"We wsi wszyscy wszystko o wszystkich wiedzą"...

1. Data: 2012-11-02 21:00:52

Temat: "We wsi wszyscy wszystko o wszystkich wiedzą"...
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

http://www.rmf24.pl/fakty/news-prokuratura-stawia-za
rzuty-urodzila-osmioro-dzieci-zyje-tylk,nId,645889

Szaleństwo? Rozpacz? Desperacja?
I co jest bardziej moralnie naganne? Co jest większym grzechem? A może
to bezzasadne pytania?
(to oczywiście w nawiązaniu do ostatnich dyskusji)

2. Data: 2012-11-02 23:18:44

Temat: Re: "We wsi wszyscy wszystko o wszystkich wiedzą"...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 02 Nov 2012 22:00:52 +0100, Aicha napisał(a):

> http://www.rmf24.pl/fakty/news-prokuratura-stawia-za
rzuty-urodzila-osmioro-dzieci-zyje-tylk,nId,645889

No i o co chodzi? - zawiadomili? zawiadomili.
Ty lepiej się zainteresuj starszą panią zza ściany.

(by XL)

3. Data: 2012-11-03 10:25:48

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lis, 22:02, Aicha <b...@t...ja> wrote:
> http://www.rmf24.pl/fakty/news-prokuratura-stawia-za
rzuty-urodzila-os...

> Szale stwo? Rozpacz? Desperacja?
> I co jest bardziej moralnie naganne? Co jest wi kszym grzechem? A mo e
> to bezzasadne pytania?
> (to oczywi cie w nawi zaniu do ostatnich dyskusji)
>
> --
> Nie ma na tym wiecie bestii podobnej z ej kobiecie, chocia bowiem
> w r d czworonog w lew jest najsro szy, a w r d w w drakon najdzikszy,
> to adnego z nich nie mo na por wna ze z kobiet . (Piotr Komes)

Ciekawe ale to Ikselcia powinna siedzieć i jej podobne matoły.
Skazuje się kobiete za skutki ustawy antyaborcyjnej. Czyli ci co
stworzyli przyczynę mają te dzieci na sumieniu i to oni powinni
ponosić odpowiedzialność.
Bo tu kobieta została postawiono w sytułacji bez wyjścia, bo
antykoncepcja Ikselkowaci straszą, aborcja Ikselkiwaci gryzą, więc ma
rodzić , ale już zmyli się Ikelkowaci z tym że trzeba utrzymać, czyli
przyczynili się do zabójstwa, Ikselcia ma ręce czerwone od krwi
niewinnych narodzonych i każdy chory umysłowo katol.

Dopuki oni nie poniosą odpowiedzialności nic się nie zmieni, dzieci
będą jak śmieci.
Po następne, na wsi możesz nawet pedofilnie wszystkich gwałcić, ale
jak jesteś swój, czyli nasz ksiądz i potzebuje to Ikselcia w krzakach
siedzi , czeka na dziecko, buch do księdza, bo ksiądz musi, bo jest
nasz.

4. Data: 2012-11-04 01:14:39

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 00:18, Ikselka pisze:

rzuty-urodzila-osmioro-dzieci-zyje-tylk,nId,645889

> No i o co chodzi? - zawiadomili? zawiadomili.
> Ty lepiej się zainteresuj starszą panią zza ściany.

Którą? Tą, której co tydzień pożyczam kasę, czy tą, której pomagam
wypełniać dokumenty i prostuję skrzywiony przej ojca tranzystora obraz
świata?

5. Data: 2012-11-04 14:41:42

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w r d czworonog w lew jest najsro szy, a w r d w w drakon najdzikszy,
> to adnego z nich nie mo na por wna ze z kobiet . (Piotr Komes)

W Hipolitowie bez środków antykoncepcyjnych i aborcji Marek Siwiec

5 godzin temu
Aby trzymać się stylistyki tabloidalno-horrorowej większa część
wczorajszych "Faktów" w TVN poświęcona była dramatowi z Hipolitowa -
kobieta mordowała tam swoje narodzone dzieci, bo miała ich "za dużo".
Podobnie jak ludowy zwyczaj każe postępować z niepotrzebnymi
szczeniakami. Ot, taki proceder zastępczy, zamiast antykoncepcji i
zabronionej przez kościół aborcji.

Mam nadzieję, że obrazek ten obejrzeli przeciwnicy stosowania środków
antykoncepcyjnych, edukacji seksualnej i w ogóle prawa część polskiej
sceny politycznej. Ciekawi mnie też postać miejscowego proboszcza,
pasterza, który nie dostrzegł, co ta owieczka przez lata wyprawiała
pod jego nosem...

6. Data: 2012-11-04 15:09:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 04 Nov 2012 02:14:39 +0100, Aicha napisał(a):

> [...]
>
> Którą? Tą, której co tydzień pożyczam kasę, czy tą, której pomagam
> wypełniać dokumenty i prostuję skrzywiony przej ojca tranzystora obraz

Nie, tą, która o nic nie prosi.
(by XL)

7. Data: 2012-11-04 21:42:31

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-04 16:09, Ikselka pisze:

> Nie, tą, która o nic nie prosi.

Znaczy, duch somsiadki :O

8. Data: 2012-11-04 21:45:05

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-04 15:41, Nemezis pisze:

> [...]
> sceny politycznej. Ciekawi mnie też postać miejscowego proboszcza,
> pasterza, który nie dostrzegł, co ta owieczka przez lata wyprawiała

Właśnie stąd moje na początku pytania. Ale nasza specjalistka od wiary
zajęła się sąsiadami, żeby na niewygodne nie odpowiadać.

9. Data: 2012-11-04 22:46:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 04 Nov 2012 22:42:31 +0100, Aicha napisał(a):

> Znaczy, duch somsiadki :O

Skoro tak mówisz, znaczy nie widzisz... ale raczej odwrotnie.
(by XL)

10. Data: 2012-11-04 22:50:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 04 Nov 2012 22:45:05 +0100, Aicha napisał(a):

> Właśnie stąd moje na początku pytania. Ale nasza specjalistka od wiary
> zajęła się sąsiadami, żeby na niewygodne nie odpowiadać.

Juz nie tłumacz nie swoich intencji. Przyjmij do wiadomości, że jak mnie
coś dokumentnie nie obchodzi, to po prostu nie odpowiadam. Najzwyczajniej.

(by XL)

dla ciężarówki @pamięci
WALKA z siostrą
Dla Ikselci
Agata 25 lat, stawiam świeczkę dla ciebie Agato.
Agata i hipokryzja.