Smoleńsk

1. Data: 2012-10-30 07:50:37

Temat: Smoleńsk
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj się będzie dzisiaj działo...

Stalker

2. Data: 2012-10-30 08:55:01

Temat: Re: Smoleńsk
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Paź, 08:50, Stalker <t...@i...pl> wrote:
> Oj się będzie dzisiaj działo...
>
> Stalker

To kaczka obwiesił się trotylem, bo taka moda była podczas wojny
gruzji z rosją i w ramach solidarności z gruzinami chciał się
pochwalić, ale że się wiercił i drapał, no coż.;D

3. Data: 2012-10-30 09:16:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Oct 2012 01:55:01 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> To kaczka obwiesił się trotylem, bo taka moda była podczas wojny
> gruzji z rosją i w ramach solidarności z gruzinami chciał się
> pochwalić, ale że się wiercił i drapał, no coż.;D

Ale wiesz, ze jestes załosny?
(by XL)

4. Data: 2012-10-30 09:22:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Oct 2012 00:50:37 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> Oj się będzie dzisiaj działo...

Dopiero BĘDZIE? - już się "zadziało": następna osoba zwiazana ze sprawą nie
żyje - powieszona samobójczo, a prokuratura rejonowa ma odebraną sprawę
trotylu, bo a nużby co wyniuchała :->

Co do "dziania" dalszego, to jeśli masz na myśli mnie, nie zamierzam
niczego więcej komentować - ot, spytam Cię tylko tu i teraz, retorycznie:
to co z tą brzozą, panie Stalker?

A na resztę wydarzeń w sprawie poczekam w milczeniu :->
--
XL ależ nie odpowiadaj, noskont

5. Data: 2012-10-30 10:10:27

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Paź, 10:16, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Ale wiesz, ze jestes załosny?
> --
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
>  (by XL)

Bo te bzdury paranoiczne czasem są zabawne, jakbyś nie była stadna to
byś widziała jak się wygłupiają.

6. Data: 2012-10-30 10:12:13

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Paź, 10:22, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> to co z tą brzozą, panie Stalker?
>
> A na resztę wydarzeń w sprawie poczekam w milczeniu :->

No jak wybuchł trotyl to brzoza odpada i reszta wcześniejszych bzdur.

7. Data: 2012-10-30 10:49:43

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 30 października 2012 10:22:25 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> Co do "dziania" dalszego, to jeśli masz na myśli mnie, nie zamierzam
> niczego więcej komentować - ot, spytam Cię tylko tu i teraz, retorycznie:
> to co z tą brzozą, panie Stalker?

Nic. Nadal jest jedną z możliwych i najbardziej prawdopodobnych opcji.

> A na resztę wydarzeń w sprawie poczekam w milczeniu :->

Jakoż i ja

Stalker

Dla tych co widzą różowe słonie w polskim wymarze nibysprawiedliwości.
Great Inspirational Story - It's never too late!!!
Great Inspirational Story - It's never too late!!!
Z życia kościoła
Botox