Wątek o seksie

101. Data: 2010-03-14 20:58:02

Temat: Re: Wątek o seksie
Od: Zuza <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Mar, 21:07, XL <i...@g...pl> wrote:

> Dodam, że jeśli już polubię jakiegoś "psa spelniajacego warunki" j.w., to
> lubię go do śmierci - jego lub swojej. Nie porzucam w lesie, nie oddaję do
> schroniska - a często to robią ludzie "kochający wszystkie pieseczki".

Ikselko, małłłło to!! Cioteczka moja też mówiła, że jest dobrym
człowiekiem,
bo nalewa kotkom mleczko w stajence, bo żadnego nie kopie...
I sorry za cynizm, ale w podobny sposób wypowiadali się ludzie
o rodzinie, która zabiła dzieci własne i w beczkach jak kapustę
kiszoną "przechowywała"'. Tubylcy w mediach mówili o nich:
to dobrzy ludzie, 'dzień dobry' wszystkim mówią. Alle dzięki
za szczerość, cenię ludzi, którzy zdanie własne mają i go bronią.

> U mnie tak to nie działa - ale u mojej sąsiadki z przeciwka i owszem, ona
> lubi "wszystkie psy świata" - z wyjątkiem swojego dziecka...

Ludzie są dziwni, czasem nie lubią samych siebie, a cały świat
skutki tego ponosi.

:)

Pozdrawiam, Zuza

102. Data: 2010-03-14 21:40:55

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <R...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości
>
> No skoro o seksie to ja też bym chciał
> coś powiedzieć.

No to powiedz, powiedz. Zamieniam się w słuch:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

103. Data: 2010-03-14 21:42:23

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> stop, stop. cięcie ! wbijanie na pal będzie na końcu, bez pośpiechu !

O nie- na sado- maso nie ma zgody:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

104. Data: 2010-03-14 22:22:05

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2010-03-14 18:01, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Nie wydalam już tym Kapturkiem.

Nie no- to niesmaczne jest. A fuj!
:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

105. Data: 2010-03-14 22:23:13

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2010-03-14 19:45, niebożę Stalker wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> (B)analne?
>
> Qra, wypluta i wyżęta jednakowoż uśmiechnięta

To Ty masz analne- pisałas o wydalaniu Kapturka:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

106. Data: 2010-03-14 22:41:10

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Nie no- to niesmaczne jest. A fuj!

A kto Ci kazał to jeść!? ;)

Ewa

107. Data: 2010-03-14 22:45:09

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> A kto Ci kazał to jeść!? ;)
>
> Ewa

Ewo- no to teraz już jestem załamany...i zniesmaczony. Qra dała popalić, ale
Ty już w ogóle. Ide spać- no sam już nie wiem, co mam sobie o Was myśleć? I
jeszcze te linki od Bbjk do tych jej perwersyjnych i wyuzdanych
zdjęć...Normalnie jestem zgorszony, zdegustowany, zdewastowany,
zdesperowany, zdefe...upsss, idę spać

:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

108. Data: 2010-03-15 15:16:19

Od: "czerwoniasty" <c...@g...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> No to powiedz, powiedz. Zamieniam się w słuch:-)
Ale ja nie lubię w ucho.

109. Data: 2010-03-15 19:39:41

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-15 16:16, niebożę czerwoniasty wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:
> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Ale ja nie lubię w ucho.

A ja czasem myślę, że Chiron słucha czymś innym.

Qra

110. Data: 2010-03-15 21:23:46

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2010-03-15 16:16, niebożę czerwoniasty wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> A ja czasem myślę, że Chiron słucha czymś innym.

A czym?

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron