałaś mnie :)

Dodam, że jeśli już polubię jakiegoś "psa spelniajacego warunki" j.w., to
lubię go do śmierci - jego lub swojej. Nie porzucam w lesie, nie oddaję do
schroniska - a często to robią ludzie "kochający wszystkie pieseczki".

> Słusznie... tylko pomyślauuam, że to naturalne takie:
> lubisz własne to i resztę całą też.

U mnie tak to nie działa - ale u mojej sąsiadki z przeciwka i owszem, ona
lubi "wszystkie psy świata" - z wyjątkiem swojego dziecka...

> Eeeeeeeeeeee, sciemniłaś ;), alle hockey :)

Nie ściemniam ani-ani :-)

--

Ikselka.

97. Data: 2010-03-14 20:25:31

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-14 20:11, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Opowiedz.

Wszystko sama już przekazałaś. Nic dodać. Nic ująć.

Qra

98. Data: 2010-03-14 20:26:55

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-14 21:07, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

A niespełniającego?

Qra

99. Data: 2010-03-14 20:32:46

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-14 20:59, niebożę Stalker wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Prawdziwa kobieta :-) Najpierw krzyczy: przestań, przestań, a jak
> przestaniesz to się pyta: a czemu przestałeś? :-)

No sam narzuciłeś mocno harlekinową wersję naszego pornola.

> Stalker, ja tam mogę jeszcze długo :-)

Na czymże więc zakończyliśmy, rycerzu mój drogi,
że drżące z podniecenia gną się moje nogi,
konia zobaczywszy Twego zdumionam jest wielce,
zdobądź moje ciało teraz, jak zdobyłeś serce.

Qra, i ja też, ja też - zakrzyknął podskakując wesoło Czerwony Kapturek

100. Data: 2010-03-14 20:41:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Mar 2010 21:26:55 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2010-03-14 21:07, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> A niespełniającego?

Czyli wszystkie pozostałe? - vide wyżej, pozostawiam dla tych, co kochają
wszystkie.

--

Ikselka.

Hypatia z Aleksandrii