Wąż odpływowy do pralki i dziwny kanał odpływowy

1. Data: 2005-06-21 10:23:15

Temat: Wąż odpływowy do pralki i dziwny kanał odpływowy
Od: "Tadek R." <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Do tej pory spotykałem się z tym, że wąż odpływowy od pralki albo wkładało
się do muszli lub zlewu lub mocowało do zaworu odpływowego
(naciągało się na coś wyglądającego jak kran)
W mieszkaniu u znajomej jest jednak tylko taka dziura w ścianie z metalową
obwódką na wysokości 60 cm od podłogi, gdzie podobno należy taki wąż włożyć
(w środku dziury widać rurę ściekową, która biegnie w dół).
Ponieważ znajoma kupuje teraz pralkę zastanawiamy się, czy potrzeba jakiegoś
specjalnego do tego węża, czy każdy będzie pasował?

Pozdrowienia
Tadek

2. Data: 2005-06-21 10:37:11

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tadek R." wrote:

> [...]
> Ponieważ znajoma kupuje teraz pralkę zastanawiamy się, czy potrzeba jakiegoś
> specjalnego do tego węża, czy każdy będzie pasował?

To miejsce na syfon pralkowy + ew redukcja (jeśli dziura jest większa
niż 40)
Do syfonu pasuje każdy wąż

sadyl

3. Data: 2005-06-21 10:39:52

Od: "Tadek R." <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To miejsce na syfon pralkowy + ew redukcja (jeśli dziura jest większa
> niż 40)
> Do syfonu pasuje każdy wąż

Dzięki. Czyli, jak dobrze rozumiem, jeśli ten otwór ma rozmiar 40 mm, to
każdy wąż powienien pasować i wystarczy go w tą dziurę wepchnąć ? W
przeciwnym przypadku należy dokupić redukcję ?

4. Data: 2005-06-21 10:45:26

Od: Boban <b...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Jun 2005 10:39:52 +0000 (UTC), Tadek R. napisał(a):

> Dzięki. Czyli, jak dobrze rozumiem, jeśli ten otwór ma rozmiar 40 mm, to
> każdy wąż powienien pasować i wystarczy go w tą dziurę wepchnąć ? W
> przeciwnym przypadku należy dokupić redukcję ?

Wepchnięty wąż będzie za lużny w tym otworze. Należy jeszcze dokupić gumową
redukcję (taki gumowy korek z dziurą) - nawlekasz ją na wąż i wpychasz do
otworu.

5. Data: 2005-06-21 11:17:15

Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

Tadek R. napisał(a):

> Dzięki. Czyli, jak dobrze rozumiem, jeśli ten otwór ma rozmiar 40 mm, to
> każdy wąż powienien pasować i wystarczy go w tą dziurę wepchnąć ? W
> przeciwnym przypadku należy dokupić redukcję ?

Jeszcze syfon pralkowy do tego!

--
Paweł Muszyński

6. Data: 2005-06-21 12:03:54

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Boban <b...@t...onet.pl> writes:

> Wepchnięty wąż będzie za lużny w tym otworze. Należy jeszcze dokupić
> gumową redukcję (taki gumowy korek z dziurą) - nawlekasz ją na wąż i
> wpychasz do otworu.

I jeszcze trzeba pamietac, zeby uformowac waz w syfon (na ksztalt
litery U), a nie puszczac go po prostej.

MJ

7. Data: 2005-06-21 12:08:09

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...] I jeszcze trzeba pamietac, zeby uformowac waz w syfon[...]

Jeśli z tej - otwartej, jak rozumiem - dziury z obwódką nie śmierdzi
kanalizacją, to nie trzeba :)

Pozdrawiam
H. (z niejakim podejrzeniem, że chodzi o syfon podtynkowy :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

8. Data: 2005-06-21 13:04:46

Od: alugastrin <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-21 13:17, Paweł Muszyński napisał(a):

> Jeszcze syfon pralkowy do tego!

Jesli ten otwor byl specjalnie przygotowywany pod ujscie pralki to
prawdopodobnie jest tam syfon podtynkowy. Jesli nie smierdzi z tej
dziury w lazience kanalizacja tzn. ze syfon tam jednak jest.

--
alugastrin || email: N/A
"Nagle zdałem sobie sprawę, że pistolet, bomby, rewolucja

9. Data: 2005-06-21 14:05:51

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

alugastrin <...@...pl> napisał(a):

> Jeszcze syfon pralkowy do tego!

I po cholerę ten syfon. Przecież każda pralka i zmywarka jest w naturalny
sposób zasyfonowana. Najlepiej dać wąż bezpośrednio (ew. przez redukcję
gumową) do ściany. A już najgorsze, są te syfony z kulką. Za ten wylnalazek
powinien ktoś pójść siedzieć. Nie dośc, że nic nie dają, to po czasie
zatykają sie. Ale za nim zatkają się na dobre, to potrafią przez kilka
miesięcy nieżle uprzykrzać życie klintom.

10. Data: 2005-06-21 14:07:02

Od: "Tadek R." <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> napisał(a):

> Jeszcze syfon pralkowy do tego!

Sorry, może nie zrozumiałem tego dobrze, ale się trochę pogubiłem.
Powinienem w końcu kupić tą redukcję, czy syfon pralkowy, czy obie rzeczy ?

Pozdrawiam
Tadek R.

Meble na zamowienie
Wypoczynki firmy FLAIR
odstepne ??
Jakie formalności przy adaptacji strychu?
Czy znacie jakąś zmywarkę do zabudowy o wysokości 78 cm