Wesołych świąt

1. Data: 2004-12-22 15:29:22

Temat: Wesołych świąt
Od: "Aneta" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ wyjeżdzam, to już dzisiaj życzę Wam Dziewczyny i Wam nieliczni
Chłopaki wesołych, radosnych, spokojnych Świąt, obfitego Mikołaja,
wymarzonych prezentów pod choinką, odpoczynku ale nie rozleniwcie się przez
te święta za bardzo, bo wiele wzorków na Was czeka :-)

Aneta Zielona Góra

1. Data: 2004-12-23 06:38:22

Temat: Re: Wesołych świąt
Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@T...interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
przez
> te święta za bardzo, bo wiele wzorków na Was czeka :-)

Dla Ciebie i wszystkich którzy tu zaglądają - wszystkiego co najlepsze w
czasie zbliżających się Świąt i na Nowy 2005 Rok
życzy Gośka z Lublina

1. Data: 2004-12-23 09:05:53

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

i ja skorzystam z okazji, bo nastepna okazja do pojawienia sie tutaj padnie
w przyszlym roku ;)
zatem Wszystkim grupowiczkom i grupowiczom zycze wszystkiego co najlepsze na
te Swieta i nadchodzacy Nowy Rok 2005... i oczywiscie WIADRA CZASU dla
kazdego z nas ;D

--
Honorata Kulesza
honkul maupa o2.pl

1. Data: 2004-12-23 09:23:31

Od: "monika f" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta <a...@T...interia.pl> napisał(a):

> [...]
> wymarzonych prezentów pod choinką, odpoczynku ale nie rozleniwcie się przez
> te święta za bardzo, bo wiele wzorków na Was czeka :-)

Weosłych Świet Bozego Narodznia miłości i radosci w takim dniu no i wszytko
naj lepszego

1. Data: 2004-12-23 09:58:16

Od: "Ola B." <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozwólcie, że i ja dołączę do życzeń: dużo ciepła, miłości,bajkowych świąt
oraz wystrzałowego Nowego Roku i wanny czasu nz robótki.
Ola

1. Data: 2004-12-23 17:24:52

Od: Kaila <kaila*wytnij_to*@koronki.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane!!!

Wszystkiego co najlepsze na Swieta i Nowy Rok oraz tradycyjnie
wiaderek czasu na robotkowanie. A tutaj jest dla karteczka Was:
http://www.koronki.art.pl/zyczenia.htm

Kaila, Krakow

--
http://www.koronki.art.pl
http://kaila.linart.pl

Artificial intelligence is better than natural stupidity.

Czapka
[xxx]szukam...
[szycie] zabezpieczenie zamka
Pocieta kurtka