Agata i hipokryzja.

91. Data: 2012-11-02 09:30:48

Temat: Re: Agata i hipokryzja.
Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lis, 10:24, glob <s...@g...com> wrote:

> To prześpij się z czternastką, która chce i odrazu załatw sobie paczki
> by ktoś ci do puchy przysyłał. Fronda jak zwykle kłamie. Wpisz w
> google - prawo , seks z nieletnią.

Nie, zmieniłem zdanie, posłuchaj mądrości z frondy i prześpij się z
czternastką która chce.

93. Data: 2012-11-02 09:35:18

Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-02 10:24, glob pisze:
> To prześpij się z czternastką, która chce i odrazu załatw sobie paczki
> by ktoś ci do puchy przysyłał. Fronda jak zwykle kłamie. Wpisz w
> google - prawo , seks z nieletnią.

Ty durny ośle, to nieletni współżył z nieletnią i DLATEGO nie siedzi w
więzieniu. Więc swoje porównanie wsadź sobie ....
FRONDA jak zwykle pisze prawdę, którą tacy psychopaci jak ty muszą sobie
zamienić w swój własny ateistyczny MATRIX.

Lecz się.

92. Data: 2012-11-02 09:35:18

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lis, 10:30, glob <s...@g...com> wrote:

> Nie, zmieniłem zdanie, posłuchaj mądrości z frondy i prześpij się z
> czternastką która chce

Przestępstwo z Art. 200. § 1. KK popełnia ten, kto obcuje płciowo z
osobą, która nie ukończyła lat 15, bez względu na zgodę osoby
małoletniej.
Przepis prawny:
Kodeks Karny

Art. 200. § 1.
Kto obcuje płciowo z małoletnim poniżej lat 15 lub dopuszcza się
wobec takiej osoby innej czynności seksualnej lub doprowadza ją do
poddania się takim czynnościom albo do ich wykonania, podlega karze
pozbawienia wolności od lat 2 do 12.

94. Data: 2012-11-02 09:36:33

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

100. Data: 2012-11-02 09:43:41

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lis, 10:36, glob <s...@g...com> wrote:

> [...]
> wobec takiej osoby innej czynności seksualnej lub doprowadza ją do
> poddania się takim czynnościom albo do ich wykonania, podlega karze

To słuchaj frondy i będziesz se nucił w pierdlu podczas gwałtu, fronda
zawsze mówi prawdę oh mój odbyt. Przestępstwo z Art. 200. § 1. KK

Nowa teoria spiskowa
Prawda jest znana oddawna.
super sexy hottie dancing and teasing
Kubek czystej wody