Wiadomość od Lidki ogrodniczki

1. Data: 2002-05-13 22:31:01

Temat: Wiadomość od Lidki ogrodniczki
Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szperam po google dziś a tu nagle post jaki gdzieś się zapodział i nie
trafił (jak mam wrażenie na grupę):
Jagoda! - czy to nie intuicja kazała nam wspomnieć o Lidce?

From: ogrodniczka (l...@y...com)
Subject: 11 wrzesnia 2001,Drzewo,Grupa
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Date: 2002-05-09 20:17:24 PST

Kochani,
Chcialabym byc jedna z Was podczas uroczystosci sadzenia Drzewa
i tylko odleglosc jest przyczyna, ze nie moge byc tam i podziekowac
tym, ktorzy podjeli sie tak milego gestu.
Dziekuje w swoim imieniu, w imieniu tych,ktorzy stracili swoich bliskich,
w imieniu tych, ktorych serca dotad sa zranione tym co sie stalo.
Trudno wyrazic co dzialo sie w nas wlasnie wtedy...
Chwil tych,dni,tygodni,miesiecy po 11 wrzesnia nie zapomni sie nigdy.

Ranek 11 wrzesnia 2001:
Jak zwykle budzik dal mi znac, ze pora na prysznic, kawe i potem
pokonanie 20 mil, by dojechac do pracy. Mam staly "rozklad jazdy",
jesli chodzi o moje poranki. Zwykle dopijam kawe zerkajac w TV,takie
moje krotkie zorientowanie sie, co przyniesie dzien nastepny.
Wlaczylam TV w momencie,kiedy juz pierwsza z wiez WTC plonela.
Przysiadlam z wrazenia zastanawiajac sie, co sie stalo.
Moze byly to 3 minuty, moze 2...w tym momencie nagle w druga z wiez
uderzyl nastepny samolot. Z przerazeniem lykalam podawane przez
komentatora wiadomosci, czekajac kiedy w koncu do cholery powiedza
CO SIE STALO!!!
Nagle ruszyla burza slow...komentatorzy wszystkich kanalow TV podali
przypuszczenie o ataku terrorystycznym. Co myslalam wtedy???
Zastanawialam sie co bedzie za chwile...czy nastepny cel to Chicago?
Przeciez ja musze tam byc i to calkiem niedaleko od srodmiescia,
gdzie miesci sie wiele drapaczy chmur, miejsc jakze podobnych do tych
w Nowym Jorku...
Zastanawialam sie, czy uda nam sie przezyc jeszcze pare chwil..
Trudno mi opisac co czulam...wiem, ze nie chce tego przezyc ponownie.
Wsiadlam w samochod by nie spoznic sie do pracy. Autostrada, ktora jade
przebiega obok lotniska O'Hare, samoloty przelatuja nad samochodami na
wyciagniecie reki. Tym razem cisza....nie widac bylo ani jednego
a przeciez co 30 sekund prawie odbywa sie start lub ladowanie.
Juz po zjezdzie na nastepna autostrade wiodaca do samego serca Chicago
utknelam w korku. Samochody policyjne kierowaly wszystkich do zjazdow,
nie pozwalajac na dalsza podroz. Bocznymi uliczkami dojechalam do pracy...
Jestem myslami z Wami Kochani, dziekujac za pamiec:-))))

Lidka - ogrodniczka
Ostatnio na spotkaniu grupowym zastanawialiśmy się - była Lidka ogrodniczka
i zniknęła.
Wiosna w pełni - myślę sobie napiszę do niej : "zapraszamy ponownie
(czepialskiego krispy już nie ma)"Tak zaczynam ale sobie myślę sprawdzę
jakie były od niej posty ostatnio. Wrzucam na google a tu się posty
pojawjają całkiem świeże, których nie pamiętam - więc szukam w swoim
katalogu i na niusach (niusy.onet.pl) też ich nie widać. Nie wiem jak to
robisz ale upubliczniają się te posty. Twój post z 9-go o 11 wrzesnia
pozostał bez odpowiedzi (google tak podaje) co znaczy że nie tylko ja nie
widzę!W gonitwie kolejnych dni to przerażenie z wtedy odeszło trochę w
cień - mogłiśmy na chwilę wrócić myślami do tych którym świat tak nagle się
zamknął. Cieszę się gdy uda się kogoś odnaleść.Pozdrawiam Bogusław - BoG

2. Data: 2002-05-15 00:46:38

Temat: Re: Wiadomość od Lidki ogrodniczki
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Bielawski <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> Szperam po google dziś a tu nagle post jaki gdzieś się zapodział i nie
> trafił (jak mam wrażenie) na grupę:
> Jagoda! - czy to nie intuicja kazała nam wspomnieć o Lidce?

To się nazywa telepatia. Telepatycznie odebraliśmy Lidki sygnały, chociaż
Jej postów nie ma na grupie. Jak więc to się dzieje, że są one w archiwum,
skoro nie widnieją na liście?
Pozdrawiam -Jagoda

perz, jak go zniszczyc?
mrówki - ratunku!