Wedkarstwo

1. Data: 2001-01-16 17:04:57

Temat: Wedkarstwo
Od: "Renaldo" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak sadzicie, kto ma wiecej w swoim otoczeniu i srodowsku, w ktorym zyje i
przebywa wedkarzy: wedkarz czy nie-wedkarz?

Rinaldo

1. Data: 2001-01-16 21:20:01

Temat: Re: Wedkarstwo
Od: "Paulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renaldo" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> Jak sadzicie, kto ma wiecej w swoim otoczeniu i srodowsku, w ktorym zyje i
> przebywa wedkarzy: wedkarz czy nie-wedkarz?
>
> Rinaldo

Przepraszam, że odpowiem pytaniem na pytanie, ale nurtuje mnie niezwykle,
skad bierzesz, czy tez, jak wymyslasz, swoje pytania?
Ewentualnie, czy móglbys zdradzic, do czego konkretnie sa Ci potrzebne
odpowiedzi na te pytania?

Just curious

P.

1. Data: 2001-01-16 21:34:35

Od: "testosteron" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Renaldo napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...
>Jak sadzicie, kto ma wiecej w swoim otoczeniu i srodowsku, w ktorym zyje i
>przebywa wedkarzy: wedkarz czy nie-wedkarz?

polecam

pl.rec.wedkarstwo

testosteron

1. Data: 2001-01-16 22:29:00

Od: "Maxx" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Jak sadzicie, kto ma wiecej w swoim otoczeniu i srodowsku, w ktorym zyje i
> przebywa wedkarzy: wedkarz czy nie-wedkarz?

Wedkarz

Maxx

1. Data: 2001-01-16 23:09:00

Od: "Bazyliszek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak sadzicie, kto ma wiecej w swoim otoczeniu i srodowsku, w ktorym zyje i
> przebywa wedkarzy: wedkarz czy nie-wedkarz?
>
> Rinaldo

Argle-bargle glop-glyph?

1. Data: 2001-01-17 01:34:03

Od: "Plonk" <p...@p...na.niusy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

>"Renaldo" <r...@i...pl>

>Jak sadzicie, kto ma wiecej w swoim otoczeniu i srodowsku, w ktorym zyje i
przebywa wedkarzy: wedkarz czy nie-wedkarz?
A czemu pytasz ?

--
Przefiltrowane przez Pierwszy Polski Filtr Nius

1. Data: 2001-01-17 09:13:49

Od: "Ronaldo" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wedkarz
>
> Maxx

Ja tez tak uwazam. Sadze, ze dzidzina, ktora sie czlowiek zajmuje
"przyciaga" jakby w jego otoczenie ludzi podobnego zawodu, zainteresowan,
hobby itp. Zgodzisz sie ze mna?

Rinaldo

1. Data: 2001-01-17 13:05:03

Od: "Maxx" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tez tak uwazam. Sadze, ze dzidzina, ktora sie czlowiek zajmuje
> "przyciaga" jakby w jego otoczenie ludzi podobnego zawodu, zainteresowan,
> hobby itp. Zgodzisz sie ze mna?

A na jakiej podstawie tak sadzisz? Masz jakies dowody, czy tylko Ci sie tak
wydaje?

Maxx

1. Data: 2001-01-17 16:24:33

Od: "Ronaldo" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A na jakiej podstawie tak sadzisz? Masz jakies dowody, czy tylko Ci sie
tak
> wydaje?

Moj kuzyn, ktory jest alkoholikiem twierdzi, ze wszyscy wkolo pija i sie
upijaja (smieje sie, gdy sie sprzeciwiam temu). Moj znajomy, modelarz, ma
mase przyjaciol - modelarzy.
Caly szereg obserwacji potwierdza teze, ze ludzie o podobnych
zainteresowaniach w jakis dziwny sposob sie przyciagaja. Czy ty tez tak
uwazasz?

Rinaldo

1. Data: 2001-01-17 18:54:33

Od: "Maxx" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> tak

> Moj kuzyn, ktory jest alkoholikiem twierdzi, ze wszyscy wkolo pija i sie
> upijaja (smieje sie, gdy sie sprzeciwiam temu).

Czy uwazasz, ze przekona mnie zdanie osoby uzaleznionej od alkoholu, ktorej
zdolnosc oceniania jest ograniczona? W dodatku mam dowod na to, ze nie
wszyscy sie upijaja.

> Moj znajomy, modelarz, ma
> mase przyjaciol - modelarzy.

A czy ma przyjaciol z innych kregow? Ilu znasz nie modelarzy, ktorzy maja
przyjaciol, ktorzy zajmuja sie modelami? Czy uwazasz, ze tylko ktos
zajmujacy sie modelarstwem moze miec wielu znajomych modelarzy?

> Caly szereg obserwacji potwierdza teze, ze ludzie o podobnych
> zainteresowaniach w jakis dziwny sposob sie przyciagaja.

Szereg jakich obserwacji? Podales dwa przyklady, z czego jeden pochodzi z
niewiarygodnego zrodla. Poza tym uwazam, ze przyklady sa nietrafione jesli
podajesz jako dowod tylko jedna osobe, ktora zajmuje sie czyms i ma
znajomych o podobnych zainteresowaniach, a mowisz ogolem o ludziach. Podanie
jednego przykladu danego typu moze u czesci osob wywolac odwrotna
interpretacje i uznaja takie przypadki, za wyjatki.

> Czy ty tez tak
> uwazasz?

Nie.

Maxx

Sokrates
Witam grupe i zadaje pytanie :-)
jak się odkochać/
Kto ma wiecej
Być bez mózgu za ścianą o to wam chodzi?