Agata i hipokryzja.

191. Data: 2012-11-03 13:56:36

Temat: Re: Agata i hipokryzja.
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
news:5e72e20b-0bb3-45b3-a2a6-ffe64506b209@googlegrou
ps.com...
W dniu sobota, 3 listopada 2012 14:08:47 UTC+1 użytkownik Stalker napisał:

>Ujmę to tak, nawiązując do wiatru i burzy:

>Jeśli ktoś się zachowuje notorycznie jak brzechwowa Kwoka, to do naprawy
>stosunków naprawdę drogi Chironie nie wystarczy, że się zaproszeni przez
>nią goście w piersi walną :-)

>Stalker, jeśli ktoś nie toleruje potknięć u innych, to naprawdę dużym
>nietaktem byłoby tolerowanie potknięcia u niego :-)

Ujmę to tak, aby pozostać przy tej tematyce:
proponujesz, Szanowny Rozmówco- oko za oko ząb za ząb. Ciekawe- ale dla mnie
nieakceptowalne.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

192. Data: 2012-11-03 14:14:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Nov 2012 06:08:47 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> Ewo, niech każdy walnie się w swoją pierś! Ewo walnęliście się już?...

Skala nie pozwala...
(by XL)

193. Data: 2012-11-03 14:14:44

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 3 listopada 2012 14:56:36 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:

> Ujmę to tak, aby pozostać przy tej tematyce:
> proponujesz, Szanowny Rozmówco- oko za oko ząb za ząb. Ciekawe- ale dla mnie
> nieakceptowalne.

Mój Czcigodny Interlokutorze, ależ stanowczo zaprzeczam, abym coś takiego
zaproponował!

Ja Ci tylko chcę dać do zrozumienia, że nie ma dymu bez ognia. Tzn. nie możesz leczyć
szanownym wdziękiem swym skutków, kiedy nie widzisz przyczyny!

W dodatku rozwiązanie twe jak już nadmieniłem jest li tylko połowiczne. Pozostając w
poetyce kwoczej: Czy naprawdę sądzisz, że Kwoka zmieni swe zachowanie, jeśli ją
goście przeproszą? Bo coś mi się zdaje, że tylko znajdzie w tym potwierdzenie swej
"racji" (nieprzypadkowoż Interlokutorze mój pozostawiłem racje w cudzysłowie)

Stalker

194. Data: 2012-11-03 14:15:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 03 Nov 2012 14:31:25 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2012-11-03 13:52, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Kiedy tak czytam te piękne deklaracje, aż mnie korci zaproponować
> przekład teorii na praktykę.

To czekam na qrzy czyn.

> I wtedy ugryzam się w dzioba.

Chyba już teraz musisz...
(by XL)

195. Data: 2012-11-03 14:17:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Nov 2012 07:14:44 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> [...]
"racji" (nieprzypadkowoż Interlokutorze mój pozostawiłem racje w cudzysłowie)

Ojej... aleś namotał :-D

(by XL)

196. Data: 2012-11-03 14:28:35

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 3 listopada 2012 15:17:38 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]

potwierdzenie swej "racji" (nieprzypadkowoż Interlokutorze mój pozostawiłem racje w

Czegóż to Kwoko szanowna nie zrozumiałaś? :-)

Stalker, szarmancko dodatkowo DW odklikując

197. Data: 2012-11-03 14:59:23

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl>> napisał w wiadomości
ps.com...

>Mój Czcigodny Interlokutorze, ależ stanowczo zaprzeczam, abym coś takiego
>zaproponował!
Takie odniosłem wrażenie.

>Ja Ci tylko chcę dać do zrozumienia, że nie ma dymu bez ognia. Tzn. nie
>możesz leczyć szanownym wdziękiem swym skutków, kiedy nie widzisz
>przyczyny!
Nie ma IMO możliwości obiektywnego poszukania skutków, przyczyn. Nie mam
prawa bawić się w sędziego- ani nawet nie zamierzam. Można natomiast po
prostu zaprzestać działań wrogich. ROzejm- bezwarunkowy.

> [...]
>zachowanie, jeśli ją goście przeproszą? Bo coś mi >się zdaje, że tylko
>znajdzie w tym potwierdzenie swej "racji" (nieprzypadkowoż Interlokutorze

Jak wyżej- nie apeluję o przeprosiny. Proponuję tylko zatrzymanie się,
odrzucenie zacietrzewienia- bezwarunkowo. Co komu szkodzi spróbować- tak
szczerze, od serca?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

198. Data: 2012-11-03 15:27:34

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 3 listopada 2012 15:59:24 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:

> Nie ma IMO możliwości obiektywnego poszukania skutków, przyczyn. Nie mam
> prawa bawić się w sędziego- ani nawet nie zamierzam.

No gdzieżby tam. Nawet przez myśl mi to nie przeszło, tym bardziej że opisałeś i
ustawiłeś tylko jedną stronę konfliktu. Wszak nie można tego nazwać sądem :-)

> Można natomiast po
> prostu zaprzestać działań wrogich. ROzejm- bezwarunkowy.

Medeo - zaprzestańcie!

> Jak wyżej- nie apeluję o przeprosiny. Proponuję tylko zatrzymanie się,
> odrzucenie zacietrzewienia- bezwarunkowo. Co komu szkodzi spróbować- tak
> szczerze, od serca?

Medeo - zatrzymajcie się i odrzućcie!

Poważany Dysputancie, zbyt ten apel w jedną stronę bieży, by uznać go za
obiektywny...

Stalker

199. Data: 2012-11-03 15:33:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Nov 2012 07:28:35 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> [...]
cudzysłowie)

> Czegóż to Kwoko szanowna nie zrozumiałaś? :-)
>
> Stalker, szarmancko dodatkowo DW odklikując

Nie zrozumiałam, któż to są ci MOI goście 333-)
--
XL kwocząc

200. Data: 2012-11-03 15:38:22

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 3 listopada 2012 16:33:34 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
cudzysłowie)

> Nie zrozumiałam, któż to są ci MOI goście 333-)

Bieżę więc tłumaczyć:

Proszę pana, pewna kwoka
Traktowała świat z wysoka
I mówiła z przekonaniem: