Wella - mam juz dosc...

1. Data: 2004-03-14 20:47:08

Temat: Wella - mam juz dosc...
Od: "Wioletta" <w...@w...nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

...tego koloru! Pod koniec grudnia potraktowalam
swoje wlosy szamponem intensywnie koloryzujacym
Wellaton Soft Color (mahon) Zuzylam dwa, bo mam
dlugie piora.
Od tamtej pory mylam wlosy conajmniej czterdziesci kilka
razy, a kolor ani mysli zejsc, choc na ulotce jest napisane
"do 24 myc"
Spotkalyscie sie z czyms takim?

Pozdrawiam,
Wioletta

1. Data: 2004-03-14 21:50:37

Temat: Re: Wella - mam juz dosc...
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wioletta" <w...@w...nie.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Od tamtej pory mylam wlosy conajmniej czterdziesci kilka
> razy, a kolor ani mysli zejsc, choc na ulotce jest napisane

spotkalam, na szamponie koloryzujacym "Casting", nie dosc ze kolor wyszedl o
2-3 tony ciemnijeszy, choc trzyama la wlosach tyle ile kazali (15 minut - a
wlosy mam grube i odporne) to na dodatek mial sie "sprac" po okolo 2
miesiacach, a trzymal sie ponad po roku, musialam odwiedzic fryzjera zeby
kolor ten zlikwidowac
i wtedy dowiedzialam sie ze szmapony koloryzujace maja intensywniejszy
pigment, zeby wogle zlapaly na wlosach, bo jezeli chodzi o farbe to poprzez
uzycie srodkow rozjasniajacych dziala ona inaczej niz szampon. Wiec taki
szmapon potrafi czasami z powodu duzej ilosci pigmentow na niektorych
wlosach trzymac sie bardzo dlugo
nie wiem ile w tym jest prawdy, ale do czasu uzycia tego "Castingu" i ww
problamch przestalam uzywac szmaponow koloryzujacych.

pozdr

1. Data: 2004-03-15 10:58:47

Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli nadal masz problem z tym kolorem spróbuj użyć kilka razy szamponu
przeciwłupieżowego Denorex - wiem, brzmi głupio, ale uwierzcie mi - kilka lat
temu ten szampon "zdarł" z moim włosów rudą hnę - nie spodziewałam się tego,
ale efekt mnie b. ucieszył.
Mam nadzieję, że od tamtego czasu nie zmienił się skład Denorexu (ja miałam
przywieziony z USA, ale chyba jest po prostu do kupienia w aptekach).
Nie zaszkodzi, a może pomoże?
LH

1. Data: 2004-03-15 16:39:43

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej
tak naprawde to tez wszystko zalezy od kondycji wlosow
jesli sa polamane, zniszcozne to kolor bardziej wchodzi i zostaje na dluzej
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2004-03-19 14:56:55

Od: "Beata" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wioletta" <w...@w...nie.pl> napisał w wiadomości
> ..
>

> Witam!
Mam naście lat.Od dłuższego czasu noszę staniki, ale nie zwracałam uwagi na
numerację, bo kupowała je dla nie moja mama.Teraz poczułam potrzebę
zainteresowania sie numeracją staników chcę kupic sobie nowy.W tej chwili
nie mam kontaktu z mamą i chcę poradzić się jakiejś kobiety aby mi
wytłumaczyła te numerację.
Kupując w sklepie nie chce wyść na idiotkę.Wiem, że są numery 1,2,3 i
odpowiada temu chyba coś takiego jak c80 itd.Wioletto czymogłabyś mi
wytłumaczyć szczegółowo tę numerację od najmniejszej do największej?

1. Data: 2004-03-19 17:02:33

Od: "Wioletta" <w...@w...nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zainteresowania sie numeracją staników chcę kupic sobie nowy.W tej chwili
> nie mam kontaktu z mamą i chcę poradzić się jakiejś kobiety aby mi

Niestety, nie moge Ci pomoc. Ja nie nosze stanikow.

1. Data: 2004-03-19 17:36:26

Od: "Beata" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Beata" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> na
>
> Niestety, nie moge Ci pomoc. Ja nie nosze stanikow.
>
> Wioletto
Źle mnie zrozumiałaś ja naprawdę mam kilkanaście lat.Przykro mi
jest że tak to odebrałaś mam niecałe 14 lat i może powinnam mówić Ci Pani.

1. Data: 2004-03-19 21:36:39

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 19 Mar 2004 15:56:55 +0100, Beata <l...@w...pl> wrote:
[...]

zobacz tu: http://www.biust.pl/pasaz/tabele_rozmiarow_dla_pan.h
tm

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

Anglia/Francja/Szkocja
Evelle
Masaż antycelulitowy?