Wewnętrzny Bohater

1. Data: 2003-03-05 19:31:29

Temat: Wewnętrzny Bohater
Od: "psphome" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy, Szanowni, Mili i Kochani!

Coś ostatnio w redakcji psphome krąży nad nami duch Junga ;)))
Najpierw Wilk Stepowy, teraz archetypy...

..."Spójrzmy na nasz wewnętrzny scenariusz, na wewnętrzną scenę życia
i rozpoznajmy, kim jest nasz wewnętrzny bohater. Carol S. Pearson
wyróżniła archetyp Niewiniątka, które poprzedza stadium wewnętrznego
bohatera i pięć archetypów bohatera. Są to: Sierota, Męczennik,
Wędrowiec, Wojownik, Czarodziej. Różnice między nimi stają się
najlepiej widoczne w odniesieniu do problemów podstawowych,
jak: cel, potrzeba (zadanie), przedmiot lęku (obawy)"...

Jeśli chcecie poznać swojego Wewnętrznego Bohatera -zajrzyjcie do
Izby Psychotortur:

http://www.psphome.htc.net.pl/sprawdziany.html

gdzie czeka najnowszy teścik - tylko 36 pytań, a jak wiele dające do myślenia wyniki
;)

pozdrowieństwa :)

przetestowana na wylot ;)
SzER
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
www.psphome.htc.net.pl
p...@p...onet.pl

.

1. Data: 2003-03-05 20:58:20

Temat: Re: Wewnętrzny Bohater
Od: "Kropeczka" <U...@p...xo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "psphome" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> http://www.psphome.htc.net.pl/sprawdziany.html
>
> gdzie czeka najnowszy teścik - tylko 36 pytań, a jak wiele dające do

Czy ktoś chce się pokusic na zanalizowanie mnie? ;) bo mi wyszło:
wojownik 17
wędrowiec 16 i są to obydwa głowne archetypy ;)
I troszkę pokręcone to mi się wydaje, bo przeczytaniu analizy i troszkę się
nawzajem wyklucza :) Co nie znaczy, że nie pasuje.
Uwielbiam robić różne testy - nadawałabym się na psychologicznego krolika
doswiadczalnego ;)

Pozdrawiam

Kropeczka

1. Data: 2003-03-05 22:01:16

Od: "Brian" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie: Brian - Wojownik 18, Wędrowiec 16, Mag - 16

????

Pozdrowienia

Brian

1. Data: 2003-03-05 23:10:20

Od: "Vell Who Tell" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

:
> [...]

hihihi ;) a ja mam wszystkiego po trochu i blado przy was wypadam

niewinny 12
sierota 10 ;)
wędrowiec 12
wojownik 10
męczennik 13;)
mag 13

to jest pokręcone

1. Data: 2003-03-05 23:14:03

Od: "mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"psphome" news:b45jg8$p27$1@news.onet.pl...
> Drodzy, Szanowni, Mili i Kochani!
> przetestowana na wylot ;)
> SzER
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

uwieelbiam takie zabawy!! :o)

Mań
niewinny mag we własnej osobie ;)

1. Data: 2003-03-06 06:49:46

Temat: Bialy krzyz
Od: m...@w...fr (Magdalena Nawrocka) szukaj wiadomości tego autora

BIALY KRZYZ

"tylko w polu bialy krzyz
nie pamieta juz
kto pod nim spi..."

Kolo historii nie tylko naszego kraju, ale cala
wspolczesna historia swiata dwudziestego wieku - wojny.
Powtarzajace sie, powracajace, wybuchajace to tu, to tam, z
takich albo innych powodow - wojny. Dwie zawieruchy swiatowe -
historykom dopatrzyc sie kompleksowych przyczyn - ale i wojny
pomniejsze, choc rownie krwiozercze: Wietnam, kryzys Zatoki
Perskiej, Afganistan, Jugoslawia, Irlandia Polnocna,
Algieria... gdzie jeszcze? Wszedzie po trochu. Teraz jeszcze
zagrozenie wojna w Iraku. Zbrojna konfrontacja wrogich sil.
Walka o wplywy, o rope, o dominat fanatyzmu religijnego,
nacjonalistyczna ekskluzywnosc przerodzona w nienawisc...
Wojny! Staje po jednej albo po drugiej stronie - jestem
patriota?

Ida na wojne mlodzi chlopcy, mezczyzni w sile wieku -
synowie, mezowie, bracia, ojcowie. Niektorzy zapaleni do walki,
gotowi umrzec "za sprawe", bo wierza, inni umieraja lub ponosza
rany, bo nie mieli odwagi zdezerterowac. Walka zbrojna to nie
tylko spontaniczna i najbardziej radykalna deklaracja swietych
przekonan, takich jak patriotyzm czy wiara. To rowniez przymus
podporzadkowania sie decyzjom "sztabu", czym by tam on nie byl.
To rozkaz.

Szli do walki i pozostawali na placu boju. Wciaz walcza -
placza osierocone rodziny, strasza kikuty domowych pieleszy.
Tyle krwi przelanej, a nic sie nie zmienilo. Nasi synowie wciaz
podlegaja obowiazkowi sluzby wojskowej. Czy i ich moze
zaskoczyc nowa wojna?

"Wojny dla ludzkosci sa jak porody dla kobiety: nie
chcialaby wiecej rodzic, gdyby nie zapomniala cierpienia" -
powie Kazimierz Przerwa-Tetmajer. Ile w tym racji! Nie byloby
wojen, gdyby ludzie pamietali o rzeszy ofiar, o krwawym zniwie,
ktore kazda z nich nieodmiennie i bezwzglednie zbiera.
Anonimowe biale krzyze, cmentarze poleglych, miejsca zbiorowej
kazni - pomniki zbrodni, zburzone domy, osierocone rodziny,
kombatanci na inwalidzkich wozkach lub przykladowi weterani
wojny wietnamskiej wstydliwie ukrywani przez rzad amerykanski
rowniez psychicznie okaleczeni na zawsze.

Nie wzywajmy patriotyzmu do walki. Niech bedzie on juz
tylko bezpieczna i beztroska zabawa malucha, spokojna nauka
mlodego czlowieka, rzetelna, uczciwa praca doroslego,
codziennym skromnym szczesciem nie dotknietych wojna rodzin.
"Ludzie na wojnie sa niczym, jeden czlowiek jest wszystkim" -
zdefiniuje najglebsza prawde sam - wielki strateg wojenny,
jakim byl Napoleon Bonaparte. Nie rozdzial, lecz zjednoczenie,
nie konflikt, a porozumienie, nie eskalacja roznic, a szukanie
wspolnoty... Juz Wladyslaw Orkan demaskuje i ostrzega: "Trza
walczyc! Ci zwlaszcza, ktorzy moga z najmniejszym wysilkiem, z
najmniejszymi ofiarami zwyciezyc. Zabija nas milczenie
dobrowolne - a ciemnota krzyczy!... Krzyczmy i my!"

Magdalena Nawrocka
www.geocities.com/magdanawrocka

1. Data: 2003-03-06 09:29:15

Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Mań, podajmy sobie dłonie, my niewinni Magowie!!!

;-))

pozdrowionka 7 marca
Slw

1. Data: 2003-03-06 09:46:07

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ha! Niewinny, a nieco pozniej wojownik i mag.

Czarek

1. Data: 2003-03-06 12:28:15

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropeczka" <U...@p...xo.pl> napisał w wiadomości

> Czy ktoś chce się pokusic na zanalizowanie mnie? ;) bo mi wyszło:
> wojownik 17
> wędrowiec 16 i są to obydwa głowne archetypy ;)

Mam podobnie - wojownik (14) + w miare aktywny wedrowiec,
a reszta w miare po rowno, brak nieaktywnych,
znaczy - ide dzis na wycieczke z dzidom ;)
Duch

1. Data: 2003-03-06 12:30:02

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Jestem ciekawy czy rzeczywiscie tacy niewinni :)))
Duch

NLP-ksiazka
gollllll!!!
Dorritt, zglos sie!