Wąż igielitowy jako poziomica

11. Data: 2009-08-20 04:23:22

Temat: Re: Wąż igielitowy jako poziomica
Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

news:h6ihvv$c1m$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Dla profesjonalisty badziew, dla amatora styknie.

Bo amator to może mieć poziom z tolerancją +-5%
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

12. Data: 2009-08-20 10:49:56

Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:h6ij7v$eb8$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Bo amator to może mieć poziom z tolerancją +-5%
> --
> Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
> Prywatna http://www.janwer.com/
> Nasza siec http://www.fredry.net/

badziewiasty laser ma taka dokladnosc?
;-)

ze dwa lata temu kupilem taki badziew za jakies 200 pln
i po dokladnej regulacji sluzy mi do dzis,
dokladnosc sprawdzana niwelatorem +/-1 mm na 10 metrach
czyli nie jest tak zle,
poprostu jak to z chinszczyzna zalezy co sie trafi
trzeba troche pokombinowac jak cos nie tak
--
Andrzej
www.hana.com.pl

13. Data: 2009-08-20 13:24:19

Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

> Problemy z pęcherzykami to może być zarówno kwestia zbyt cienkiego wężyka,
> jak i mocno napowietrzonej wody, dobrze wlać taką ciut odstaną i wtedy
> gdzieś szlauchwagę odwiesić, żeby się odpowietrzyła.

I wlej trochę ludwika-zmniejszy się napięcie powierzchniowe.
A w ogóle to rurka i tak za cienka.
--

__________________________________________MAT_______

14. Data: 2009-08-20 14:06:13

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> napisał w
wiadomości news:4a8d4fd8$3@news.home.net.pl...

> I wlej trochę ludwika-zmniejszy się napięcie powierzchniowe.
> A w ogóle to rurka i tak za cienka.

Przegotowanej wody - gazy wyjdą podczas podgrzewania. Inna sprawa żadna
oszczędność skoro to wydatek rzędu 30 zł na pokolenia...

15. Data: 2009-08-21 09:10:21

Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przegotowanej wody - gazy wyjdą podczas podgrzewania. Inna sprawa żadna
> oszczędność skoro to wydatek rzędu 30 zł na pokolenia...

Ale ile zabawy z tworzeniem narzędzi :-)
--

Bateria umywalkowa bezdotykowa w mieszkaniu
Załozenie termy - Cena
Cyfra+ - jaki telewizor?
bita śmietana blenderem
szybkowary