"We wsi wszyscy wszystko o wszystkich wiedzą"...

11. Data: 2012-11-05 04:10:34

Temat: Re: "We wsi wszyscy wszystko o wszystkich wiedzą"...
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lis, 22:46, Aicha <b...@t...ja> wrote:
> [...]
zarzuty-urodzila-os...

> Właśnie stąd moje na początku pytania. Ale nasza specjalistka od wiary
> zajęła się sąsiadami, żeby na niewygodne nie odpowiadać.
>
> --
> Nie ma na tym świecie bestii podobnej złej kobiecie, chociaż bowiem
> wśród czworonogów lew jest najsroższy, a wśród wężów drakon najdzikszy,
> to żadnego z nich nie można porównać ze złą kobietą. (Piotr Komes)

Ikselcia ma ślepka niesprawne, to jest dokładnie to co konie mają na
oczach.;D

12. Data: 2012-11-05 04:14:56

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lis, 23:51, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Juz nie tłumacz nie swoich intencji. Przyjmij do wiadomości, że jak mnie
> coś dokumentnie nie obchodzi, to po prostu nie odpowiadam. Najzwyczajniej.
>
> --
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
>  (by XL)

To są konsekwencje ustawy antyaborcyjnej i przeklinania antykoncepcji,
zawsze takie były, tak się kościół powtarza w konekwencjach. Ale już
tyle razy te konsekwencje mieliśmy, a dogmaty nadal nieomylne.

13. Data: 2012-11-07 10:02:01

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-04 23:50, Ikselka pisze:

> Juz nie tłumacz nie swoich intencji. Przyjmij do wiadomości, że jak mnie
> coś dokumentnie nie obchodzi, to po prostu nie odpowiadam. Najzwyczajniej.

Rzeczywiście. Tylko cztery razy "nie odpowiedziałaś".

14. Data: 2012-11-07 12:02:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 07 Nov 2012 11:02:01 +0100, Aicha napisał(a):

> Rzeczywiście. Tylko cztery razy "nie odpowiedziałaś".

--
XL piąty

dla ciężarówki @pamięci
WALKA z siostrą
Dla Ikselci
Agata 25 lat, stawiam świeczkę dla ciebie Agato.
Agata i hipokryzja.