Ważniak w pracy

1. Data: 2005-04-27 20:12:08

Temat: Ważniak w pracy
Od: e...@o...pl (Alicja) szukaj wiadomości tego autora

Jedna z koleżanek w mojej pracy, będąca stanowiskiem na równi z resztą
osób stara się wszystkich ustawiać. Jest bezczelna, chamska, arogancka,
poniża innych jakby była dyektorem generalnym. Twierdzi, że jesteśmy
wszyscy pod nią i ona tu rządzi.Jest fałszywa, ciągle kłamie i podlizuje
się keirownikowi aby dochapać się stanowiska zastępcy. W jaki sposób
powiedzieć jej, aby "zeszła na ziemię" ?

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

1. Data: 2005-04-27 20:19:31

Temat: Re: Ważniak w pracy
Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijto_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W jaki sposób powiedzieć jej, aby "zeszła na ziemię" ?

Powiedz jej tak: "Zejdź na ziemię!".

1. Data: 2005-04-27 20:23:50

Od: "Tristan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"_ValteR_" <s...@n...thx> wrote in message

> np. jak podniesie głos: "nie jestem twoim mężem żebyś sie na mnie
> darła !"

kiedys dawno temu, mialem sytuacje ze szefowa podniosla na mnei glos i
powiedzialem jej ze ani moja kobieta ani brat ani nawet moj ojciec nie
podnosi na mnie glosu wiec nie wiem w jaki niby magiczny sposob ona uwaza ze
jej wolno;) nie odpowiedziala na to pytanie;) i z pracy tez nie
wylecialem-jak jestes dobry to mozesz stawiac warunki, byle nie przesadzac;)

Tristan

1. Data: 2005-04-27 20:23:59

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*Alicja* wrote in <news:d4ormo$kq6$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> się keirownikowi aby dochapać się stanowiska zastępcy. W jaki sposób
> powiedzieć jej, aby "zeszła na ziemię" ?

np. jak podniesie głos: "nie jestem twoim mężem żebyś sie na mnie
darła !"

ewentualnie rada wujka staszka mistrza cietej riposty: "spierdalaj!"

można też zasugerowac by znalazla sobie kogoś lub coś co przeczysci
jej komin - moze to wścieklizna macicy.

--
Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

1. Data: 2005-04-27 20:24:28

Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijto_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-04-27 20:28:06

Od: "Tristan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alicja" <e...@o...pl> wrote in message
> [...] W jaki sposób
> powiedzieć jej, aby "zeszła na ziemię" ?

moze potraktuj ja jak wyzwanie? poprostu podejmij rekawice zamiast
zastanawiac sie jak by tu zrobic zeby znow bylo milutko i bezplciowo;)
a w ogole jak cos sie wydarzy to zawsze mozesz jej powiedziec tekst ktory
nie kazdy przerosniety ambicja zniesie "postaraj sie bardziej, badz dla mnie
wyzwaniem kotku" ;))) - z reszta gdzie s to juz na tej grupie widzialem;)))

Tristan

1. Data: 2005-04-27 20:30:36

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Tristan" <t...@o...pl> wrote in message news:d4oskl$pg0$1@news.onet.pl...

> nie kazdy przerosniety ambicja zniesie "postaraj sie bardziej, badz dla
mnie
> wyzwaniem kotku" ;))) - z reszta gdzie s to juz na tej grupie
widzialem;)))

ekhm, ekhm....
--

Bluzgacz
GG:5015

1. Data: 2005-04-27 20:33:41

Od: "kazoo" <s...@s...spam> szukaj wiadomości tego autora

> Jedna z koleżanek w mojej pracy, będąca stanowiskiem na równi z resztą
> osób stara się wszystkich ustawiać. Jest bezczelna, chamska, arogancka,
> poniża innych jakby była dyektorem generalnym.

Od kiedy sa to cechy dyrektora generalnego?

Kolezance wystarczy zdzielic po pysku.

1. Data: 2005-04-27 20:51:17

Od: "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "spider" <s...@e...gda.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Alicja" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Nic nie mówić, traktować ją jak powietrze. Przytakiwać i robić coś innego.
> No i nie przejmować się tą sytuacją. Nic tak nie rozwala ludzi jak
> ignorancja.

Nom, ignoracja rozwala jak nic ;) Językowa też :)

Paff
--
"Nawet dzieciom daje się w telewizji mówić, że papież był dla nich tak samo
ważny jak ojciec."

1. Data: 2005-04-27 20:52:32

Od: "spider" <s...@e...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Nic nie mówić, traktować ją jak powietrze. Przytakiwać i robić coś innego.
No i nie przejmować się tą sytuacją. Nic tak nie rozwala ludzi jak

Pozytywne oddziaływanie teściowej na młodych i młodych na teścio
Podejście do miłości jak do pracy
Na ile można pozwolić swojemu facetowi???
Warsztaty wedlug Graya
Choroba ekspedycyjna - teoria grup