Wędlinki :-/

1. Data: 2011-11-07 11:39:23

Temat: Wędlinki :-/
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.agronews.com.pl/pl/0,42,11103,szok_coraz_
wiecej_oszukanych_wedlin.html

I chodzi o te z wyższej półki!

2. Data: 2011-11-07 12:39:09

Temat: Re: Wędlinki :-/
Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> http://www.agronews.com.pl/pl/0,42,11103,szok_coraz_
wiecej_oszukanych_wedlin.html
> I chodzi o te z wyższej półki!

Przecież to żadna nowość. Nie od dziś wiadomo, że większość wędlin
przemysłowych to zwykły szajs.
Swoją drogą mogli chociaż podać producentów, bo taka enigmatyczna informacja
jest niewiele warta.

N.

3. Data: 2011-11-07 12:39:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Nov 2011 13:39:09 +0100, Nixe napisał(a):

> [...]
> przemysłowych to zwykły szajs.
> Swoją drogą mogli chociaż podać producentów, bo taka enigmatyczna informacja

Z komentarzy pod tekstem:
"Prosimy IJHARS o opublikowanie wyników kontroli na swojej stronie
internetowej, ale z podaniem nazw producentów fałszujących swoje wyroby.
Chyba tak szacowna instytucja ciesząca sie zaufaniem publicznym, powołana
do kontroli, certyfikacji i akredytacji ma do tego prawo. Inaczej to
wszystko nie ma sensu.Wyniki anonimowe mogą tylko służyć drażnieniu
konsumentów."

Może?

4. Data: 2011-11-07 16:25:33

Od: RemeK <g...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Nov 2011 12:39:23 +0100, Ikselka napisał(a):

> http://www.agronews.com.pl/pl/0,42,11103,szok_coraz_
wiecej_oszukanych_wedlin.html

> I chodzi o te z wyższej półki!

Kolejny powod by rzucic scierwo i zostac wegetarianinem ;-P

--
pozdro
RemeK

5. Data: 2011-11-07 16:36:44

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RemeK" <g...@d...null> napisał w wiadomości

wiecej_oszukanych_wedlin.html

> Kolejny powod by rzucic scierwo i zostac wegetarianinem ;-P
Ponieważ człowiek między innymi ma kły, więc jest drapieżnikiem.
Aby życie było smaczne i zdrowe, najlepsze są domowe wędlinki i przetwory z
mięska od zaufanego hodowcy. Jajeczka od kury chodzącej luzaczkiem, śmietana
na masełko od prawdziwej krowy, broń Panie Boże z tych tak teraz
rozplenionych ekologicznych upraw.
Może to i droższe, ale zdrowie jest najcennniejszym darem Boskim.
pozdr
Stefan

6. Data: 2011-11-07 18:37:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Nov 2011 17:36:44 +0100, Stefan napisał(a):

> [...]
> rozplenionych ekologicznych upraw.
> Może to i droższe, ale zdrowie jest najcennniejszym darem Boskim.

No mniej więcej tak samo bym to określiła :-)

7. Data: 2011-11-07 19:53:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Nov 2011 19:37:01 +0100, Ikselka napisał(a):

> No mniej więcej tak samo bym to określiła :-)

A domową "wędlinkę" można zrobić nawet w bloku, bez wędzarki - będzie nią
chocby kotlet mielony lub pieczony klops czy pieczony boczek, pokrojone do
kanapek...

8. Data: 2011-11-07 22:01:56

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A domową "wędlinkę" można zrobić nawet w bloku, bez wędzarki - będzie nią
> chocby kotlet mielony lub pieczony klops czy pieczony boczek, pokrojone do
> kanapek...
Też, a jakby jeszcze szynkowarek mieć, choćby taki z allegrata...
pozdr
Stefan

9. Data: 2011-11-07 22:09:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Nov 2011 23:01:56 +0100, Stefan napisał(a):

> Też, a jakby jeszcze szynkowarek mieć, choćby taki z allegrata...

Tak się własnie już drugi rok przymierzam... bo nie wiem, jaki wybrać.
Znasz się na tym?

10. Data: 2011-11-07 22:13:32

Od: "lamia" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stefan" <s...@o...pl> wrote in message
> Ponieważ człowiek między innymi ma kły, więc jest drapieżnikiem.

ale czy jest padlinożercą?

(albo jakimś kosmonautą żeby żryć chemię?)

masło - ciąg dalszy
ciasto marchewkowe
Co ze schabu?
Golonka w kapuście