mail sredni nudny a w ogole to mozesz spelnic dobry uczynek

1. Data: 2000-01-06 18:34:26

Temat: mail sredni nudny a w ogole to mozesz spelnic dobry uczynek
Od: "paula" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pare maili temu padlo pytanie jak przyjazn przeradza sie w milosc. To
jest bardzo ladny ewolucyjny model ale ja mam pod reka inny. Zalozmy jednak
ze istnieje ktos o kim wiesz ze obdarzylby cie uczuciem o ktorym zawsze
marzylas (marzyles), kto przychodzi i podaje cie serce na wyciagnietej dloni
i kogo mozesz byc pewna (pewien)... zakladam ze znasz ta osobe malo i
jestescie ledwie co znajomymi, nie ma miedzy wami glebszej zazylosci, ktora
moglibysmy nazwac przyjaznia. Wiesz jednak o (nim) niej na tyle ze moc
ppowiedzic ze to jest "ktos", jest serio, przystojny, fajny ( ladna itd.)
ale z przyczyn obiektywnych nie mozesz sie zaangazowac bo np. za 3 miesiace
wyjezdzasz na stalealbo nawet "masz juz kogos". Tymczasem ten ktos
przychodzi do Ciebie i moze daci ci wszystko ale ty jemu ( jej) nie dasz az
tyle. Co wtedy zrobisz? Czy po prostu chwyci cie zwatpienie i wstyd, ze nie
mozesz w pelni odwajemnic uczuc i po prostu zostawisz to wszystko czy tez
zaoferujesz mu przyjazn?

No wlasnie. Jesli odpowiesz mi na tego maila to cieplo o tobie pomysle.

paula

1. Data: 2000-01-06 19:49:05

Od: "bozenakp" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

paula napisał(a) w wiadomości: ...
>mozesz w pelni odwajemnic uczuc i po prostu zostawisz to wszystko czy tez
>zaoferujesz mu przyjazn?
>
>No wlasnie. Jesli odpowiesz mi na tego maila to cieplo o tobie pomysle.
>
>paula

Dobra, trzymam za slowo!
I tak sie juz rozpisalam, wiec , co mi tam..
Ale ad rem : zaproponuje przyjazn! Kiedys byl taki dowcip - jak Francuska
proponuje przyjazn, to znaczy, ze jest to koniec milosci, a jak Angielka
robi to samo , to dopiero poczatek...
Jak z Polkami?
My chyba jestesmy troche bardziej elastyczne ;-) ?

Kubus Fatalista
Bozena

1. Data: 2000-01-06 21:16:41

Od: arfi vel nuj <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

wole angielki ale francuska nie pogardze

1. Data: 2000-01-07 08:51:28

Od: "bary" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czy po prostu chwyci cie zwatpienie i wstyd, ze nie

To jest zawsze możliwe... ze wstydem i zwątpieniem nigdy nic nie wiadomo
;)

>mozesz w pelni odwajemnic uczuc i po prostu zostawisz to wszystko czy tez
>zaoferujesz mu przyjazn?

Myślę, że jeśli jest szansa przyjaźni to znaczy że jest nadal szansa
miłości... No chyba że masz kogoś to wtedy no cóż też najpierw przyjaźń,
która upewni że warto odchodzić od obecnego partnera...

>No wlasnie. Jesli odpowiesz mi na tego maila to cieplo o tobie pomysle.

Ale dotrzymaj obietnicy ;) Ciepłej energii nigdy za wiele ;)

>paula

JAcEk

------

"Czasami lepiej odejść od zmysłów by nie zwariować"
"Don't worry, be happy"

Wiadomosc z ostatniej chwili !
KONIEC SAMOTNOSCI
samotnosc ad. milosc