Prawda jest znana oddawna.

1. Data: 2012-10-30 21:47:31

Temat: Prawda jest znana oddawna.
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Prawda jest znana oddawna, od dnia katastrofy, a ten cyrk to szukanie
kozła ofiarnego.
Kaczyński już w Gruzji zachowywał się nieobliczalnie, narażając
siebie i innych, to był typ osoby - z szabelkami na czołgi- i
pocwałowała ta polskość na lotnisko w smoleńsku, bo polacy potrafią.
No potrafią. Ale że dno społeczne reprezentujące pis, nigdy z
próżności własnej dupy nie widzi, bo to mentalność- oni zawsze
wspaniali- więc to napewno ktoś inny. Najlepiej ci co dostęp do koryta
blokują, jego wysokości knurowi, gwardii prosiaków i loch. Tusk,
Komorowski wie, ale mamy politykę nie jątrzyć próżnych dup, bo
zakwiczą nam Polskę.
A ja uważam że tym bardziej kwiczą , bo za te pomówienia to dawno sąd
powinien skazać , gdyż już naród prosiąt zaczął przykładnie wszystkich
o wszystko pomawiać, nawet że dachu stadionu rząd nie zamknął i tak
nauczone już, że bycie cweliskiem to nagle cnota.

2. Data: 2012-11-01 17:35:07

Temat: Re: Prawda jest znana oddawna.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Oct 2012 14:47:31 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Kaczyński już w Gruzji zachowywał się nieobliczalni

Bredzisz.
Wg ciebie najbardziej obliczalnie zachowuje się Tusk, obłapiając się z
Putinem. Wasal, nic więcej.
(by XL)

3. Data: 2012-11-01 21:21:28

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lis, 18:35, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Bredzisz.
> Wg ciebie najbardziej obliczalnie zachowuje się Tusk, obłapiając się z
> Putinem. Wasal, nic więcej.
> --
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
>  (by XL)

A co ma tusk do cwałujące samolotem kaczki na czołgi w smoleńsku? Co
już obrzydliwe pomawianie pis narodek nauczył?

super sexy hottie dancing and teasing
Kubek czystej wody
Smoleńsk
Dla tych co widzą różowe słonie w polskim wymarze nibysprawiedliwości.
Great Inspirational Story - It's never too late!!!