Wiadomosc z ostatniej chwili !

1. Data: 2000-01-06 17:40:05

Temat: Wiadomosc z ostatniej chwili !
Od: "ROXANNE" <B...@N...COM.PL> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie uslyszlam w Wiadomosciach cos co mnie przeraza.
Chlopak nastoletni zabil swojego kolege.Po smierci ojca (ktory go bil) matka
nie dawala sobie z nim rade , bil kolegow ze szkoly , wyladowal w zakladzie
dla dzieci nerwowo chorych . Wrocil na Swieta do domu a po swietach zabil .
Na Boga czy zlo musi juz musi zapuszczac swoje macki nawet wsrod dzieci ?
O zgrozo co za czasy ?

1. Data: 2000-01-06 18:42:54

Temat: Re: Wiadomosc z ostatniej chwili !
Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ROXANNE" <B...@N...COM.PL> wrote in message
> [...]
.
> Na Boga czy zlo musi juz musi zapuszczac swoje macki nawet wsrod dzieci ?

tez to przed chwila slyszalam
i powtarzam, ze sa ludzie i sa krzesla
sa dzieci i sa dzieci
nie wszyscy jestesmy tacy sami
ale moze zamiast pisac o tym jacy sa inni
postarami sie zmienic siebie
gdyby wszyscy tak pomysleli moze by cos z tego wyszlo
"gdybysmy naprawde kochali nasze dzieci, na swiecie nie byloby wojen"

papatki
mała

1. Data: 2000-01-06 23:20:31

Od: Demiurg <j...@z...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ROXANNE" <B...@N...COM.PL> napisał(a) na grupę pl.sci.psychologia:

[...]
:
Pewnie Apokalipsa niedługo będzie...
W każdym razie w Stanach jest jeszcze gorzej, bo dzieciak może przynieść
broń do szkoły i nie kończy się na jednej ofierze. T. Beksiński aż tak
bardzo się nie pomylił ze swoją wizją świata...to zresztą widać gołym
okiem.

Pozdrawiam.
--
MAS S W++ N+ P Ds Dd !Dr A-- a+++ C* G+ QJ+ 666- Y>+++
...Play with your insanity hacking your reality...

1. Data: 2000-01-07 08:05:12

Temat: Odp: Wiadomosc z ostatniej chwili !
Od: "MilkyWay" <w...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> broń do szkoły i nie kończy się na jednej ofierze. T. Beksiński aż tak
> bardzo się nie pomylił ze swoją wizją świata...to zresztą widać gołym

O co chodzi z to wizja swiata T. Beksinskiego ? Chyba cos przegapilem...
Bede wdzieczny jak mi ktos cos o tym napisze
(moze byc na priv. w...@b...gnet.pl ).

\\`ojtek.

1. Data: 2000-01-07 11:37:16

Od: "ROXANNE" <B...@N...COM.PL> szukaj wiadomości tego autora

Jak chlopak nastoletni gowniarz moze z premedytacja zakatowac kolege?
Takm sobie myslalam, czy bedac smarkula powiedzmy 13-letnia malam ochote
zrobic cos naprawde zlego ?
Ale oprucz kradziezy kilku drobniakow na orezade nic mi nie przychodzi do
glowy. Przeciez w takim wieku placzemy gdy kota nam przejedzie samochod ,gdy
pies zlamie noge.To skad u tego chlopaka nienawisc do ludzi?
Podobno bil go ojciec, ok agresja rodzi agresje.Ale gdzie jakies granice ?
Jak to mozliwe zeby ten smarkacz wogole zacza bic i katowac kogos kogo zna
?Co pcha niewinny umysl do zla?

KONIEC SAMOTNOSCI
samotnosc ad. milosc
emocje a myslenie