Re: Agata i hipokryzja.

From: Trybun <r...@y...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.polityka
Subject: Re: Agata i hipokryzja.
Date: Thu, 01 Nov 2012 10:47:46 +0100

W dniu 2012-11-01 04:01, Andromeda pisze:
> Cena antyaborcyjnej hipokryzji
>

> Ponad ćwierć miliona złotych - tyle Ministerstwo Sprawiedliwości
> zapłaci osiemnastoletniej Agacie i jej matce. Kobiety wygrały z
> państwem polskim w Europejskim Trybunale Praw Człowieka który uznał,
> że naruszono ich fundamentalne prawa człowieka. W 2008 roku, gdy Agata
> próbowała wyegzekwować swoje prawo do legalnego przerwania ciąży,
> sprawą żyła cała Polska. Złamano tajemnicę lekarską, pozbawiono
> dziewczynkę wolności, fundamentaliści katoliccy pod wodzą księdza
> ścigali ją po całym kraju. Teraz za nieludzkie i poniżające
> [...]

Tak, zgadza się - odpowiedzialność za to że niektórzy przechodzą piekło
na skutek jakichś nieodpowiedzialnych decyzji powinni ponosić ci co
takie prawo wprowadzili. Nie obciążać karami społeczeństwa, a samemu
płacić za swoje czyny. Może wtedy taki jeden baran z drugim w sejmie
zastanowił się w sejmie za czym głosuje.