Agata i hipokryzja.

11. Data: 2012-11-01 19:04:27

Temat: Re: Agata i hipokryzja.
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-01 18:42, Ikselka pisze:
> Inna rzecz, ze ten wyrok bazował na GWAŁCIE jako podstawie do żądania
> aborcji - a gwałtu NIE BYŁO.

Nie na gwałcie, a na ciąży w wyniku czynu karalnego.

Ewa

12. Data: 2012-11-01 19:11:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 1 Nov 2012 19:55:22 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

> Jak zwykle: za niewinność!

W każdym razie NIE za zakaz aborcji.
(by XL)

13. Data: 2012-11-01 20:50:40

Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W każdym razie NIE za zakaz aborcji.

Mylisz się. Było pozwolenie na dokonanie aborcji. Nie chciano tego dokonać
przeróżnymi sposobami odwodząc dziewczynę i matkę. To co to jest? Chcesz
bawić się w semantykę?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoją karierę polityczną".

14. Data: 2012-11-01 20:58:54

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lis, 18:43, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Chciałabym zauważyć, że Trybunał w żadnym razie nie odniósł się do ABORCJI
> jak faktu.
> Wyrok nie dotyczył tego aspektu w żadnym z punktów, dotyczył tylko sposobu
> traktowania dziewczyny i za to przyznał odszkodowanie.
> Inna rzecz, ze ten wyrok bazował na GWAŁCIE jako podstawie do żądania
> aborcji - a gwałtu NIE BYŁO.
> Więc daj sobie siana.
>
> --
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
>  (by XL)

gwałt był bo nieletnia, takie jest nawet polskie prawa i do tego też
się odniósł.

15. Data: 2012-11-01 21:19:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 1 Nov 2012 21:50:40 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

> Mylisz się. Było pozwolenie na dokonanie aborcji. Nie chciano tego dokonać
> przeróżnymi sposobami odwodząc dziewczynę i matkę. To co to jest? Chcesz
> bawić się w semantykę?

W nic się nie bawię, po prostu uważnie słuchałam, jak odczytywano TREŚĆ
ORZECZENIA. I Tobie radzę się zapoznać z nią, zanim MNIE zarzucisz zabawę.
(by XL)

16. Data: 2012-11-01 21:21:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 1 Nov 2012 13:58:54 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> gwałt był bo nieletnia, takie jest nawet polskie prawa i do tego też
> się odniósł.

Nie było gwałtu. A ja uważam na ten temat dokładnie to, co Kataryna - żeby
było szybciej, linkuję:
http://kataryna.salon24.pl/2448,agata-na-aborcyjnym-
froncie
(by XL)

17. Data: 2012-11-01 21:38:04

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

> Jak zwykle: za niewinność!

Brawo Boguś! Jak zwykle- na temat, argumentujesz ściśle, logicznie. Brawo!
Ująłeś mnie swoim postem:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))

serdecznie pozdrawiam

Chiron

18. Data: 2012-11-01 21:38:36

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lis, 22:21, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

Kto obcuje z nieletnią poniżej 15 roku życia dokonuje na nim gwałtu,
od początku miała prawo do aborcji, tylko fundamentalizm katolicki
zaczął zgwałcone dziecko prześladować.

19. Data: 2012-11-01 21:41:41

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

.

> Brawo Boguś! Jak zwykle- na temat, argumentujesz ściśle, logicznie. Brawo!
> Ująłeś mnie swoim postem:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Dlatego tacy jak ty muszą teraz płacić, bo nie my mamy pianę na pysku,
jak nie zapłacicie nieodpowiedzialne katolickie gnidy to kolejne
dziecko zaprześladujecie.

20. Data: 2012-11-01 21:41:44

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-01 22:38, Chiron pisze:
> [...]
>
> Brawo Boguś! Jak zwykle- na temat, argumentujesz ściśle, logicznie.
> Brawo! Ująłeś mnie swoim postem:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))

Ty byś nie Chironie ujął, gdybyś był ofiarą przemocy seksualnej i
urodził dziecko w wieku lat 14.

--
Paulinka

Nowa teoria spiskowa