Re: "We wsi wszyscy wszystko o wszystkich wiedzą"...

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 4 Nov 2012 06:41:42 -0800 (PST)
Subject: Re: "We wsi wszyscy wszystko o wszystkich wiedzą"...
From: Nemezis <s...@g...com>

On 2 Lis, 22:02, Aicha <b...@t...ja> wrote:
> http://www.rmf24.pl/fakty/news-prokuratura-stawia-za
rzuty-urodzila-os...

> Szale stwo? Rozpacz? Desperacja?
> I co jest bardziej moralnie naganne? Co jest wi kszym grzechem? A mo e
> to bezzasadne pytania?
> (to oczywi cie w nawi zaniu do ostatnich dyskusji)
>
> --
> Nie ma na tym wiecie bestii podobnej z ej kobiecie, chocia bowiem
> w r d czworonog w lew jest najsro szy, a w r d w w drakon najdzikszy,
> to adnego z nich nie mo na por wna ze z kobiet . (Piotr Komes)

W Hipolitowie bez środków antykoncepcyjnych i aborcji Marek Siwiec

5 godzin temu
Aby trzymać się stylistyki tabloidalno-horrorowej większa część
wczorajszych "Faktów" w TVN poświęcona była dramatowi z Hipolitowa -
kobieta mordowała tam swoje narodzone dzieci, bo miała ich "za dużo".
Podobnie jak ludowy zwyczaj każe postępować z niepotrzebnymi
szczeniakami. Ot, taki proceder zastępczy, zamiast antykoncepcji i
zabronionej przez kościół aborcji.

Mam nadzieję, że obrazek ten obejrzeli przeciwnicy stosowania środków
antykoncepcyjnych, edukacji seksualnej i w ogóle prawa część polskiej
sceny politycznej. Ciekawi mnie też postać miejscowego proboszcza,
pasterza, który nie dostrzegł, co ta owieczka przez lata wyprawiała
pod jego nosem...