Wężyki przyłączeniowe kątowe?

1. Data: 2007-01-31 17:15:54

Temat: Wężyki przyłączeniowe kątowe?
Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

Zamontowałem sobie dzisiaj nowy kompakt i okazało się, że przyłącze wody
znajduje się za blisko ściany skutkiem czego dotychczasowy wężyk jest
niebezpiecznie zagięty i jego przekrój bardzo się zmniejszył. Wężyk mam
taki http://www.valvex.pl/gfx/katalog/ar/106w_290031_a.jp
g czyli
podłączany na wprost. Rozwiązaniem byłoby założenie wężyka, którego
jeden króciec byłby pod kątem prostym (ten podłączany do rezerwuaru).
Ale jest problem, czy ktoś się spotkał za takimi, bo ja przekopałem masę
stron i znalazłem tylko proste. Czy szukam czegoś, czego nie ma, czy
tylko do tej pory nie znalazłem?

--
Big Jack
//////

2. Data: 2007-01-31 18:30:32

Temat: Re: Wężyki przyłączeniowe kątowe?
Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Big Jack napisał(a):
> [...]
> Ale jest problem, czy ktoś się spotkał za takimi, bo ja przekopałem masę
> stron i znalazłem tylko proste. Czy szukam czegoś, czego nie ma, czy

Są w każdym kibelmarkecie typu Castorama czy Obi.

Pozdrawiam
Krzysiek

--
.::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

3. Data: 2007-01-31 19:35:22

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Big Jack <a...@b...zz> wrote:

> [...]
> czegoś,
> czego nie ma, czy tylko do tej pory nie znalazłem?

Szczerze mówiąc nie widziałem takiego. A kolankiem ozdobnym
(niklowanym) nie możesz zakręcić?

J.

4. Data: 2007-01-31 21:00:18

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Są, tylko czasem trzeba się zdrowo nachodzić, szczególnie jeżeli 3/8''
JaC

> Szczerze mówiąc nie widziałem takiego.

It has removed 2992 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

5. Data: 2007-02-01 08:52:24

Od: "Michał T" <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem jak wygląda połączenie u Ciebie,ale żeby zmniejszyć zagięcia to
może wystarczyć kupienie dłuższego wężyka żeby spokojnie sobie zakręcił lub
kolanka(zaworka).

6. Data: 2007-02-01 13:53:26

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:eps9om$rhc$1@atlantis.news.tpi.pl
użytkownik *Michał T* napisał(a):

> Nie wiem jak wygląda połączenie u Ciebie,ale żeby zmniejszyć zagięcia
> to może wystarczyć kupienie dłuższego wężyka żeby spokojnie sobie
> zakręcił lub kolanka(zaworka).

Kolanko chociaż brzydkim, ale byłoby jakimś rozwiązaniem, bo dłuższy
wężyk nijak problemu by nie roziązał. Poza tym dzisiaj kupiłem w
Castoramie taki kątowy wężyk. Produkcji hiszpańskiej, tak jakby Valvex
nie mógł opanować technologi wytwarzania takich kątowych :/

--
Big Jack
//////

dom "ocieplony" szlaka
Czym przeciac... wanne akrylowa ?
Ceny sprzetu AGD w roznych sklepach - spostrzezenia
Pralka Electrolux EWF16981W
Plyta gazowa - szklana czy metalowa