Wawel - MM

1. Data: 2002-12-09 13:08:27

Temat: Wawel - MM
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Istnieja czekolady tej firmy bez cukru

gorzka
mleczna
mleczna z chrupkani zborzowymi

slodzone Aspartanem

co sadzicie? Probowaliscie?

musta

2. Data: 2002-12-09 13:20:54

Temat: Re: Wawel - MM
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:at24kc$2qen$1@news2.ipartners.pl...
> Istnieja czekolady tej firmy bez cukru
>
> gorzka
> mleczna
> mleczna z chrupkani zborzowymi
>
> slodzone Aspartanem
>
> co sadzicie? Probowaliscie?
>
> musta

One nie maja min 70% kakao w sobie,sprawdzalam.A wiec wg MM
odpadaja.Terravita ma 77% Natchnienie,Wedel ma Maestrie 70% a Lindt/drogi/ a
70,85 i 99 %,ta ostatnia prawie nie zjadliwa.Pozdrawiam Hafsa

3. Data: 2002-12-09 13:26:30

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> One nie maja min 70% kakao w sobie,sprawdzalam.A wiec wg MM
> odpadaja.

Poza tym, Monti chyba nagannie traktuje słodziki i dodatki chemiczne do
jedzenia?

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Tak czy inaczej żeń się: jeśli znajdziesz dobrą żonę,
będziesz szczęśliwy, jeśli złą - zostaniesz filozofem

4. Data: 2002-12-09 18:41:42

Od: Global <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Musta napisał:
> Istnieja czekolady tej firmy bez cukru

> [...]
sa beznadziejne. Bez smaku i nie polecam. Takie jest moje zdanie

5. Data: 2002-12-10 08:41:38

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> One nie maja min 70% kakao w sobie,sprawdzalam.A wiec wg MM
> odpadaja.Terravita ma 77% Natchnienie,Wedel ma Maestrie 70% a Lindt/drogi/
> 70,85 i 99 %,ta ostatnia prawie nie zjadliwa.Pozdrawiam Hafsa

na serio myslisz ze masa kakao+mleko+tluszcz jest nie monti bo ma za malo
kakao?

przecierz nie ma grama cukru.

wiec chyba jest OK
to 70% kakao to chyba dla tych czekolad z cukrem?

musta

6. Data: 2002-12-10 09:06:00

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> przecierz nie ma grama cukru.
>
> wiec chyba jest OK
> to 70% kakao to chyba dla tych czekolad z cukrem?

A wierzysz w to,ze nie ma w nich cukru?Sa slodziki w nich a tych tez trzeba
unikac.Poza tym nie znam IG czekolady,ktora ma mniej niz 70% kakao.Ja czasem
taka Moni czekolade jem,innej nie.A jak czegos nie jestem pewna ,to tego
unikam po prostu.Hafsa

7. Data: 2002-12-10 09:15:29

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym, Monti chyba nagannie traktuje słodziki i dodatki chemiczne do
> jedzenia?

jedynym przeciwskazaniem do uzywania aspatramu bylo to ze slodki smak
wywoluje odruch warunkowy wydzielania insuliny.

Ale wydaje mi sie ze sporzywajac male ilosci slodzika i nie podnoszac
poziomu cukru we krwi dokonujemy tzw systematycznej desensytyzacji. Tj
oslabiamy zwiazek pomedzy bodzcem "slodki" a wysokim poziomem cukru we krwi.

musta

8. Data: 2002-12-10 09:27:35

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj Musta,ale kombinujesz,daj sobie spokoj z ta czekolada z aspartamaem i
> zjedz suszona morele,albo orzechy ziemne niesolone z gorzka czekolada.Po
co
> komplikowac sobie zycie????Hafsa

Ostatnio sie przestraszylem bo przeczytalem (tylko sie nie smiac) historie
czekolady dla dzieci - bardzo ciekawa BTW.

Bylo tam napisane ze o dziwo gorzka czekolada zawiera wiecej cukru niz
mleczna.

dalo mi to do myslenia

musta

9. Data: 2002-12-10 09:28:31

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2002-12-10 09:46:14

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Po
> co
>
> Bylo tam napisane ze o dziwo gorzka czekolada zawiera wiecej cukru niz
> mleczna.
>
> dalo mi to do myslenia

A wiecie ile czekolada zawiera magnezu?
Moze jednak warto .. pomyslec nad nia :)

Saman_tha czekoladowa

odchudzanie a uczucie zimna,pytanie do wszystkich
ECA
o co chodzi w tej diecie MM
Kaizen
MM i AEROBY