Wentylator - na co zwrócic uwagę

1. Data: 2005-05-23 07:24:21

Temat: Wentylator - na co zwrócic uwagę
Od: " Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nosze się z zamiarem kupna wentylatora - takiego śmigiełka na nóżce ;), nie
wiem na co zwrócić uwagę, czy wystarczy mi taki badziew z Tesco, czy warto
szarpnąć się na coś bardziej rasowego, jak dla mnie to wentylatory różnią sie
niewiele, ale może jest coś....?

2. Data: 2005-05-23 08:12:52

Temat: Re: Wentylator - na co zwrócic uwag
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam kilka wentylatorów zaczynając od PRLowskiego Predom Metrix 3
biegowego a na "chińczykach" z bazaru kończąc.
Warto zwrócić uwagę na cichą pracę, żeby nic nie dzwoniło i nie brzęczało
oraz na łatwość demontażu do mycia. Co do mocy to przy tanich wentylatorach
nie należy wierzyć napisom tylko ocenić moc silnika po jego wadze. Niegłupi
jest też wentylator wyposażony w minutnik (czas np. do 2 godzin). Spośród
moich wentylatorów najsilniej dmucha Predom, ale też najgorzej sie go
czyści. Nie polecam wentylatora z taką obracającą się kratką ze skośnymi
żeberkami z przodu, która ma kierować powietrze w żądanym kierunku bo
strasznie brzęczy.
JAck

3. Data: 2005-05-23 09:19:12

Temat: Re: Wentylator - na co zwrócic uwagę
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Zora" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> warto
> szarpnąć się na coś bardziej rasowego, jak dla mnie to wentylatory

Badziew wystarczy, bo one wszystkie są badziewne, różnią się tylko
metkami. Najważniejsze, to kupować taki na nodze, jest o wiele
ustawniejszy od tych nabiurkowych i wbrew pozorom o wiele łatwiej go
potem po sezonie gdzieś schować (po zdemontowaniu pakuje się do
niezbyt dużego pudła).
Który wybrać? Stanąć przed hipermarketową wystawką wentylatorów i
ocenić, który najlepiej dmucha i najmniej przy tym hałasuje :-)

J.

4. Data: 2005-05-23 09:31:30

Od: " Zora" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję Panowie, tak przypuszczałam, że głośność może być najważniejsza, za
to o myciu nie pomyslałam, a to tez ważne.

5. Data: 2005-05-23 10:57:48

Od: "vVojtek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję Panowie, tak przypuszczałam, że głośność może być najważniejsza,
> za
> to o myciu nie pomyslałam, a to tez ważne.

A jeśli w domu są małe dzieci to ważne, żeby osłona miała możliwie małe
oczka,
bo taki wiatrak może urwać palce...

--
vVojtek.
www.wjlk.prv.pl

6. Data: 2005-05-23 11:43:21

Od: "Gamon'" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Wazne, zeby byl cichy (zabytek ladnie prezentuje sie u mnie na burku,
ale wysiedziec przy tym da sie najwyzej 5min na dobe). Jesli nawet
zdecydujesz sie na jakis bardzo prosty model, to warto zeby mial
przynajmniej dwustopniowa regulacje - cos typu "bez papierow
spadajacych z biurka" ;) Wazna jest, jak ktos wspomnial, dobra
oslona (dzieci, zwierzeta).
Mam - oprocz zabytkowego ;) - male cosik na biurko (bez nozki) z
regulowanym katem i dwustopniowa regulacja, dobra oslona i kolejny rok
sluzy. Nie brak mi w nim zadnych gadzetow, wodotryskow itp.

Pozdrawiam,
robal.

7. Data: 2005-05-23 19:30:46

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zora <z...@g...pl> wrote:
> [...]
> mnie
> to wentylatory różnią sie niewiele, ale może jest coś....?

Zupełnie zapomniałem o najważniejszym. Nie kupuj wentylatora
teraz!!! Wstrzymaj się z tym przynajmniej do lipca. Kupno
wiatraka teraz to sprawdzony (m.in. przez niżej podpisanego) i
100% pewny sposób na wywołanie minimum dwutygodniowego nawrotu...
no może nie zimy, ale deszczów i temperatury
długorękawowokurtkowej co najmniej.

J.

8. Data: 2005-05-24 08:11:51

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 23 May 2005 21:30:46 +0200
"Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> 100% pewny sposób na wywołanie minimum dwutygodniowego nawrotu...
> no może nie zimy, ale deszczów i temperatury

chyba juz kupil, bo dzis pogoda kiepska ;)

Sierp

9. Data: 2005-05-24 08:15:23

Od: " Zora" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> 100% pewny sposób na wywołanie minimum dwutygodniowego nawrotu...
> no może nie zimy, ale deszczów i temperatury

Przepadło, przedwczoraj wyprałam i schowałam ciepłe okrycia /kurtki, swetry
etc./, a to działa tak samo, jeśli nie gorzej :(

10. Data: 2005-05-24 14:34:56

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Zora" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Przepadło, przedwczoraj wyprałam i schowałam ciepłe okrycia /kurtki,
> swetry
> etc./, a to działa tak samo, jeśli nie gorzej :(

No i widzisz, widzisz, co narobiłaś????!!!!????

:-(

J.

Zmywarka - głośna praca
jak prac sweter...