Wella w warszawie

1. Data: 2003-09-10 07:57:10

Temat: Wella w warszawie
Od: " bella" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, gdzie dostane w w-wie profesjonalne produkty do wlosow welli?
napalilam sie na ten super nablyszczacz - jakas nowosc - i szamponik z serii
back to basic ale wszystkie zaklady fryzjerskie ktore mijam po drodze pracuja
na lorealu:/ Moze ktoras z was wie? najlepiej w centrum albo w ktoryms z
centrow handlowych.

1. Data: 2003-09-10 09:30:31

Temat: Re: Wella w warszawie
Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na Ursynowie (stacja Stokłosy) na ul. Zamiany 6 można kupić kosmetyki
Wella w salonie Złota Rybka.
O ile dobrze pamiętam w Centrum kosmetyki Wella mozna tez kupic w
salonie Hest - al. Jerozolimskie 42.
Jak sobie jeszcze cos przypomne to napisze :)

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-09-10 10:36:25

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

bella wrote:

> [...]
> na lorealu:/ Moze ktoras z was wie? najlepiej w centrum albo w ktoryms z

Metro Ursynow, salon Calypso pracuje na Welli. Mozna pewnie tez dostac w
sklepie z artykulami fryzjerskimi, tylko zebym sobie przypomniala, ktora
to ulica - ktoras pamieta moze? Ten w przecznicy od Marszalkowskiej...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-09-10 10:39:31

Od: " bella" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki dziewczyny! ursynow jest mi zupelnie nie po drodze, w ogole tam nie
bywam. Ale zapomnialam faktycznie o tym sklepie specjalistycznym, to jest
ulica Koszykowa:) Pojade tam, moze maja Welle, dzieki raz jeszcze!
A jakby komus sie skojarzyl salon pracujacy na welli w centrum to poprosze o
info:)

1. Data: 2003-09-10 13:03:43

Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " bella" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> A jakby komus sie skojarzyl salon pracujacy na welli w centrum to poprosze
> info:)

Nie jestem pewna ale na Smoczej chyba jest a na pewno był... nie pamiętam
numeru ale to jest przy skrzyżowaniu z Nowolipkami sam początek Smoczej, 1
albo 2 obok restauracji chińskiej.Właśnie mama mnie poinformowała że to cały
czas istnieje :)

kupilam i chyba pochwale
[OT] Jakie dobrać buty?
jak sie "nie opalic" w solarium? ;)