Wegiel brunatny do kominka

1. Data: 2002-02-19 08:45:04

Temat: Wegiel brunatny do kominka
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Raz jeszcze mam pytanie.
Czy ktos pali w kominku weglem brunatnym i jego efekty ?

Jacek

1. Data: 2002-02-19 09:28:43

Temat: Re: Wegiel brunatny do kominka
Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek pisze:

>Raz jeszcze mam pytanie.
>Czy ktos pali w kominku weglem brunatnym i jego efekty ?

Spotkalem sie z uzyciem torfu.

1. Data: 2002-02-20 11:00:15

Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

gdy moj ojciec palil w piecu CO weglem brunatnym to
wydzielalo sie bardzo duzo sadzy i skraplalo duzo wody /pic
ciekl/ wiec nie jestem pewien czy wegiel brunatny nadaje sie
do kominka

1. Data: 2002-02-20 11:44:59

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kw wrote:

> gdy moj ojciec palil w piecu CO weglem brunatnym to
> wydzielalo sie bardzo duzo sadzy i skraplalo duzo wody /pic
> ciekl/ wiec nie jestem pewien czy wegiel brunatny nadaje sie
> do kominka
To chyba zalezy od wilgotnosci wegla i otwarcia kanalu kominowego.
Jezeli ciag jest duzy to para sie nie skrapla ale wychodzi do komina.
Jezeli do palenia uzywany jest obsuszony torf, to wegiel brunatny
nie powinien stanowic przeszkody, ale z kominkiem z otwartym
paleniskiem.
Ale istotna jest cena w stosunku do drewna.

Jacek

Sprzedam DOM nad Zalewem Dobczyckim
Więźba dachowa - sprzedaż
Poszukuje..
Czy warto teraz wykupic mieszkanie komunalne? Warszawa
Proba