Agata i hipokryzja.

1. Data: 2012-10-31 12:58:43

Temat: Agata i hipokryzja.
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Agata wygrała w trybunale z hipokryzją i nienawiścią.
Tylko dlaczego ja mam i inni niewinni mają płacić, za tych
katolickich jebców trzęsących się z nienawiści do kobiet.?
Nazwiska są znane i postuluje tych panów i dewoty obarczyć
odpowiedzialnością za swoje czyny. Zacznijmy się tego domagać.
No chwila, jak naprzykład U2 na kogoś napluje to ja mam płacić?
Dyrektor szpitala, który głosił moralność i etykę katolicką i
zabronił aborcji Agacie, teraz odwołany ze stanowiska za korupcje w
szpitalu-typowy katol.
No i oczywiście zbrodniarz kościółek z jego pieskami sejmowymi, gdyż
My też możemy uchawlić strażakom klauzulę sumienia, aby nie gasili
palonych kościołów.

2. Data: 2012-10-31 19:03:38

Temat: Re: Agata i hipokryzja.
Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-31 13:58, Andromeda pisze:
> Agata wygrała w trybunale z hipokryzją i nienawiścią.
> Tylko dlaczego ja mam i inni niewinni mają płacić, za tych
> katolickich jebców trzęsących się z nienawiści do kobiet.?

Otóż to, najwyższy czas zacząć pociągać do odpowiedzialności tych którym
marzy się dyktowanie innym jak mają żyć.

3. Data: 2012-11-01 02:37:39

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Paź, 20:03, Trybun <r...@y...com> wrote:

> Otóż to, najwyższy czas zacząć pociągać do odpowiedzialności tych którym
> marzy się dyktowanie innym jak mają żyć.

Zakaz aborcji wynika z obsesji seksualnej do kobiet, tak jak kiedyś
palono na stosie, tak teraz masz zakaz aborcji, pod którym kryje się -
nie ma ruchania, bo ja mam celibat i dlatego masz cierpieć.
I to zupełnie idiotyczne aby pani małgorzata, grzesiek, marek, ja,
ty, płacili za kogoś, kto do tego doprowadził. Czyli fanek zabije, a
reszta idzie za niego siedzieć, co franka tylko ucieszy i pozostawi
bezkarnym.

4. Data: 2012-11-01 03:01:49

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Cena antyaborcyjnej hipokryzji

Ponad ćwierć miliona złotych - tyle Ministerstwo Sprawiedliwości
zapłaci osiemnastoletniej Agacie i jej matce. Kobiety wygrały z
państwem polskim w Europejskim Trybunale Praw Człowieka który uznał,
że naruszono ich fundamentalne prawa człowieka. W 2008 roku, gdy Agata
próbowała wyegzekwować swoje prawo do legalnego przerwania ciąży,
sprawą żyła cała Polska. Złamano tajemnicę lekarską, pozbawiono
dziewczynkę wolności, fundamentaliści katoliccy pod wodzą księdza
ścigali ją po całym kraju. Teraz za nieludzkie i poniżające
traktowanie Polek przez instytucje państwowe znowu zapłacą podatniczki
i podatnicy. Za niekompetencję lub/i fundamentalizm religijny
urzędników zapłacimy wszyscy - ja, Pan i Pani - tak jak poprzednim i
tak jak następnym razem.

Dlaczego "następnym razem"? Państwo polskie często nie wykonuje
bowiem wyroków Trybunału. Jedyne co robi to uruchamia budżet, by
wypłacić odszkodowania poszkodowanym. Zamiast zapobiegać następnym
naruszeniom praw człowieka przez swoich własnych urzędników, woli
sięgać do naszych kieszeni.

Tymczasem osoby, które nieludzko i poniżająco traktowały Agatę i jej
matkę, nie poniosą żadnych konsekwencji. Dyrektorowi lubelskiego
szpitala, który w imieniu całej instytucji odmówił dziewczynce
przerwania ciąży, włos z głowy nie spadł. Teraz pan Jacek Solarz,
który wtedy miał usta pełne frazesów o moralności, nie jest już
dyrektorem - niedawno stracił stanowisko w związku z zarzutami
Centralnego Biura Antykorupcyjnego. Dziś rzeczniczka szpitala mówi, że
nie byłoby problemu z wykonaniem legalnego przerwania ciąży w tej
placówce.

Przykład Agaty i jej matki jasno pokazuje działanie ustawy
antyaborcyjnej w praktyce. Nawet w tych nielicznych przypadkach, gdy
przerwanie ciąży jest w Polsce dozwolone, kobietom utrudnia się
wyegzekwowanie ich praw. Co ciekawe, w sprawozdaniu z wykonania ustawy
antyaborcyjnej za 2008 rok widnieje informacja, że nie przeprowadzono
żadnych aborcji u kobiet, które stały się ofiarami czynu zabronionego
(np. gwałtu). A przecież Agacie udało się jednak przerwać ciążę w
oddalonym o 500 km od Lublina szpitalu, więc powinien być odnotowany
przynajmniej jeden taki zabieg. Nawet legalne aborcje zeszły już do
podziemia.

W tym samym czasie gdy posłowie licytują się na to, który z nich
bardziej słyszy głosy zarodków, Polki wymieniają się nazwami leków na
wrzody żołądka lub stawy, które wywołają poronienie (200-400 zł).
Pocztą pantoflową krąży adres strony internetowej, dostępnej także w
polskiej wersji językowej, która umożliwia zamówienie tabletek
poronnych i przerwanie ciąży pod (internetową) kontrolą lekarza (ok.
400 zł). Na warszawskich chodnikach pojawiają się szablony z adresem
innej strony, która pomaga kobietom przerwać niechcianą ciążę.
Przygraniczne kliniki ginekologiczne intensywnie reklamują się w
internecie (1.200 - 2.500 zł). Dostęp do przerwania ciąży jest tylko
kwestią wiedzy i pieniędzy.

Zdesperowane kobiety, które są w złej sytuacji materialnej i tak
przerwą ciążę, tyle że domowymi sposobami - pijąc wywar z ziół,
skacząc ze stołu, prosząc partnera o ciosy w brzuch lub biorąc bardzo
gorącą kąpiel. Niektóre przerywają ciążę szydełkiem, drutem lub
odgiętym wieszakiem. Przekreślony wieszak jest światowym symbolem
walki ze spychaniem do podziemia kobiet, które zdecydowały się
przerwać ciążę.

Hipokryzja to stanowczo zbyt słabe określenie by opisać to, co w
dziedzinie praw kobiet i praw reprodukcyjnych dzieje się w Polsce.
Zamiast edukacji seksualnej jest wychowanie do życia w
(ultrakatolickiej) rodzinie. Podczas lekcji zdumione uczennice i
uczniowie wysłuchują opowieści dziwnej treści o rzekomo rakotwórczych
prezerwatywach i "źródełkach życia" (słowo "penis" czy "wagina" często
nie przechodzi nauczycielowi / katechecie przez usta). Zamiast
skutecznej antykoncepcji dostępnej niezależnie od statusu majątkowego
mamy sejmowe próby wprowadzenia klauzuli katolickiego sumienia dla
farmaceutów. Ci sami posłowie i posłanki którzy chcą ograniczyć
kobietom dostęp do antykoncepcji są równocześnie zagorzałymi
przeciwnikami edukacji seksualnej i możliwości przerwania ciąży.

Wyrok Trybunału w sprawie Agaty i jej matki to ważne przypomnienie
dla polskich polityków i urzędników, że kobiety są ludźmi, a ich prawa
człowieka podlegają ochronie. Problem w tym, że oni nie chcą słuchać.
Dramat dziewczynki lub kobiety to tylko kolejna pozycja w państwowym
budżecie. Mam przeczucie graniczące z pewnością, że naszym kolejnym
wydatkiem związanym z wyrokiem Trybunału będzie odszkodowanie za
śmierć Polki, której nie leczono, gdyż efektem ubocznym terapii mogło
być poronienie.

Zapłacę za to ja, Pan, Pani i my wszyscy, a w kolejce do Trybunału
ustawią się następne nieludzko potraktowane kobiety. Urzędnicy
uruchomią kolejny przelew.

******

5. Data: 2012-11-01 09:47:46

Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-01 04:01, Andromeda pisze:
> [...]
>
> Zapłacę za to ja, Pan, Pani i my wszyscy, a w kolejce do Trybunału
> ustawią się następne nieludzko potraktowane kobiety. Urzędnicy

Tak, zgadza się - odpowiedzialność za to że niektórzy przechodzą piekło
na skutek jakichś nieodpowiedzialnych decyzji powinni ponosić ci co
takie prawo wprowadzili. Nie obciążać karami społeczeństwa, a samemu
płacić za swoje czyny. Może wtedy taki jeden baran z drugim w sejmie
zastanowił się w sejmie za czym głosuje.

6. Data: 2012-11-01 09:48:12

Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-01 03:37, Andromeda pisze:

> [...]
> ty, płacili za kogoś, kto do tego doprowadził. Czyli fanek zabije, a
> reszta idzie za niego siedzieć, co franka tylko ucieszy i pozostawi

Myślę jednak że zbyt ostro traktujesz Kościół w tym temacie. Po pierwsze
to nie on ma sprawczą moc prawną w tej sprawie, a po drugie - czego po
nim oczekujesz - zgody na aborcję? Przecież taka zgoda kłóciłaby się z
całą jego doktryną.

7. Data: 2012-11-01 10:22:53

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lis, 10:48, Trybun <r...@y...com> wrote:

> [...]
> to nie on ma sprawczą moc prawną w tej sprawie, a po drugie - czego po
> nim oczekujesz - zgody na aborcję? Przecież taka zgoda kłóciłaby się z

To proste, katol nie chce aborcji to niech nie robi, ale nie ma prawa,
bo jest to prześladowanie, zmuszać innych.

8. Data: 2012-11-01 17:42:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 31 Oct 2012 05:58:43 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> [...]
> No i oczywiście zbrodniarz kościółek z jego pieskami sejmowymi, gdyż
> My też możemy uchawlić strażakom klauzulę sumienia, aby nie gasili

Chciałabym zauważyć, że Trybunał w żadnym razie nie odniósł się do ABORCJI
jak faktu.
Wyrok nie dotyczył tego aspektu w żadnym z punktów, dotyczył tylko sposobu
traktowania dziewczyny i za to przyznał odszkodowanie.
Inna rzecz, ze ten wyrok bazował na GWAŁCIE jako podstawie do żądania
aborcji - a gwałtu NIE BYŁO.
Więc daj sobie siana.

(by XL)

9. Data: 2012-11-01 17:43:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 31 Oct 2012 20:03:38 +0100, Trybun napisał(a):

> Otóż to, najwyższy czas zacząć pociągać do odpowiedzialności tych którym
> marzy się dyktowanie innym jak mają żyć.

Bzdury, nawet nie wiecie, za co ten wyrok.
(by XL)

10. Data: 2012-11-01 18:55:22

Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bzdury, nawet nie wiecie, za co ten wyrok.

Jak zwykle: za niewinność!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoją karierę polityczną".

Nowa teoria spiskowa
Prawda jest znana oddawna.
super sexy hottie dancing and teasing