Wczoraj ...

1. Data: 2000-03-13 07:02:49

Temat: Wczoraj ...
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

... korzystajac z pieknej, wiosennej pogody spokojnie przyjrzalem sie
mojemu ogrodowi, kazdej roslince z osobna. Slonce przygrzewalo, krokusy
kwitna, bylo pieknie. Zauwazylem, ze jak na razie wszystkie roslinki
wygladja bardzo ladnie i zdrowo. I tu nasunela mi sie refleksja, ze zima
tego roku byla bardzo laskawa - albo byla lagodna, albo w czasie
siarczystych mrozow wszystko bylo ladnie otulone sniegiem. W zasadzie
nie bylo takiego czegos jak poprzedniej zimy: mroz, wiatr i zero sniegu.
Dzisiaj rano jednak skonstatowalem, ze zima jeszcze sie nie skonczyla, a
przedwiosnie moze byc jeszcze dla roslin grozne ...

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

2. Data: 2000-03-13 08:33:11

Temat: Re: Wczoraj ...
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

At 08:02 00-03-13 +0100, you wrote:
>... korzystajac z pieknej, wiosennej pogody spokojnie przyjrzalem sie
>mojemu ogrodowi,....
>Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

Szczesciarz.
Moje plany weekendowe trafil szlaczek.
Paskudny snieg padal cala sobote i zostal do dzis.
Juras

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

3. Data: 2000-03-13 11:25:15

Temat: Odp: Wczoraj ...
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@e...opi.org.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@e...opi.or
g.pl...

Wczoraj...udalo mi sie odwalic pierwsze wiosenne pielenio-sprzatanie
polaczone z przycinaniem róz, rozgrabianiem okrywy, sciaganiem stroiszu oraz
przerabianiem tegoz stroiszu sekatorem na sciólke pod rododendrona.

Ufff, reka jeszcze boli - kompletny brak kondycji po zimie!

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2000-03-13 11:44:23

Temat: Re: Odp: Wczoraj ...
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Czy to znaczy ze tylko mnie zasniezylo?
Na zlosc?
Juras

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

5. Data: 2000-03-13 11:46:18

Temat: Odp: Odp: Wczoraj ...
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@e...opi.org.pl> w wiadomooci do grup
> [...]
Nie wiem, czy na zlosc :) Sobota w Katowicach byla obrzydliwa, ale wczoraj -
slonce, blekitne niebo, spiew ptaków, chrapanie mego psa...cud, miód.

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2000-03-13 11:58:56

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

basia wrote:
> [...]
> przerabianiem tegoz stroiszu sekatorem na sciólke pod rododendrona.
> Ufff, reka jeszcze boli - kompletny brak kondycji po zimie!

Nie, no, dla mnie wczoraj byla niedziela i tylko cieszylem sie ogrodem.
Wprawdzie przycialem tylko kilka roz, ale wiesz - gdy reka tylko
dotknela sekatora ... tylko sobie narobilem "smaka" na wiecej :-)

7. Data: 2000-03-13 12:45:30

Od: "Joanna Huzarska" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie tylko Ciebie. W okolicy Grudziadza (kujawsko-pomorskie) w sobote spadlo
tyle sniegu, ze do dzisiaj jeszcze sporo lezy. Teraz sie topi, ale w niezbyt
szybkim tempie.
Pozdrawiam
Joanna

Jerzy Kozlowski napisał(a) w wiadomoœci:
<3...@e...opi.org.pl>..
.

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

8. Data: 2000-03-13 14:10:07

Od: g...@p...com.pl (Jarek Grzelak) szukaj wiadomości tego autora

nie tylko Ciebie, u mnie zawialo chyba od wszystkich sasiadow
pozdrowka
Jarek

9. Data: 2000-03-13 14:42:30

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Troche mnie pocieszylas.
Sprobuj troche poczarowac zeby juz byla wiosna.
Pozdrawiam
Juras

t 13:45 00-03-13 +0100, you wrote:
> [...]
>Pozdrawiam
>Joanna
>
>Jerzy Kozlowski napisał(a) w wiadomości:
..

10. Data: 2000-03-13 15:15:33

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

patrze za okno a tu jeszcze lezy snieg, zimno, brrr.
pozdrawiam, jerz
> [...]
g.pl...
> Troche mnie pocieszylas.
> Sprobuj troche poczarowac zeby juz byla wiosna.

..

g.pl...

> --
> Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl