Wędrujący silny ból w nodze

11. Data: 2011-03-23 10:20:39

Temat: Re: Wędrujący silny ból w nodze
Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "performerka" napisał w wiadomości grup
0g2000yqe.googlegroups.com...

On 23 Mar, 03:07, "Plumke" <s...@s...pl> wrote:

> jak w Falling down :)))
> -kogo stać na taaki dom?
> -chirurga plastycznego
> -nie wiedzialem ze chirurdzy plastyczni az tyle zarabiaja
>
> ...wiec ja tez zaluje :)
>
> pozdr

>Ciekawe. Jak to mówią stuknij w stół...

ze niby o co masz na mysli ????

>Moja pasja tez jest medycyna, ale chciałabym byc lekarką
>nie dla pieniędzy a dla ludzi.

a moja pasja nie jest medycyna i nie chcialem zostac lekarzem...i nadal nie
chce

>Z drugiej strony, dobre i to, ze tak otwarcie
>stawiasz sprawę,

szkoda ze ty tak otwarcie obnazasz ze nic nie zrozumialas

>lepsze to niż "pseudopowołanie" podszyte
>fałszem chciwości jedynie pieniądza albo wyrachowane kultywowaniem
>wbrew sobie
>rodzinnych zawodów- również przez wzgląd na piniądz, pięniążki, forse,
>sałate, many etc
>Btw CHORE.

to jest chore...a w dodatku bardzo czeste...i nawet jesli judymowe cechy
powodowaly wieloma to po kilku latach AM, praktyce, specjalizacji naogol sa
skutecznie zamordowane i wytarte z pamieci

jak w starym skeczu bodajze kabaretu Tej

-...a lekarska etyka?
- jaka elektryka?

plumke

12. Data: 2011-03-23 13:41:44

Od: regen <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Mar, 00:48, Jan Drawski <d...@o...pl> wrote:

> Teraz moje pytania:
> 1. Co to może być, jaka horoba, co może być zaatakowane: ścięgna, układ
> krwionośny, mięśnie?
> 2. Jak leczyć, do jakiego lekarza iść, jakie badania zrobić?
>
> Będę bardzo wdzięczny za każdą pomoc, w tej chwili bardziej mnie to
> niepokoi niż boli.

Ciężko powiedzieć bez badania co Ci jest. Na pierwszy rzut oka
wygląda na zakrzepicę żylną. Przy braku leczenia grozi zatorowością
płucną lub zatorem tętnicy płucnej i zgonem.
Podstawą leczenia jest włączenie środków p-krzpliwych, pewnie przez
kilka miesięcy.
Proponuję:
1) wezwanie lekarza Pogotowia Ratunkowego
2) włączenie natychmiast antykoagulantu, jeśli nie ma przeciwwskazań
3) diagnostyka choroby USG naczyń, badania krwi (np. morfologia,
elektrolity,CPK, ukł. krzepnięcia, D-dimery)
4) bezwzględny zakaz palenia tytoniu

Pozdrawiam-
regen

13. Data: 2011-03-23 13:56:27

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Drawski" <d...@o...pl> wrote in message

> Czy może się tak wolno przesuwać? Czy gdyby to był zakrzep to nie powinno
> już być dawno po mnie?

jak sie bedziesz dluzej zastanawial to bedzie po tobie.

i.

14. Data: 2011-03-23 19:05:30

Od: Jan Drawski <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim za pomoc. Byłem dzisiaj na USG żył kończyn dolnych.
Lekarz nie znalazł niczego niepokojącego, stwierdził że to mógł być
wędrujący nerwoból. Zaznaczył jednak że gdyby sytuacja się powtórzyła to
powinienem ponownie się przebadać.
Mój spokój okazał się cenny ale uważam że warto było :)

Jan Drawski

15. Data: 2011-03-23 20:20:51

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-23 11:20, Plumke pisze:

> [...]
> specjalizacji naogol sa skutecznie zamordowane i wytarte z pamieci
>
> jak w starym skeczu bodajze kabaretu Tej

Hm, tylko ciekawe, że lekarze starszego pokolenia, których czasami
jeszcze można spotkać, wykształceni "za komuny" zazwyczaj mają więcej
przyzwoitości, niż młodzi (przynajmniej z mojego doświadczenia sądząc).
A przecież wcale nie żyło im się lepiej, nie mieli, ani nie mają więcej,
a nawet mieli znacznie gorsze warunki pracy, gorszy sprzęt itd.

Ewa

16. Data: 2011-03-23 21:44:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Mar 2011 21:20:51 +0100, medea napisał(a):

> Hm, tylko ciekawe, że lekarze starszego pokolenia, których czasami
> jeszcze można spotkać, wykształceni "za komuny" zazwyczaj mają więcej
> przyzwoitości, niż młodzi (przynajmniej z mojego doświadczenia sądząc).

Z mojego też.

> A przecież wcale nie żyło im się lepiej, nie mieli, ani nie mają więcej,
> a nawet mieli znacznie gorsze warunki pracy, gorszy sprzęt itd.

I własnie dlatego mają jeszcze w swej mentalności miejsce na tę odrobinę
przyzwoitości. Paradoks? - wcale nie. Po prostu wiedzą, co to znaczy być
człowiekiem i dlatego tak własnie postrzegają innych - pacjentów.

17. Data: 2011-03-23 22:32:40

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Hm, tylko ciekawe, że lekarze starszego pokolenia, których czasami jeszcze
>można spotkać, wykształceni "za komuny" zazwyczaj mają więcej
>przyzwoitości, niż młodzi

teza na ktora nie masz zadnych faktow ja popierajacych i IMO z gruntu
nieprawdziwa

plumke

18. Data: 2011-03-24 11:06:21

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-23 23:32, Plumke pisze:

> teza na ktora nie masz zadnych faktow ja popierajacych i IMO z gruntu
> nieprawdziwa

To dlaczego wyciąłeś nawias?

Ewa

19. Data: 2011-03-24 17:00:07

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>To dlaczego wyciąłeś nawias?

poniewaz odrozniam opinie od tezy
twoja opinia jest wylacznie twoja i masz do niej swiete prawo i moze byc
dowolna np: ze kochasz hitlera...ale to nie powod by napisac ze hitler byl
kochany
kapujesz roznice?
bez wzgledu na odpowiedz - nie udzielaj jej;

bez odbioru
plumke

20. Data: 2011-03-24 19:01:22

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message news:imdkn2$kvg$1@news.onet.pl...

> [...]
> przecież wcale nie żyło im się lepiej, nie mieli, ani nie mają więcej, a
> nawet mieli znacznie gorsze warunki pracy, gorszy sprzęt itd.

pacjenci byli inni. Mieli wiecej przyzwoitosci. Mimo, ze nie zylo
im sie lepiej, i mieli znaczniej mniej,

i.>

warszawa - akupunktura - gdzie
problemy z erekcja