Wątek o seksie

81. Data: 2010-03-14 17:24:04

Temat: Re: Wątek o seksie
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-14 17:33, niebożę Stalker wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> [...]
> się koń Czarnego Rycerza... Wielka, czarna bestia, z węzłami żył
> grającymi pod lśniącą skórą wykorzystała moment nieuwagi swego Pana i...
> wkroczyła do pokoju przez niedomknięte drzwi, rytmicznie stukając
> podkowami po drewnianej podłodze sieni....
>
> Ognisty rumak stanął dęba przed oniemiałym z podziwu Kapturkiem
> i opadł z łoskotem kopyt dotykając wilgotnymi, zimnymi chrapami jej
> podbrzusza...
>
> Kapturek wyciągnął dłoń i dotknął delikatnie jego głowy, a dziki
> wierzchowiec w jednej chwili zesztywniał i ...

- A katarku to ty nie masz przypadkiem, koniku? - przestraszył się
Kapturek przypomniawszy sobie nagle a gwałtownie, iż tego roku zaniechał
profilaktycznego szczepienia przeciw grypie.

> urodzić? > [wtręt zastosowano, by się w konwencji nie-rozmarzania utrzymać]
>
> Stalker, sorry siora ale ja się dopiero rozkręcam :-)

Nienawidzę Cię!!

Qra, ciężko robić na dwa fronty, zwłaszcza że wymagałoby to rozdwojenia
się ciałem

82. Data: 2010-03-14 17:27:38

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-14 18:01, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Toś się wczuł w rolę... rycerza? ;)

Nie wydalam już tym Kapturkiem.

Qra, a mogłam być wiedźmą, co zamknęła Roszpunkę w wieży, to nie,
odmłodzić się chciałam

83. Data: 2010-03-14 18:44:14

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> - A katarku to ty nie masz przypadkiem, koniku? - przestraszył się
> Kapturek przypomniawszy sobie nagle a gwałtownie, iż tego roku zaniechał
> profilaktycznego szczepienia przeciw grypie.

Końskiej? :-)

> Nienawidzę Cię!!
>
> Qra, ciężko robić na dwa fronty, zwłaszcza że wymagałoby to rozdwojenia
> się ciałem

Dobra, odpuszczam :-)

Stalker

84. Data: 2010-03-14 18:45:44

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Nie wydalam już tym Kapturkiem.

To miał być aż taki hardkor? ;-)

Kurde, ja mam raczej tylko takie banalne fantazje rycerskie...
Tego już chyba nie pociągnę ;-)

Stalker

85. Data: 2010-03-14 18:52:44

Od: Zuza <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Mar, 13:44, XL <i...@g...pl> wrote:

> Ja generalnie nie lubie kotów ani psów, ja lubię DWA psy - MOJE, sznaucera
> olbrzyma i niemca (też olbrzyma zresztą...) :-)

Mnie zadziwiłaś... sądzę raczej, że to metafora jakaś...albowiem/gdyż
generalnie: jeśli lubisz jedynie własne, to tak, jakbyś nie lubiła
żadnych.
A jeśli nie lubisz żadnych, dlaczego "masz" własne? To co lubisz? ;)

Pozdrawiam, Zuza

86. Data: 2010-03-14 18:56:26

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-14 19:45, niebożę Stalker wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> To miał być aż taki hardkor? ;-)
>
> Kurde, ja mam raczej tylko takie banalne fantazje rycerskie...
> Tego już chyba nie pociągnę ;-)

(B)analne?

Qra, wypluta i wyżęta jednakowoż uśmiechnięta

87. Data: 2010-03-14 18:58:46

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-14 19:44, niebożę Stalker wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Końskiej? :-)

Świńskiej, moc(z)arny drabie,
Ale Tyś przyjechał chyba na arabie.

> Dobra, odpuszczam :-)

Tak szybko? Bez walki? Bleeee...

Qra, wypluta i wyżęta aczkolwiek uśmiechnięta

88. Data: 2010-03-14 18:59:38

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-14 19:52, niebożę Zuza wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Dłuuuugoooo by opowiadać.

Qra

89. Data: 2010-03-14 19:08:30

Od: Zuza <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Mar, 19:59, Qrczak <q...@g...pl>, którego nie (za)pytauuuam,
alle zaszczycił mnie odpowiedzią, raczył napisać:

Opowiedz jakkolwiek :)

Pozdrawiam,Zuza

90. Data: 2010-03-14 19:10:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Mar 2010 11:52:44 -0700 (PDT), Zuza napisał(a):

> Mnie zadziwiłaś... sądzę raczej, że to metafora jakaś...albowiem/gdyż
> generalnie: jeśli lubisz jedynie własne, to tak, jakbyś nie lubiła
> żadnych.

Nie całkiem "to tak" - lubię własne psy, ponieważ spełniają wszystkie trzy
warunki mojego lubienia psów: są mądre, zrównoważone, dobrze wychowane
przez MŚK oraz moje dzieci wychowały się przy nich (może akurat nie przy
obu, no).
:-)

> A jeśli nie lubisz żadnych, dlaczego "masz" własne?

Ponieważ na wsi muszą być przy domu psy.
Ponieważ skoro już jest ten jeden, to musi mieć towarzysza.

> To co lubisz? ;)

Jak to co? - własne psy :-)
--

Ikselka.